Vind ik ook altijd zo belachelijk. Al heb ik wel een hele leuke gezien een paar weekjes terug. Vent komt op afstand fucking hard aangeschaatst. Gozer doet een stapje opzij. Klapt die gozer VOL in het glasquote:
Eensquote:Op zondag 9 februari 2014 11:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook jammer dat de nos er haast nooit wat van laat zien
Eens eigenlijk. Teveel onzin.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:33 schreef Buitendam het volgende:
Olympische Spelen zijn per definitie kut.
Zomerspelen vind ik wel wat hebben, dit wat minderquote:Op zondag 9 februari 2014 11:33 schreef Buitendam het volgende:
Olympische Spelen zijn per definitie kut.
Perez vind ik wel goed, Lambiek denkt dat hij er kijk op heeftquote:Op zondag 9 februari 2014 11:55 schreef AFCNiels het volgende:
Ik kijk toch liever Olympische spelen dan naar Lambiek.
Ik vind Perez een engerd. Overigens wel goede inhoudelijke analyses.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Perez vind ik wel goed, Lambiek denkt dat hij er kijk op heeft
Perez kan ik niet serieus nemen met zijn 'kankerneger'.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind Perez een engerd. Overigens wel goede inhoudelijke analyses.
Iemand die nooit het niveau heeft gehaald van een Championshipteam en met alle mazzel van de wereld speelde bij Twente en Ajax die vervolgens gaat vertellen hoe de looplijnen van Messi beter kunnen, kan ik niet serieus nemen. Met zijn gekke touchscreentelevisietje.
Wou het net zeggen.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Perez kan ik niet serieus nemen met zijn 'kankerneger'.
quote:Op zondag 9 februari 2014 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso stikt FOX van de Twente-inteelt.
Dat zeg ik toch. Is een engerd.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
geen dankquote:Op zondag 9 februari 2014 12:04 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind het nogal ver gaan om Kenneth een kankerneger te noemen. Hoewel een grensrechterpakje hem prima zou staan.
quote:Op zondag 9 februari 2014 12:04 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind het nogal ver gaan om Kenneth een kankerneger te noemen. Hoewel een grensrechterpakje hem prima zou staan.
Die analyses gaat het mij om, want daar zit/staat hij voor, wat ze verder allemaal doen interesseert me weinigquote:Op zondag 9 februari 2014 12:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind Perez een engerd. Overigens wel goede inhoudelijke analyses.
Iemand die nooit het niveau heeft gehaald van een Championshipteam en met alle mazzel van de wereld speelde bij Twente en Ajax die vervolgens gaat vertellen hoe de looplijnen van Messi beter kunnen, kan ik niet serieus nemen. Met zijn gekke touchscreentelevisietje.
was tegen Ten Keet, dus het klopte wel redelijkquote:Op zondag 9 februari 2014 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso stikt FOX van de Twente-inteelt.
Ja, dat was dus tegen de grensrechter, jij scherpe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |