SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jetrogod![]()
1quote:Op zondag 9 februari 2014 17:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoeveel notes hebben jullie eigenlijk? Ik 66.
wie dan?quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jij ken dit van me krijgen
[ afbeelding ]
Het regent al de hele dag hier, dus dat telt niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kutveld heeft dat Groningen joh.
Zeker, dikke toppie.quote:
Niet elke dag minstens 1 keer met kanker schelden om notes te krijgen.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Transparante organisatie. CJIB is er niets bij. Die geven de verkeersfoto(s) nu gewoon gratis vrij.quote:Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
Als je je notes wilt inzien kun je hieronder direct via iDeal betalen. Je kunt je notes dan direct inzien.
quote:
Oh, dan zal ik die vandaag wel gekregen hebben denk ik danquote:Op zondag 9 februari 2014 17:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Niet elke dag minstens 1 keer met kanker schelden om notes te krijgen.
Stiekem ben jij best een lieve jongen.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:25 schreef Grifte het volgende:
24 notes maar, had minstens wel het dubbele verwacht.
#ForModernFok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb er al lange tijd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uhm, oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er al lange tijd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent echt grappig joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er al lange tijd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg lollig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geachte heer vermeer,
Hahahahahhaahba kut groningen!
HEARRENFEAN NEVER SURRENDER
Hoogachtend,
RensIk ben inmiddels overleden.![]()
Ik heb er al lange tijd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hahaha ik moest er even een telescoop bij pakken hoor. Groningen stond zo laag ik kon ze niet meer vinden xD![]()
Ik heb er al lange tijd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent gewoon ordinair voor de poen naar FOX gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohja, positieve notes bestaan ook hè. Zal ik er wel daar 24 van hebben.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stiekem ben jij best een lieve jongen.![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha ik moest er even een telescoop bij pakken hoor. Groningen stond zo laag ik kon ze niet meer vinden xD![]()
know'm sayin?
word? word.![]()
http://nos.nl/video/60851(...)-ronduit-slecht.htmlquote:Op zondag 9 februari 2014 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Fox. Ik wil het interview met de Boer zien.
![]()
Jezusquote:Op zondag 9 februari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Way to kick a guy when he's already downquote:Op zondag 9 februari 2014 17:27 schreef Pascalus het volgende:
Geachte heer vermeer,
Hoogachtend,
Rens![]()
"We hebben gedomineerd"quote:Op zondag 9 februari 2014 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Fox. Ik wil het interview met de Boer zien.
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:27 schreef VMSDKR het volgende:
Ajacied442 kent de dubbelkliktruc nog niet.![]()
Ik moest nu serieus huilen.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha ik moest er even een telescoop bij pakken hoor. Groningen stond zo laag ik kon ze niet meer vinden xD
Wil je alvast de Nick UI met mooie floaties bewerken voor mij?
Ik ben een emotioneel wrak.![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:27 schreef Pascalus het volgende:
Geachte heer vermeer,
Hoogachtend,
RensAFCA!![]()
Als je een note wil moet je gewoon tubgirl posten.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Wat slechtquote:Op zondag 9 februari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha ik moest er even een telescoop bij pakken hoor. Groningen stond zo laag ik kon ze niet meer vinden xDHoop dat je nog maar 12 bent.
![]()
Wa's da? Doe eens een voorbeeld geven?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als je een note wil moet je gewoon tubgirl posten.![]()
-
[ Bericht 100% gewijzigd door GGMM op 09-02-2014 17:29:51 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wa's da? Doe eens een voorbeeld geven?![]()
![]()
WTFquote:Op zondag 9 februari 2014 17:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als je een note wil moet je gewoon tubgirl posten.![]()
![]()
Tuurlijk. Bezit je toch nog iets van een winnaar, de productie ervanquote:Op zondag 9 februari 2014 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moest nu serieus huilen.
Wil je alvast de Nick UI met mooie floaties bewerken voor mij?
Ik ben een emotioneel wrak.![]()
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kap eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede oude tijd, kijken hoe ver we konden gaan in ONZ.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wa's da? Doe eens een voorbeeld geven?Halve tubgirl, paint-tubgirl, etc.
quote:[img]http://i.fok[img=613,341]http://i.fok.nl/userpics/71161/mourinho.jpg[/img]zine.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 9 februari 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb er al lange tijd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Je bent zelf slechtquote:Op zondag 9 februari 2014 17:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat slechtHoop dat je nog maar 12 bent.
![]()
![]()
Oké, ik vond 'm wel goed.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit plaatje is overigens gemaakt door een groot VBL-icoon.
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Wat staat die Frank te swingen man.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/60851(...)-ronduit-slecht.html
Hele tijd heen en weer te bewegen, bijna nog ongemakkelijker dan een interviewtje met Bommel.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:32 schreef RvLaak het volgende:
Ik wist serieus niet wat tubgirl is... Net ff op Urban Dictionary opgezocht![]()
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:32 schreef RvLaak het volgende:
Ik wist serieus niet wat tubgirl is... Net ff op Urban Dictionary opgezocht
Ik houd mij verre van de krochten van het internet... Dan mis je nog wel eens de meer ranzige zaken. Gelukkig.quote:![]()
Nah, die was mooierquote:Op zondag 9 februari 2014 17:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lijkt wel wat op de 0-1 van NEC van gisteren.![]()
Jeetje, nu ben je wel toe aan een Lemonparty zeker?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:32 schreef RvLaak het volgende:
Ik wist serieus niet wat tubgirl is... Net ff op Urban Dictionary opgezocht![]()
Dat goatse er wel in ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje, nu ben je wel toe aan een Lemonparty zeker?Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Meatspinquote:Op zondag 9 februari 2014 17:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje, nu ben je wel toe aan een Lemonparty zeker?
Die link stuurde Littlerabbit mij![]()
Hoeveel spins heb je uitgezeten?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meatspin
Die link stuurde Littlerabbit mij![]()
Ook dat heb ik ff opgezocht... En, nee... Dank jequote:Op zondag 9 februari 2014 17:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje, nu ben je wel toe aan een Lemonparty zeker?![]()
300.000quote:Op zondag 9 februari 2014 17:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoeveel spins heb je uitgezeten?![]()
Ik vind het wel grappig... Zo zie je ook eens wat je allemaal niet mee krijgtquote:... Laat maar komen
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: