Ik post de tussenstandquote:
Wachten tot ze de Kuip kopiëren.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor het leven, eeuwig opgesloten in dat oord.
het is een marteling maar ik moet achter de jongens blijven staan.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Jezus wat is deze 2e helft saai zeg.
Die Sara Raats zou ik wel geven.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wel terecht, gezien het feit dat voetbal al lang niet meer onderwerp van gesprek was
Het vooruitzicht van een Nick UI is het enige wat mij van zelfmoord weerhoudt.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
LALALALA FINBOGASSOOOoN
Maak die kut Groningers eens af joh
[..]
Even een voorproefje maken dan maar
Vandaar dat we hier oude koeien uit de oprarkelen.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Er is een geweldige filmpje van hem online.quote:
Mooie Jo Dalton foto ook op haar facebook.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Sara Raats zou ik wel geven.
Eh, nee.
Link?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er is een geweldige filmpje van hem online.
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het vooruitzicht van een Nick UI is het enige wat mij van zelfmoord weerhoudt.
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ik wel... Een tientje om op te rottenquote:Op zondag 9 februari 2014 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Sara Raats zou ik wel geven.
Eh, nee.
*geweldigquote:Op zondag 9 februari 2014 17:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er is een geweldige filmpje van hem online.
Kan ook de naam 'Nick' of eventueel 'Nickgod' ergens in beeld?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snelle schets, maar zoiets moet het wel gaan worden
quote:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik alle echt grote FOK! rellen heb gemistquote:Op zondag 9 februari 2014 17:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vandaar dat we hier oude koeien uit de oprarkelen.
Als zo veel mensen het zeggen... Zou er wel een kern van waarheid in zitten, toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Haha, de wedstrijd is zo saai. Dus dan maar Lurling, je moeder doet aan betaalde seks.
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor wie ben je volgende week? Ajax of Heerenveen?
Het br33z3rsl3tj3s topic was voorheen altijd wel lachenquote:Op zondag 9 februari 2014 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan wel even kijken wat voor interessante foto's er zijn op KPD.
Maar ik wil het eigenlijk niet weten..
quote:
Ik bespaar mijzelf trauma's door zelf nooit toegang daartoe te vragen.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan wel even kijken wat voor interessante foto's er zijn op KPD.
Maar ik wil het eigenlijk niet weten..
quote:
Zoals?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik alle echt grote FOK! rellen heb gemist
Mooi als Lurling zo even een fucking harde overtreding maakt. publiek gek maken.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als zo veel mensen het zeggen... Zou er wel een kern van waarheid in zitten, toch?
Ik heb toegang terwijl ik het nooit heb aangevraagd.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik bespaar mijzelf trauma's door zelf nooit toegang daartoe te vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |