De poesjes.quote:
Viel volgens mij wel meequote:Op zondag 9 februari 2014 17:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Er schijnen wat hoog opgelopen ruzies in de crew en publiek uitgevochten te zijn...
Kattenrel en VBL rel, I WAS THEREquote:Op zondag 9 februari 2014 17:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik alle echt grote FOK! rellen heb gemist
Die dus... Vertel?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kattenrel en VBL rel, I WAS THERE
Linkjes en pics willen we.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn wel echt wat grote drama's geweest hoor
VBL rel heb ik niet meegekregen. Wel die massale modjes/crew rel.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Er schijnen wat hoog opgelopen ruzies in de crew en publiek uitgevochten te zijn...
http://wiki.fok.nl/index.php/Kittengatequote:Op zondag 9 februari 2014 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er was een keer een rel waarbij 18 mods er uit werden getrapt en/of werden geband.
Jij bent wel van de Kum ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker met Kum in de ArenA, genot.
Halve gare user post een verhaal in F&F dat ie katten de nek om wilt draaien als ze niet snel een nieuw thuis vinden, MODS worden boos, Danny beschermt user en de mods gaan in protest.quote:
Precies, die. Dan kun je moeilijk zeggen dat het wel mee vielquote:Op zondag 9 februari 2014 18:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Kittengate
Ja dat is nu helemaal bekekenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker met Kum in de ArenA, genot.
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Halve gare user post een verhaal in F&F dat ie katten de nek om wilt draaien als ze niet snel een nieuw thuis vinden, MODS worden boos, Danny beschermt user en de mods gaan in protest.
VBLrel ging over Raymania die uit de crew werd gezet na 1 opmerking voor de schermen over iemand. Heel VBL verklaarde zich solidair en ging naar WZV. Danny bande iedereen en verwachte dat iedereen terug kwam. Wat niet gebeurde.
Lekker 155 topics doorspitten.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies, die. Dan kun je moeilijk zeggen dat het wel mee viel
Tot over twee weken Roelquote:Op zondag 9 februari 2014 18:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, Danny heeft af en toe de neiging om zich niet van zijn beste kant te laten zien... Doe je niets aan
Kittengate was een beetje genant.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Halve gare user post een verhaal in F&F dat ie katten de nek om wilt draaien als ze niet snel een nieuw thuis vinden, MODS worden boos, Danny beschermt user en de mods gaan in protest.
VBLrel ging over Raymania die uit de crew werd gezet na 1 opmerking voor de schermen over iemand. Heel VBL verklaarde zich solidair en ging naar WZV. Danny bande iedereen en verwachte dat iedereen terug kwam. Wat niet gebeurde.
#delevenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Lekker 155 topics doorspitten.
Uh, okéquote:Op zondag 9 februari 2014 18:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, Danny heeft af en toe de neiging om zich niet van zijn beste kant te laten zien... Doe je niets aan
Was in 2006 man.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kittengate was een beetje genant.
Heet je echt roel? Pure gok was dat.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb hem er vaker op aangesproken... Wss kom ik zo aan die 10 notes
Dus?quote:
Nopequote:Op zondag 9 februari 2014 18:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heet je echt roel? Pure gok was dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |