in beforequote:Op zondag 9 februari 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Dag #2 van de distantie der Olympische Winterspelen is ook succesvol gebleken.
Ja het was echt totaal niet grappig en sloeg als een lul op een drumstel dus ik weet het ook niet dp.quote:
In het cafe. Met mij.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, want 's avonds ga ik darts kijken.
Hoelang blijf je dan weg en hoeveel kaarten ga je sturen zonder mij erop?quote:
Als je VICE hebt gekeken werken die Noord Koreanen ongeveer 2 jaar en mogen dan op 'vakantie' om hun familie t zien. Maar blijkbaar loop je weer achter.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja het was echt totaal niet grappig en sloeg als een lul op een drumstel dus ik weet het ook niet dp.
1 jaar en mn eerste kaart stuur ik naar jou. En insoquote:Op zondag 9 februari 2014 19:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoelang blijf je dan weg en hoeveel kaarten ga je sturen zonder mij erop?
Vice is voor vieze hipsters.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je VICE hebt gekeken werken die Noord Koreanen ongeveer 2 jaar en mogen dan op 'vakantie' om hun familie t zien. Maar blijkbaar loop je weer achter.
Heb je al de eerste Rijdende Rechter van het nieuwe seizoen gezien? Die was echt geniaal.quote:
1 jaar lang? Laten ze dat wel toe? Wel ziek man.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1 jaar en mn eerste kaart stuur ik naar jou. En inso
Hij gaat het Thaise seksleven in.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1 jaar lang? Laten ze dat wel toe? Wel ziek man.
Al gepland waar naar toe?
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij gaat het Thaise seksleven in.
Ik blijf er toch om lachen.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit plaatje is zijn magie verloren omdat steeds meer debielen het gaan gebruiken.
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit plaatje is zijn magie verloren omdat steeds meer debielen het gaan gebruiken.
Dan neem ik ontslag he.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1 jaar lang? Laten ze dat wel toe? Wel ziek man.
Al gepland waar naar toe?
Gewonnen?quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze ga ik op de kaart zetten.
2-0 verlorenquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1 jaar en mn eerste kaart stuur ik naar jou. En inso
Lijkt me leuk. Wordt wel ff door sparen dan.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan neem ik ontslag he.
Iig Palau, Micronesie, Australie/Nieuw Zeeland, Galapagos en Midden Amerika. Natuurlijk ook wel tijdje Azie voor goedkoop.
Blame it on the Moroccans.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
2-0 verlorenWedstrijd gestaakt, glazen gooien alles.
Al waren wij dat niet met het glazen gooien.
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Kap eens met die Willemsplaatjes. Alleen tweets van die gozer.
ik stond als eerste. Daar ben ik je eeuwig dankbaar voor.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verdomme
Ik ga geen kaarten meer sturen.
Doe eens normaal.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Kap eens met die Willemsplaatjes. Alleen tweets van die gozer.
Wat bedoel je met een viralquote:Op zondag 9 februari 2014 19:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er moet een nieuwe Stijn viral komen wat ook iets met darten heeft te maken.
Ben ik weer. Hoiquote:Op zondag 9 februari 2014 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonder rawr graag want anders moet ik royalties betalen aan Drizzt wegens het gebruiken van zijn catchphrase.
Dat doet me deugd.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tien keer beter dan die diepzinnige en onbegrijpelijke teksten van Blof.
Ik heb dat plaatje vandaag iets te vaak gezienquote:
Waarom heb je 'rawr' verwijderd??quote:Op zondag 9 februari 2014 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben ik weer. Hoi
Beetje clubkleur erin
[ afbeelding ]
Je kunt toch lezen?quote:
Ga een diepzinnige discussie met GGMM aan voordat je slaapt.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben erg infantiel vandaag Stijn. Nog wat tips?
Ok ik stel hem in.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben ik weer. Hoi
Beetje clubkleur erin
[ afbeelding ]
Deze weddenschap is eigenlijk iets tussen Littlerabbit en mijzelf, maar het doet mij deugd dat ook buitenstaanders zoals jijzelf het kunnen waarderen.quote:
Ik zie hem nietquote:Op zondag 9 februari 2014 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben ik weer. Hoi
Beetje clubkleur erin
[ afbeelding ]
Dat het iets tussen jou en Littlerabbit is begrijpt ik, ja, maar je zit op een openbaar forum dus iedereen leest mee. Maar nogmaals; ik vind het gewoon erg grappig en ik ben blij dat het jou deugd doet dat ik het grappig vind.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze weddenschap is eigenlijk iets tussen Littlerabbit en mijzelf, maar het doet mij deugd dat ook buitenstaanders zoals jijzelf het kunnen waarderen.
Zijn jaloezie is wel pijnlijk om aan te zien. Wellicht moeten we GGMM de volgende keer ook maar betrekken in ons spel.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze weddenschap is eigenlijk iets tussen Littlerabbit en mijzelf, maar het doet mij deugd dat ook buitenstaanders zoals jijzelf het kunnen waarderen.
Het enige wat ik vrees is dat jaloezie langzaam maar zeker verandert in woede en dat hij een vis levend door het toilet spoelt.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn jaloezie is wel pijnlijk om aan te zien. Wellicht moeten we GGMM de volgende keer ook maar betrekken in ons spel.
Ik heb inmiddels toch een ruime 2-0 voorsprong genomen.
Jammer dat je zo over mij denkt.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het enige wat ik vrees is dat jaloezie langzaam maar zeker verandert in woede en dat hij een vis levend door het toilet spoelt.
Zo denk ik helemaal niet over jouquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet. Ik laat me niet (mis)gebruiken door de eerste de beste demagoog.
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet. Ik laat me niet (mis)gebruiken door de eerste de beste demagoog.
Hij vindt zichzelf grappig denk ik.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik begrijp niet goed wat je probeert te zeggen.
Ja, inderdaad. Wat voor de één grappig is is voor de ander een zeer vreemde reactie die eigenlijk helemaal nergens op slaat.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zo zie je hoe subjectief humor eigenlijk is he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |