Sorry GGMM. Niet iedereen is opzoek naar vernederende weddenschappen zoals jij.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat 'rawr' er ook bij!! xD Hahaha hoe kom je er op zeg.
Ik at laatst bij Taco Mundo.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik eet Mexicaanse wraps met sambal.
De enige weddenschap van de afgelopen tijd is die met Doublepain, en die gaf ik een Nicki-UI.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry GGMM. Niet iedereen is opzoek naar vernederende weddenschappen zoals jij.
En dat op vrijwel wekelijkse basis
Dat ene frietje met gehakt enzo is best ok.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik at laatst bij Taco Mundo.
Dat was een partij smerig.
Niks mis mee.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarna werd er binnen nog met glas gesmeten. Faja Lobi vs Faja Lobi
De afgelopen tijd ja. Bijna wekelijkse basis dusquote:Op zondag 9 februari 2014 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
De enige weddenschap van de afgelopen tijd is die met Doublepain, en die gaf ik een Nicki-UI.
Dus waar dit op slaat snap ik niet zo goed.
Maar goed 'Rawr'.
Niet echt, je lult maar wat. Graag 5 voorbeelden om mijn ongelijk te bewijzen.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
De afgelopen tijd ja. Bijna wekelijkse basis dus
Maar is een rare team. Kan gebeuren.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat was best vermakelijk inderdaad, onder het genot van verse bier en broodje hete kip.
Ja nergens. Ik had gehoopt dat er wel paar Feyenoorders of iets dergelijks in de reeks zouden zitten die het zouden kunnen overnemen na het juiste voorzetje.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, je lult maar wat. Graag 5 voorbeelden om mijn ongelijk te bewijzen.
Maar goed, waar hebben we het over; ik was gewoon erg hard aan het lachen om je glitter-UI.
Nu ga je ons er bij slepenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja nergens. Ik had gehoopt dat er wel paar Feyenoorders of iets dergelijks in de reeks zouden zitten die het zouden kunnen overnemen na het juiste voorzetje.
Die hebben gewonnen dit weekend.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja nergens. Ik had gehoopt dat er wel paar Feyenoorders of iets dergelijks in de reeks zouden zitten die het zouden kunnen overnemen na het juiste voorzetje.
Dat heb je goed gezien anders postte ik wel wat anders.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk volg jij het allemaal niet. Geeft niks!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |