hoe weet je dat nou weer, ze hebben de punten nog niet eens verwerkt.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga ook steeds meer achteruit met de manager.
Ik heb maar 36 punten, dat kan ik zelf berekenen.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hoe weet je dat nou weer, ze hebben de punten nog niet eens verwerkt.
Paxcon is nog onder de levende. Gelukkig maarquote:Op zondag 9 februari 2014 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hoe weet je dat nou weer, ze hebben de punten nog niet eens verwerkt.
Hij is volgens mij een beetje jaloers dat hij niet zo'n mooie UI heeftquote:Op zondag 9 februari 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paxcon is nog onder de levende. Gelukkig maar
Oh, nou ik denk dat ik ongeveer evenveel punten zal hebben en niemand scoort deze week fantastisch.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb maar 36 punten, dat kan ik zelf berekenen.
Al hebben Cillessen en Leerdam niet gespeeld.
Hey, een nieuwe UI. Mijn autistische hoofd moet dit even verwerken hoor.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is volgens mij een beetje jaloers dat hij niet zo'n mooie UI heeft
Is een weekje dus je autistische hoofd moet er niet al te gehecht aan raken.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey, een nieuwe UI. Mijn autistische hoofd moet dit even verwerken hoor.
Einde bericht.
37 hier, bepaald geen vetpotquote:Op zondag 9 februari 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb maar 36 punten, dat kan ik zelf berekenen.
Al hebben Cillessen en Leerdam niet gespeeld.
Wat is dat toch voor sadomasochistisch verlangen, je UI op het spel zetten met een bepaalde weddenschapquote:Op zondag 9 februari 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is een weekje dus je autistische hoofd moet er niet al te gehecht aan raken.
Ik dacht dat Groningen thuis Heerenveen wel even van het veld zou spelen.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor sadomasochistisch verlangen, je UI op het spel zetten met een bepaalde weddenschap
Groningen heeft eigenlijk nooit echt een beetje kans gemaakt die wedstrijd.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat Groningen thuis Heerenveen wel even van het veld zou spelen.
Dat is toch geen onlogische gedachte.
Nee, maar om daar nou maar je UI om te verweddenquote:Op zondag 9 februari 2014 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat Groningen thuis Heerenveen wel even van het veld zou spelen.
Dat is toch geen onlogische gedachte.
Het regende wel rode kaarten daar zag ikquote:Op zondag 9 februari 2014 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Groningen heeft eigenlijk nooit echt een beetje kans gemaakt die wedstrijd.
Dit vind ik een fantastische analyse achteraf.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Groningen heeft eigenlijk nooit echt een beetje kans gemaakt die wedstrijd.
Ik heb nu wel een mooie UI.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, maar om daar nou maar je UI om te verwedden
Ja een beetje verbaasd. Lex was gewoon dé man gisteravondquote:
Ik geef meer de voorkeur aan die van Doublepain.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een mooie UI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |