in beforequote:Op zondag 9 februari 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Dag #2 van de distantie der Olympische Winterspelen is ook succesvol gebleken.
Ja het was echt totaal niet grappig en sloeg als een lul op een drumstel dus ik weet het ook niet dp.quote:
In het cafe. Met mij.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, want 's avonds ga ik darts kijken.
Hoelang blijf je dan weg en hoeveel kaarten ga je sturen zonder mij erop?quote:
Als je VICE hebt gekeken werken die Noord Koreanen ongeveer 2 jaar en mogen dan op 'vakantie' om hun familie t zien. Maar blijkbaar loop je weer achter.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja het was echt totaal niet grappig en sloeg als een lul op een drumstel dus ik weet het ook niet dp.
1 jaar en mn eerste kaart stuur ik naar jou. En insoquote:Op zondag 9 februari 2014 19:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoelang blijf je dan weg en hoeveel kaarten ga je sturen zonder mij erop?
Vice is voor vieze hipsters.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je VICE hebt gekeken werken die Noord Koreanen ongeveer 2 jaar en mogen dan op 'vakantie' om hun familie t zien. Maar blijkbaar loop je weer achter.
Heb je al de eerste Rijdende Rechter van het nieuwe seizoen gezien? Die was echt geniaal.quote:
1 jaar lang? Laten ze dat wel toe? Wel ziek man.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1 jaar en mn eerste kaart stuur ik naar jou. En inso
Hij gaat het Thaise seksleven in.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1 jaar lang? Laten ze dat wel toe? Wel ziek man.
Al gepland waar naar toe?
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij gaat het Thaise seksleven in.
Ik blijf er toch om lachen.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit plaatje is zijn magie verloren omdat steeds meer debielen het gaan gebruiken.
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit plaatje is zijn magie verloren omdat steeds meer debielen het gaan gebruiken.
Dan neem ik ontslag he.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1 jaar lang? Laten ze dat wel toe? Wel ziek man.
Al gepland waar naar toe?
Gewonnen?quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze ga ik op de kaart zetten.
2-0 verlorenquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1 jaar en mn eerste kaart stuur ik naar jou. En inso
Lijkt me leuk. Wordt wel ff door sparen dan.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan neem ik ontslag he.
Iig Palau, Micronesie, Australie/Nieuw Zeeland, Galapagos en Midden Amerika. Natuurlijk ook wel tijdje Azie voor goedkoop.
Blame it on the Moroccans.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
2-0 verlorenWedstrijd gestaakt, glazen gooien alles.
Al waren wij dat niet met het glazen gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |