Ik merk dat we de diepte ingaan, hier haak ik af. Filosofie is niet voor mij weggelegd.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Wat voor de één grappig is is voor de ander een zeer vreemde reactie die eigenlijk helemaal nergens op slaat.
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die Turkse vlaggen ,kun je ophouden?
Firefox en Winampquote:
Man United is jammer ja, maar het maakt me dag niet kut. Ajax wel. En waar denk je?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax, Man United.
Gaat lekker voor je vandaag. Waar inloggen?
Begrepen. Gehackt denk je, of gewoon verlopen?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Man United is jammer ja, maar het maakt me dag niet kut. Ajax wel. En waar denk je?
Brazzers?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Man United is jammer ja, maar het maakt me dag niet kut. Ajax wel. En waar denk je?
Jij snapt het.quote:
Nee, login server hebben problemen met authenticators, blizz erkent het probleem maar doet nietsquote:Op zondag 9 februari 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begrepen. Gehackt denk je, of gewoon verlopen?
Alles wijst naar jou eigenlijk.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh. Het was juist MIJN account die door één van jullie gehackt en gestolen is
Het was mijn account...quote:
Drizzt dan.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was mijn account...
Doe niet zo gek Stylo.
En jouw moeder.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doe normaal, het is de schuld van de moslims.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |