Nog immer banbaar, volgens mijquote:Op zondag 9 februari 2014 17:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Was dat niet ij....s.rar? Weet niet of dit nog gevoelig ligt/lag?
Ja, dat bestaat wel, maar daar kom ik niet in voor en wordt niks vervelends met konijnen uitgespookt.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
quote:
Ligt niet meer gevoelig, de generale consensus is dat het een urban legend is. Slechts enkelen weten de ware, duistere waarheid.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat zijn toch wel de lelijkste naaktfoto's die ik ooit heb gezienquote:Op zondag 9 februari 2014 17:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Trust me, is geen urban legend...quote:Op zondag 9 februari 2014 17:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ligt niet meer gevoelig, de generale consensus is dat het een urban legend is. Slechts enkelen weten de ware, duistere waarheid.
Die gast zou dat toch offline halen?quote:
Ja, over 2 uur ofzo.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die gast zou dat toch offline halen?
Is gewoon een reclame stuntquote:Op zondag 9 februari 2014 17:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die gast zou dat toch offline halen?
Ik mis iets?quote:
Maar Pizza, kun jij je ook nog die Belgische vrouwelijke user herinneren? Die ook foto's van zichzelf ging posten en dat iedereen dacht dat ze een dikke dildo had maar dat ze zelf zei "dat is mijn lavalamp". Begon met een S geloof ik?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben 1 van de elders.
Was Sararaats toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar Pizza, kun jij je ook nog die Belgische vrouwelijke user herinneren? Die ook foto's van zichzelf ging posten en dat iedereen dacht dat ze een dikke dildo had maar dat ze zelf zei "dat is mijn lavalamp". Begon met een S geloof ik?
Dan hebben we nog altijd Google en is 'ie ineens wel weer downloadbaarquote:Op zondag 9 februari 2014 17:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die app gaat er echt niet af hoor, misschien dat hij niet nieuw te downloaden is.
Klinkt bekend...quote:Op zondag 9 februari 2014 17:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar Pizza, kun jij je ook nog die Belgische vrouwelijke user herinneren? Die ook foto's van zichzelf ging posten en dat iedereen dacht dat ze een dikke dildo had maar dat ze zelf zei "dat is mijn lavalamp". Begon met een S geloof ik?
Janken als Lassie.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]![]()
Kende ik niet, ik heb spijt dat ik net keek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |