Ik merk dat we de diepte ingaan, hier haak ik af. Filosofie is niet voor mij weggelegd.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Wat voor de één grappig is is voor de ander een zeer vreemde reactie die eigenlijk helemaal nergens op slaat.
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die Turkse vlaggen ,kun je ophouden?
Firefox en Winampquote:
Man United is jammer ja, maar het maakt me dag niet kut. Ajax wel. En waar denk je?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax, Man United.
Gaat lekker voor je vandaag. Waar inloggen?
Begrepen. Gehackt denk je, of gewoon verlopen?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Man United is jammer ja, maar het maakt me dag niet kut. Ajax wel. En waar denk je?
Brazzers?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Man United is jammer ja, maar het maakt me dag niet kut. Ajax wel. En waar denk je?
Nee, login server hebben problemen met authenticators, blizz erkent het probleem maar doet nietsquote:Op zondag 9 februari 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begrepen. Gehackt denk je, of gewoon verlopen?
Alles wijst naar jou eigenlijk.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh. Het was juist MIJN account die door één van jullie gehackt en gestolen is
Het was mijn account...quote:
Drizzt dan.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was mijn account...
Doe niet zo gek Stylo.
En jouw moeder.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doe normaal, het is de schuld van de moslims.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |