Ik zie geen bewijs dat deze vrouw overleden is. Misschien was ze net boodschappen doen.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat de man juist zou zijn overleden. Toch nog een climax.
quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.viralnovelty.c(...)g-prepare-last-one/#
Dit is overigens wel weer een nieuw dieptepunt. "Like to unlock the last picture"
Zonder rawr graag want anders moet ik royalties betalen aan Drizzt wegens het gebruiken van zijn catchphrase.quote:
Nicky Romero?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik doe deze wel, en wie niet weet dat dit Nick is moet zich schamen.
Prachtig.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik doe deze wel, en wie niet weet dat dit Nick is moet zich schamen.
Ik moet morgen weer beginnen en heb over 1.5 jaar weer vakantiequote:Op zondag 9 februari 2014 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb donderdagmiddag om 16:00 vakantie.
Jeetje. Hoe kan ik je helpen in deze moeilijke tijd?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer beginnen en heb over 1.5 jaar weer vakantie
Ah je bent nu Noord Korea zie ik.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dit een grap of..?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah je bent nu Noord Korea zie ik.
Hahaha waarom zo laat pas?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we donderdagmiddag het cafe in gaan .quote:Op zondag 9 februari 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje. Hoe kan ik je helpen in deze moeilijke tijd?
Nee, want 's avonds ga ik darts kijken.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we donderdagmiddag het cafe in gaan .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |