Andere internet tijdenquote:Op zondag 9 februari 2014 17:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hahaha, ja...![]()
Lachen was dat.
correctquote:Op zondag 9 februari 2014 17:42 schreef Tchock het volgende:
Zingen ze nou "Wie niet springt is voor Cambuur"?
Heeft wel wat legendarische topics opgeleverdquote:Op zondag 9 februari 2014 17:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Andere internet tijdenAls je in topics PICS!!!11!1 riep hapten soms zelfs mensen
Uhuquote:
Google 't nu net ook weer even. Komt Astroforum ook nog voorbij.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Andere internet tijdenAls je in topics PICS!!!11!1 riep hapten soms zelfs mensen
Hopelijk voor Heerenveen, zij winnen namelijkquote:Op zondag 9 februari 2014 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor wie ben je volgende week? Ajax of Heerenveen?
Zijn loyaliteit ten opzichte van Heerenveen ten vrage stellenquote:Op zondag 9 februari 2014 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor wie ben je volgende week? Ajax of Heerenveen?
Moet je de bijbehorende plaatjes eens bekijkenquote:Op zondag 9 februari 2014 17:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Google 't nu net ook weer even. Komt Astroforum ook nog voorbij.
Liever Ajax dan.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hopelijk voor Heerenveen, zij winnen namelijk
Dan kun je het toch nog wel spelen?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die gast zou dat toch offline halen?
Links willen we.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Google 't nu net ook weer even. Komt Astroforum ook nog voorbij.
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:45 schreef bianconeri het volgende:
Ik weet dat Fc Groningen een nette houding nog heeft. En ik wil als Grunn fan dat ook houden.
Moet geen walgelijke club als bv Ajax worden die niets uitstraalt.
Maar echt hoor dat nette gedrag richting trainers en spelers moet echt eens afgelopen zijn.
Huistra hadden ze snel moeten ontslaan want dat ging dramatisch. Van Loo moet nu ook gewoon oprotten, die man straalt echt niets uit en bakt er ook nog eens helemaal niets van. Wat een vernedering tegen Heerenveen en niet de 1e keer dit seizoen.
En alle contracten van de verdedigers mag je ook wel direct ontbinden. Die zijn stuk voor stuk niet van Groningen niveau.
Tegen Ajax had je al totaal geen mazzel en verlies je onverdiend. Vandaag ook drama
Gewoon Sararaats googlen, zit bij de top vijf. Kan ook kloon zijn natuurlijk, niet gecheckt maar qua datum iets te laat denk ik.quote:
Sowieso staat er in KPD een hoop hilarisch spulquote:Op zondag 9 februari 2014 17:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gewoon Sararaats googlen, zit bij de top vijf. Kan ook kloon zijn natuurlijk, niet gecheckt maar qua datum iets te laat denk ik.
Zit je nog steeds in China?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gewoon Sararaats googlen, zit bij de top vijf. Kan ook kloon zijn natuurlijk, niet gecheckt maar qua datum iets te laat denk ik.
Haar eigen materiaal?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sowieso staat er in KPD een hoop hilarisch spul
Aldus jij. Chapeau voor de meest ironische opmerking van de dagquote:Op zondag 9 februari 2014 17:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Typisch een trieste ajacied reactie lol
Geen idee, kom er al jaren niet meer... Maar daar staat sowieso een hoop "eigen materiaal" van dees en geenquote:
27 hierquote:Op zondag 9 februari 2014 17:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn vorige record was 32 trouwens![]()
Ja, middernacht hier maar wilde Ajax zien afgaan.quote:
Kan me niet voorstellen dat lekkere wijven daar wat uploaden.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee, kom er al jaren niet meer... Maar daar staat sowieso een hoop "eigen materiaal" van dees en geen
Geeft niet joh. Woon je daar nou permanent?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, middernacht hier maar wilde Ajax zien afgaan.Sorry.
Maar het is niet leuk als het in KPD wordt gepost door mensen zelf. De grap was juist de shit die in allemaal andere subforums naar boven kwam.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee, kom er al jaren niet meer... Maar daar staat sowieso een hoop "eigen materiaal" van dees en geen
Laatste keer dat ik daar keek, zat er ook heel leuk spul tussen. Maar zoiets is altijd persoonlijkquote:Op zondag 9 februari 2014 17:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat lekkere wijven daar wat uploaden.
Wat is permanent.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geeft niet joh. Woon je daar nou permanent?
Zoals foto's van Braddiequote:Op zondag 9 februari 2014 17:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar het is niet leuk als het in KPD wordt gepost door mensen zelf. De grap was juist de shit die in allemaal andere subforums naar boven kwam.
true, maar dat maakt het materiaal in KPD niet minder hilarischquote:Op zondag 9 februari 2014 17:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar het is niet leuk als het in KPD wordt gepost door mensen zelf. De grap was juist de shit die in allemaal andere subforums naar boven kwam.
Voor het leven, eeuwig opgesloten in dat oord.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat is permanent.Maar wel voor onbepaalde tijd ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |