Wou het net zeggen.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Perez kan ik niet serieus nemen met zijn 'kankerneger'.
quote:Op zondag 9 februari 2014 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso stikt FOX van de Twente-inteelt.
Dat zeg ik toch. Is een engerd.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
geen dankquote:Op zondag 9 februari 2014 12:04 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind het nogal ver gaan om Kenneth een kankerneger te noemen. Hoewel een grensrechterpakje hem prima zou staan.
quote:Op zondag 9 februari 2014 12:04 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind het nogal ver gaan om Kenneth een kankerneger te noemen. Hoewel een grensrechterpakje hem prima zou staan.
Die analyses gaat het mij om, want daar zit/staat hij voor, wat ze verder allemaal doen interesseert me weinigquote:Op zondag 9 februari 2014 12:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind Perez een engerd. Overigens wel goede inhoudelijke analyses.
Iemand die nooit het niveau heeft gehaald van een Championshipteam en met alle mazzel van de wereld speelde bij Twente en Ajax die vervolgens gaat vertellen hoe de looplijnen van Messi beter kunnen, kan ik niet serieus nemen. Met zijn gekke touchscreentelevisietje.
was tegen Ten Keet, dus het klopte wel redelijkquote:Op zondag 9 februari 2014 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso stikt FOX van de Twente-inteelt.
Ja, dat was dus tegen de grensrechter, jij scherpe.quote:
Waar?quote:Op zondag 9 februari 2014 12:37 schreef TwenteFC het volgende:
Wat een avond ook, zaal #1
en dan zaal #2![]()
Strippers zijn per definitie echt lelijk in Nederland. VS schijnt dat anders te zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
In 't dorpOok stripsters alles erbij.
Wel focking lelijke stripsters, maar dan nog.
Ook van die lekkere ranzige opgeblazen titten.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Strippers zijn per definitie echt lelijk in Nederland. VS schijnt dat anders te zijn.
Ordinair.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ook van die lekkere ranzige opgeblazen titten.
Lachen toch!quote:Op zondag 9 februari 2014 12:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je was waarschijnlijk toch wel zo dronken dat je alles besprong dat bewoog.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 februari 2014 12:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je was waarschijnlijk toch wel zo dronken dat je alles besprong dat bewoog.
Fietsen of wa?quote:Op zondag 9 februari 2014 12:54 schreef Helpmefok het volgende:
Maargoed. Ik ga even twee uurtjes de sportschool in. Kijken of ik de 40 kilometer kan aantikken op standje 13.
Haha ja dat soort muziek is gewoon lomp ouwehoeren, was wel een goede mix, een beetje boerenrock met keiharde hardstyle/hardcore.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lachen toch!
Normaal en Mooi Wark doen het hier ook altijd wel goed.
twitter:dongatory twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 20:02:33I am sorry 'Flappy Bird' users, 22 hours from now, I will take 'Flappy Bird' down. I cannot take this anymore. reageer retweet
Haha altijd typisch die boerenfeesten, allemaal de shirts uit, door elkaar heen beuken en voor honderden euro's bier de lucht in.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Haha ja dat soort muziek is gewoon lomp ouwehoeren, was wel een goede mix, een beetje boerenrock met keiharde hardstyle/hardcore.
Ja mooi kut is dat.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:56 schreef Saind het volgende:
GGMMtwitter:dongatory twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 20:02:33I am sorry 'Flappy Bird' users, 22 hours from now, I will take 'Flappy Bird' down. I cannot take this anymore. reageer retweet
quote:Op zondag 9 februari 2014 12:56 schreef Saind het volgende:
GGMMtwitter:dongatory twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 20:02:33I am sorry 'Flappy Bird' users, 22 hours from now, I will take 'Flappy Bird' down. I cannot take this anymore. reageer retweet
Omdat het ligfietsen zijn en ik daarmee minder last krijg van mijn praktisch versleten knien.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo dat mensen dat in het sportcentrum doen
doe het buiten denk ik dan
Valt het niemand op dat de racisme-kaart wel erg vaak gespeeld wordt door allochtonen...quote:Op zondag 9 februari 2014 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Snapt iemand nog wat nou het verhaal is rond de huilende Balotelli? Eerst was het racisme, nu is het dat hij blij is dat hij de biologische vader van zijn dochtertje is?
en dan is fietsen al vrij licht voor de knienquote:Op zondag 9 februari 2014 13:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat het ligfietsen zijn en ik daarmee minder last krijg van mijn praktisch versleten knien.
Dat ligt eraan. Het is een ander soort belasting. Ik kan bijvoorbeeld perfect zonder problemen 10 kilometer rennen.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:20 schreef Adames het volgende:
[..]
en dan is fietsen al vrij licht voor de knien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |