Haar eigen materiaal?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sowieso staat er in KPD een hoop hilarisch spul
Aldus jij. Chapeau voor de meest ironische opmerking van de dagquote:Op zondag 9 februari 2014 17:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Typisch een trieste ajacied reactie lol
Geen idee, kom er al jaren niet meer... Maar daar staat sowieso een hoop "eigen materiaal" van dees en geenquote:
27 hierquote:Op zondag 9 februari 2014 17:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn vorige record was 32 trouwens![]()
Ja, middernacht hier maar wilde Ajax zien afgaan.quote:
Kan me niet voorstellen dat lekkere wijven daar wat uploaden.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee, kom er al jaren niet meer... Maar daar staat sowieso een hoop "eigen materiaal" van dees en geen
Geeft niet joh. Woon je daar nou permanent?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, middernacht hier maar wilde Ajax zien afgaan.Sorry.
Maar het is niet leuk als het in KPD wordt gepost door mensen zelf. De grap was juist de shit die in allemaal andere subforums naar boven kwam.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee, kom er al jaren niet meer... Maar daar staat sowieso een hoop "eigen materiaal" van dees en geen
Laatste keer dat ik daar keek, zat er ook heel leuk spul tussen. Maar zoiets is altijd persoonlijkquote:Op zondag 9 februari 2014 17:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat lekkere wijven daar wat uploaden.
Wat is permanent.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geeft niet joh. Woon je daar nou permanent?
Zoals foto's van Braddiequote:Op zondag 9 februari 2014 17:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar het is niet leuk als het in KPD wordt gepost door mensen zelf. De grap was juist de shit die in allemaal andere subforums naar boven kwam.
true, maar dat maakt het materiaal in KPD niet minder hilarischquote:Op zondag 9 februari 2014 17:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar het is niet leuk als het in KPD wordt gepost door mensen zelf. De grap was juist de shit die in allemaal andere subforums naar boven kwam.
Voor het leven, eeuwig opgesloten in dat oord.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat is permanent.Maar wel voor onbepaalde tijd ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |