Dat impliceert dat hoerenlopers smeerlappen zijn. Ik spreek die constatering tegen.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja lachen man, constante aanloop van smeerlappen door het portaal tot diep in de nacht.
Ik woon niet in Rotterdam-zuid.quote:Zegt weer genoeg over jouw woonsituatie op rotterdam zuid
Hoiquote:
Ijshockey en curling. Rest hoef ik niet te zien.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hallo. Wat vind je van de OS. Ik zie maar weinig leuke sporten.
Nu was er helemaal niks, ik kijk even naar een snowboardfinale, maar er is niet veel aan.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hallo. Wat vind je van de OS. Ik zie maar weinig leuke sporten.
Zweden-Japan moeten nu, al zijn het wel de vrouwen. Dus dat is ook al niet veel.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ijshockey en curling. Rest hoef ik niet te zien.
Vrouwen die sporten gaat per definitie nergens over johquote:Op zondag 9 februari 2014 11:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu was er helemaal niks, ik kijk even naar een snowboardfinale, maar er is niet veel aan.
Ijshockey is echt een top sport. 1 van de weinige sporten waar ik eens goed voor ga zitten.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ijshockey en curling. Rest hoef ik niet te zien.
Canadezen die van de VS winnenquote:Op zondag 9 februari 2014 11:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ijshockey is echt een top sport. 1 van de weinige sporten waar ik eens goed voor ga zitten.
Live zie je dat wel stuk beter. Jammer dat het op tv niet goed overkomtquote:Op zondag 9 februari 2014 11:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Canadezen die van de VS winnenGekkenhuis.
Maar ook een aardig debiele sport. Die puk is nauwelijks te zien joh zo snel gaat het.
Doe mij maar voetbal.
Ja da wie'd ik nie he jung.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Live zie je dat wel stuk beter. Jammer dat het op tv niet goed overkomt
Ook jammer dat de nos er haast nooit wat van laat zienquote:Op zondag 9 februari 2014 11:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Live zie je dat wel stuk beter. Jammer dat het op tv niet goed overkomt
http://nos.nl/os2014/quote:Op zondag 9 februari 2014 11:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook jammer dat de nos er haast nooit wat van laat zien
Mooi hoor. Ik ging vroeger regelmatig kijken bij de "Tilburg trappers"quote:
Vind ik ook altijd zo belachelijk. Al heb ik wel een hele leuke gezien een paar weekjes terug. Vent komt op afstand fucking hard aangeschaatst. Gozer doet een stapje opzij. Klapt die gozer VOL in het glasquote:
Eensquote:Op zondag 9 februari 2014 11:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook jammer dat de nos er haast nooit wat van laat zien
Eens eigenlijk. Teveel onzin.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:33 schreef Buitendam het volgende:
Olympische Spelen zijn per definitie kut.
Zomerspelen vind ik wel wat hebben, dit wat minderquote:Op zondag 9 februari 2014 11:33 schreef Buitendam het volgende:
Olympische Spelen zijn per definitie kut.
Perez vind ik wel goed, Lambiek denkt dat hij er kijk op heeftquote:Op zondag 9 februari 2014 11:55 schreef AFCNiels het volgende:
Ik kijk toch liever Olympische spelen dan naar Lambiek.
Ik vind Perez een engerd. Overigens wel goede inhoudelijke analyses.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Perez vind ik wel goed, Lambiek denkt dat hij er kijk op heeft
Perez kan ik niet serieus nemen met zijn 'kankerneger'.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind Perez een engerd. Overigens wel goede inhoudelijke analyses.
Iemand die nooit het niveau heeft gehaald van een Championshipteam en met alle mazzel van de wereld speelde bij Twente en Ajax die vervolgens gaat vertellen hoe de looplijnen van Messi beter kunnen, kan ik niet serieus nemen. Met zijn gekke touchscreentelevisietje.
Wou het net zeggen.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Perez kan ik niet serieus nemen met zijn 'kankerneger'.
quote:Op zondag 9 februari 2014 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso stikt FOX van de Twente-inteelt.
Dat zeg ik toch. Is een engerd.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
geen dankquote:Op zondag 9 februari 2014 12:04 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind het nogal ver gaan om Kenneth een kankerneger te noemen. Hoewel een grensrechterpakje hem prima zou staan.
quote:Op zondag 9 februari 2014 12:04 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind het nogal ver gaan om Kenneth een kankerneger te noemen. Hoewel een grensrechterpakje hem prima zou staan.
Die analyses gaat het mij om, want daar zit/staat hij voor, wat ze verder allemaal doen interesseert me weinigquote:Op zondag 9 februari 2014 12:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind Perez een engerd. Overigens wel goede inhoudelijke analyses.
Iemand die nooit het niveau heeft gehaald van een Championshipteam en met alle mazzel van de wereld speelde bij Twente en Ajax die vervolgens gaat vertellen hoe de looplijnen van Messi beter kunnen, kan ik niet serieus nemen. Met zijn gekke touchscreentelevisietje.
was tegen Ten Keet, dus het klopte wel redelijkquote:Op zondag 9 februari 2014 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso stikt FOX van de Twente-inteelt.
Ja, dat was dus tegen de grensrechter, jij scherpe.quote:
Waar?quote:Op zondag 9 februari 2014 12:37 schreef TwenteFC het volgende:
Wat een avond ook, zaal #1
en dan zaal #2![]()
Strippers zijn per definitie echt lelijk in Nederland. VS schijnt dat anders te zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
In 't dorpOok stripsters alles erbij.
Wel focking lelijke stripsters, maar dan nog.
Ook van die lekkere ranzige opgeblazen titten.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Strippers zijn per definitie echt lelijk in Nederland. VS schijnt dat anders te zijn.
Ordinair.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ook van die lekkere ranzige opgeblazen titten.
Lachen toch!quote:Op zondag 9 februari 2014 12:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je was waarschijnlijk toch wel zo dronken dat je alles besprong dat bewoog.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 februari 2014 12:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je was waarschijnlijk toch wel zo dronken dat je alles besprong dat bewoog.
Fietsen of wa?quote:Op zondag 9 februari 2014 12:54 schreef Helpmefok het volgende:
Maargoed. Ik ga even twee uurtjes de sportschool in. Kijken of ik de 40 kilometer kan aantikken op standje 13.
Haha ja dat soort muziek is gewoon lomp ouwehoeren, was wel een goede mix, een beetje boerenrock met keiharde hardstyle/hardcore.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lachen toch!
Normaal en Mooi Wark doen het hier ook altijd wel goed.
twitter:dongatory twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 20:02:33I am sorry 'Flappy Bird' users, 22 hours from now, I will take 'Flappy Bird' down. I cannot take this anymore. reageer retweet
Haha altijd typisch die boerenfeesten, allemaal de shirts uit, door elkaar heen beuken en voor honderden euro's bier de lucht in.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Haha ja dat soort muziek is gewoon lomp ouwehoeren, was wel een goede mix, een beetje boerenrock met keiharde hardstyle/hardcore.
Ja mooi kut is dat.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:56 schreef Saind het volgende:
GGMMtwitter:dongatory twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 20:02:33I am sorry 'Flappy Bird' users, 22 hours from now, I will take 'Flappy Bird' down. I cannot take this anymore. reageer retweet
quote:Op zondag 9 februari 2014 12:56 schreef Saind het volgende:
GGMMtwitter:dongatory twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 20:02:33I am sorry 'Flappy Bird' users, 22 hours from now, I will take 'Flappy Bird' down. I cannot take this anymore. reageer retweet
Omdat het ligfietsen zijn en ik daarmee minder last krijg van mijn praktisch versleten knieën.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo dat mensen dat in het sportcentrum doen
doe het buiten denk ik dan
Valt het niemand op dat de racisme-kaart wel erg vaak gespeeld wordt door allochtonen...quote:Op zondag 9 februari 2014 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Snapt iemand nog wat nou het verhaal is rond de huilende Balotelli? Eerst was het racisme, nu is het dat hij blij is dat hij de biologische vader van zijn dochtertje is?
en dan is fietsen al vrij licht voor de knieënquote:Op zondag 9 februari 2014 13:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat het ligfietsen zijn en ik daarmee minder last krijg van mijn praktisch versleten knieën.
Dat ligt eraan. Het is een ander soort belasting. Ik kan bijvoorbeeld perfect zonder problemen 10 kilometer rennen.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:20 schreef Adames het volgende:
[..]
en dan is fietsen al vrij licht voor de knieën
die had daarna gelijk een werpster in zijn voorhoofd.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sterkte met het tweede ongelijk binnen 4 dagen.
Ik denk toeterend door Amsterdam. Weliswaar met minimaal 50 km per uur maar tochquote:Op zondag 9 februari 2014 16:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV Kampioen 2013-2014.
Stel dat het gebeurt; wat doe je dan?
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk toeterend door Amsterdam. Weliswaar met minimaal 50 km per uur maar toch
Zoiets?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan ook de naam 'Nick' of eventueel 'Nickgod' ergens in beeld?
Anders krijg ik de hele tijd van die nare vragen.
Dat 'rawr' er ook bij!! xD Hahaha hoe kom je er op zeg.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha dit uit jouw mond hahaha xD
Sorry GGMM. Niet iedereen is opzoek naar vernederende weddenschappen zoals jij.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat 'rawr' er ook bij!! xD Hahaha hoe kom je er op zeg.
Ik at laatst bij Taco Mundo.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik eet Mexicaanse wraps met sambal.
De enige weddenschap van de afgelopen tijd is die met Doublepain, en die gaf ik een Nicki-UI.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry GGMM. Niet iedereen is opzoek naar vernederende weddenschappen zoals jij.
En dat op vrijwel wekelijkse basis
Dat ene frietje met gehakt enzo is best ok.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik at laatst bij Taco Mundo.
Dat was een partij smerig.
Niks mis mee.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarna werd er binnen nog met glas gesmeten. Faja Lobi vs Faja Lobi
De afgelopen tijd ja. Bijna wekelijkse basis dusquote:Op zondag 9 februari 2014 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
De enige weddenschap van de afgelopen tijd is die met Doublepain, en die gaf ik een Nicki-UI.
Dus waar dit op slaat snap ik niet zo goed.
Maar goed 'Rawr'.
Niet echt, je lult maar wat. Graag 5 voorbeelden om mijn ongelijk te bewijzen.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
De afgelopen tijd ja. Bijna wekelijkse basis dus
Maar is een rare team. Kan gebeuren.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat was best vermakelijk inderdaad, onder het genot van verse bier en broodje hete kip.
Ja nergens. Ik had gehoopt dat er wel paar Feyenoorders of iets dergelijks in de reeks zouden zitten die het zouden kunnen overnemen na het juiste voorzetje.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, je lult maar wat. Graag 5 voorbeelden om mijn ongelijk te bewijzen.
Maar goed, waar hebben we het over; ik was gewoon erg hard aan het lachen om je glitter-UI.
Nu ga je ons er bij slepenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja nergens. Ik had gehoopt dat er wel paar Feyenoorders of iets dergelijks in de reeks zouden zitten die het zouden kunnen overnemen na het juiste voorzetje.
Die hebben gewonnen dit weekend.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja nergens. Ik had gehoopt dat er wel paar Feyenoorders of iets dergelijks in de reeks zouden zitten die het zouden kunnen overnemen na het juiste voorzetje.
Dat heb je goed gezien anders postte ik wel wat anders.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk volg jij het allemaal niet. Geeft niks!!![]()
Ik zie geen bewijs dat deze vrouw overleden is. Misschien was ze net boodschappen doen.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat de man juist zou zijn overleden. Toch nog een climax.
quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.viralnovelty.c(...)g-prepare-last-one/#
Dit is overigens wel weer een nieuw dieptepunt. "Like to unlock the last picture"
Zonder rawr graag want anders moet ik royalties betalen aan Drizzt wegens het gebruiken van zijn catchphrase.quote:
Nicky Romero?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik doe deze wel, en wie niet weet dat dit Nick is moet zich schamen.
Prachtig.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik doe deze wel, en wie niet weet dat dit Nick is moet zich schamen.
Ik moet morgen weer beginnen en heb over 1.5 jaar weer vakantiequote:Op zondag 9 februari 2014 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb donderdagmiddag om 16:00 vakantie.
Jeetje. Hoe kan ik je helpen in deze moeilijke tijd?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer beginnen en heb over 1.5 jaar weer vakantie
Ah je bent nu Noord Korea zie ik.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dit een grap of..?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah je bent nu Noord Korea zie ik.
Hahaha waarom zo laat pas?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we donderdagmiddag het cafe in gaan .quote:Op zondag 9 februari 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje. Hoe kan ik je helpen in deze moeilijke tijd?
Nee, want 's avonds ga ik darts kijken.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we donderdagmiddag het cafe in gaan .
in beforequote:Op zondag 9 februari 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Dag #2 van de distantie der Olympische Winterspelen is ook succesvol gebleken.
Ja het was echt totaal niet grappig en sloeg als een lul op een drumstel dus ik weet het ook niet dp.quote:
In het cafe. Met mij.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, want 's avonds ga ik darts kijken.
Hoelang blijf je dan weg en hoeveel kaarten ga je sturen zonder mij erop?quote:
Als je VICE hebt gekeken werken die Noord Koreanen ongeveer 2 jaar en mogen dan op 'vakantie' om hun familie t zien. Maar blijkbaar loop je weer achter.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja het was echt totaal niet grappig en sloeg als een lul op een drumstel dus ik weet het ook niet dp.
1 jaar en mn eerste kaart stuur ik naar jou. En insoquote:Op zondag 9 februari 2014 19:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoelang blijf je dan weg en hoeveel kaarten ga je sturen zonder mij erop?
Vice is voor vieze hipsters.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je VICE hebt gekeken werken die Noord Koreanen ongeveer 2 jaar en mogen dan op 'vakantie' om hun familie t zien. Maar blijkbaar loop je weer achter.
Heb je al de eerste Rijdende Rechter van het nieuwe seizoen gezien? Die was echt geniaal.quote:
1 jaar lang? Laten ze dat wel toe? Wel ziek man.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1 jaar en mn eerste kaart stuur ik naar jou. En inso
Hij gaat het Thaise seksleven in.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1 jaar lang? Laten ze dat wel toe? Wel ziek man.
Al gepland waar naar toe?
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij gaat het Thaise seksleven in.
Ik blijf er toch om lachen.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit plaatje is zijn magie verloren omdat steeds meer debielen het gaan gebruiken.
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit plaatje is zijn magie verloren omdat steeds meer debielen het gaan gebruiken.
Dan neem ik ontslag he.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1 jaar lang? Laten ze dat wel toe? Wel ziek man.
Al gepland waar naar toe?
Gewonnen?quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze ga ik op de kaart zetten.
2-0 verlorenquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1 jaar en mn eerste kaart stuur ik naar jou. En inso
Lijkt me leuk. Wordt wel ff door sparen dan.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan neem ik ontslag he.
Iig Palau, Micronesie, Australie/Nieuw Zeeland, Galapagos en Midden Amerika. Natuurlijk ook wel tijdje Azie voor goedkoop.
Blame it on the Moroccans.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
2-0 verlorenWedstrijd gestaakt, glazen gooien alles.
Al waren wij dat niet met het glazen gooien.
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Kap eens met die Willemsplaatjes. Alleen tweets van die gozer.
ik stond als eerste. Daar ben ik je eeuwig dankbaar voor.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verdomme
Ik ga geen kaarten meer sturen.
Doe eens normaal.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Kap eens met die Willemsplaatjes. Alleen tweets van die gozer.
Wat bedoel je met een viralquote:Op zondag 9 februari 2014 19:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er moet een nieuwe Stijn viral komen wat ook iets met darten heeft te maken.
Ben ik weer. Hoiquote:Op zondag 9 februari 2014 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonder rawr graag want anders moet ik royalties betalen aan Drizzt wegens het gebruiken van zijn catchphrase.
Dat doet me deugd.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tien keer beter dan die diepzinnige en onbegrijpelijke teksten van Blof.
Ik heb dat plaatje vandaag iets te vaak gezienquote:
Waarom heb je 'rawr' verwijderd??quote:Op zondag 9 februari 2014 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben ik weer. Hoi
Beetje clubkleur erin
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |