Gisteren zei ze nog dat ze stemde op PvdD, door haar zoon.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mn moeder stemt PVV en is geen moslim, dus nee.
Ik snap deze zin niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gisteren zei ze nog dat ze stemde op PvdD, door haar zoon.
Kan er niet meer van maken.quote:
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Drizzt dan.
Hij wilde in zijn eentje 'rawr' kunnen zeggen. Als zat er weinig BBW op, maar toch.
Wel oke.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan er niet meer van maken.
Maar hoe gingen jouw tentamens?
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik val telkens in slaap achter de computer.
Jij bent echt een wereldvreemde gozer.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
De meeste mensen fappen achter de computer en slapen op hun matras, maar jij bent uniek.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
De ironie.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent echt een wereldvreemde gozer.
Dit plaatje was mooier geweest met floaties.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
PutinGOD. Even Wust feliciteren, moet kunnen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De meeste mensen fappen achter de computer en slapen op hun matras, maar jij bent uniek.
Heeft er al iemand een baksteen naar zijn hoofd gegooid?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
PutinGOD. Even Wust feliciteren, moet kunnen
[ afbeelding ]
Wat heeft dit in godsnaam met wereldvreemd te makenquote:Op zondag 9 februari 2014 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent echt een wereldvreemde gozer.
Dat wil hij er uit rammen.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:21 schreef Smoofie het volgende:
Wüst is een pot, maar dit wist hij zeker niet.
Ja en ik geniet er vanquote:Op zondag 9 februari 2014 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De meeste mensen fappen achter de computer en slapen op hun matras, maar jij bent uniek.
Helemaal topquote:Op zondag 9 februari 2014 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets
Verzonden vanaf mijn Dellcomputer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |