Je kunt toch lezen?quote:
Ga een diepzinnige discussie met GGMM aan voordat je slaapt.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben erg infantiel vandaag Stijn. Nog wat tips?
Ok ik stel hem in.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben ik weer. Hoi
Beetje clubkleur erin
[ afbeelding ]
Deze weddenschap is eigenlijk iets tussen Littlerabbit en mijzelf, maar het doet mij deugd dat ook buitenstaanders zoals jijzelf het kunnen waarderen.quote:
Ik zie hem nietquote:Op zondag 9 februari 2014 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben ik weer. Hoi
Beetje clubkleur erin
[ afbeelding ]
Dat het iets tussen jou en Littlerabbit is begrijpt ik, ja, maar je zit op een openbaar forum dus iedereen leest mee. Maar nogmaals; ik vind het gewoon erg grappig en ik ben blij dat het jou deugd doet dat ik het grappig vind.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze weddenschap is eigenlijk iets tussen Littlerabbit en mijzelf, maar het doet mij deugd dat ook buitenstaanders zoals jijzelf het kunnen waarderen.
Zijn jaloezie is wel pijnlijk om aan te zien. Wellicht moeten we GGMM de volgende keer ook maar betrekken in ons spel.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze weddenschap is eigenlijk iets tussen Littlerabbit en mijzelf, maar het doet mij deugd dat ook buitenstaanders zoals jijzelf het kunnen waarderen.
Het enige wat ik vrees is dat jaloezie langzaam maar zeker verandert in woede en dat hij een vis levend door het toilet spoelt.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn jaloezie is wel pijnlijk om aan te zien. Wellicht moeten we GGMM de volgende keer ook maar betrekken in ons spel.
Ik heb inmiddels toch een ruime 2-0 voorsprong genomen.
Jammer dat je zo over mij denkt.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het enige wat ik vrees is dat jaloezie langzaam maar zeker verandert in woede en dat hij een vis levend door het toilet spoelt.
Zo denk ik helemaal niet over jouquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet. Ik laat me niet (mis)gebruiken door de eerste de beste demagoog.
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet. Ik laat me niet (mis)gebruiken door de eerste de beste demagoog.
Hij vindt zichzelf grappig denk ik.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik begrijp niet goed wat je probeert te zeggen.
Ja, inderdaad. Wat voor de één grappig is is voor de ander een zeer vreemde reactie die eigenlijk helemaal nergens op slaat.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zo zie je hoe subjectief humor eigenlijk is he.
Ik merk dat we de diepte ingaan, hier haak ik af. Filosofie is niet voor mij weggelegd.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Wat voor de één grappig is is voor de ander een zeer vreemde reactie die eigenlijk helemaal nergens op slaat.
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die Turkse vlaggen ,kun je ophouden?
Firefox en Winampquote:
Man United is jammer ja, maar het maakt me dag niet kut. Ajax wel. En waar denk je?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax, Man United.
Gaat lekker voor je vandaag. Waar inloggen?
Begrepen. Gehackt denk je, of gewoon verlopen?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Man United is jammer ja, maar het maakt me dag niet kut. Ajax wel. En waar denk je?
Brazzers?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Man United is jammer ja, maar het maakt me dag niet kut. Ajax wel. En waar denk je?
Nee, login server hebben problemen met authenticators, blizz erkent het probleem maar doet nietsquote:Op zondag 9 februari 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begrepen. Gehackt denk je, of gewoon verlopen?
Alles wijst naar jou eigenlijk.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh. Het was juist MIJN account die door één van jullie gehackt en gestolen is
Het was mijn account...quote:
Drizzt dan.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was mijn account...
Doe niet zo gek Stylo.
En jouw moeder.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doe normaal, het is de schuld van de moslims.
Gisteren zei ze nog dat ze stemde op PvdD, door haar zoon.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mn moeder stemt PVV en is geen moslim, dus nee.
Ik snap deze zin niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gisteren zei ze nog dat ze stemde op PvdD, door haar zoon.
Kan er niet meer van maken.quote:
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Drizzt dan.
Hij wilde in zijn eentje 'rawr' kunnen zeggen. Als zat er weinig BBW op, maar toch.
Wel oke.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan er niet meer van maken.
Maar hoe gingen jouw tentamens?
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik val telkens in slaap achter de computer.
Jij bent echt een wereldvreemde gozer.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
De meeste mensen fappen achter de computer en slapen op hun matras, maar jij bent uniek.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
De ironie.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent echt een wereldvreemde gozer.
Dit plaatje was mooier geweest met floaties.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
PutinGOD. Even Wust feliciteren, moet kunnen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De meeste mensen fappen achter de computer en slapen op hun matras, maar jij bent uniek.
Heeft er al iemand een baksteen naar zijn hoofd gegooid?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
PutinGOD. Even Wust feliciteren, moet kunnen
[ afbeelding ]
Wat heeft dit in godsnaam met wereldvreemd te makenquote:Op zondag 9 februari 2014 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent echt een wereldvreemde gozer.
Dat wil hij er uit rammen.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:21 schreef Smoofie het volgende:
Wüst is een pot, maar dit wist hij zeker niet.
Ja en ik geniet er vanquote:Op zondag 9 februari 2014 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De meeste mensen fappen achter de computer en slapen op hun matras, maar jij bent uniek.
Helemaal topquote:Op zondag 9 februari 2014 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets
Verzonden vanaf mijn Dellcomputer.
hoe weet je dat nou weer, ze hebben de punten nog niet eens verwerkt.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga ook steeds meer achteruit met de manager.
Ik heb maar 36 punten, dat kan ik zelf berekenen.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hoe weet je dat nou weer, ze hebben de punten nog niet eens verwerkt.
Paxcon is nog onder de levende. Gelukkig maarquote:Op zondag 9 februari 2014 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hoe weet je dat nou weer, ze hebben de punten nog niet eens verwerkt.
Hij is volgens mij een beetje jaloers dat hij niet zo'n mooie UI heeftquote:Op zondag 9 februari 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paxcon is nog onder de levende. Gelukkig maar
Oh, nou ik denk dat ik ongeveer evenveel punten zal hebben en niemand scoort deze week fantastisch.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb maar 36 punten, dat kan ik zelf berekenen.
Al hebben Cillessen en Leerdam niet gespeeld.
Hey, een nieuwe UI. Mijn autistische hoofd moet dit even verwerken hoor.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is volgens mij een beetje jaloers dat hij niet zo'n mooie UI heeft
Is een weekje dus je autistische hoofd moet er niet al te gehecht aan raken.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey, een nieuwe UI. Mijn autistische hoofd moet dit even verwerken hoor.
Einde bericht.
37 hier, bepaald geen vetpotquote:Op zondag 9 februari 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb maar 36 punten, dat kan ik zelf berekenen.
Al hebben Cillessen en Leerdam niet gespeeld.
Wat is dat toch voor sadomasochistisch verlangen, je UI op het spel zetten met een bepaalde weddenschapquote:Op zondag 9 februari 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is een weekje dus je autistische hoofd moet er niet al te gehecht aan raken.
Ik dacht dat Groningen thuis Heerenveen wel even van het veld zou spelen.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor sadomasochistisch verlangen, je UI op het spel zetten met een bepaalde weddenschap
Groningen heeft eigenlijk nooit echt een beetje kans gemaakt die wedstrijd.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat Groningen thuis Heerenveen wel even van het veld zou spelen.
Dat is toch geen onlogische gedachte.
Nee, maar om daar nou maar je UI om te verweddenquote:Op zondag 9 februari 2014 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat Groningen thuis Heerenveen wel even van het veld zou spelen.
Dat is toch geen onlogische gedachte.
Het regende wel rode kaarten daar zag ikquote:Op zondag 9 februari 2014 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Groningen heeft eigenlijk nooit echt een beetje kans gemaakt die wedstrijd.
Dit vind ik een fantastische analyse achteraf.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Groningen heeft eigenlijk nooit echt een beetje kans gemaakt die wedstrijd.
Ik heb nu wel een mooie UI.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, maar om daar nou maar je UI om te verwedden
Ja een beetje verbaasd. Lex was gewoon dé man gisteravondquote:
Ik geef meer de voorkeur aan die van Doublepain.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een mooie UI.
Hetzelfde, maar dan Willems.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja een beetje verbaasd. Lex was gewoon dé man gisteravond
Daar ben ik nog steeds een beetje van aan het bijkomen.
Met jou dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |