Het kan ook aan het ijs liggen.quote:
BBC werkt wel bij jou lijkt me?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:00 schreef Stuart het volgende:
Shit, de NOS streams werken hier niet omdat ik niet in Nederland ben
Niks mis met goed verdienen met je werk. Maar een stukje bezieling zie ik heel graag bij een sporter. Dat heeft hij totaal niet meer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:58 schreef muzas het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ie gewoon eerlijk toegeeft 't voor de centen te doen?
Klopt, maar wel een loterijquote:
Herkenbaar. Misschien met VPN wel? Ik heb het nog niet geprobeerd; ik kijk voor nu naar de ARD op TV.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:00 schreef Stuart het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar wel een loterij
Veel leuker. Iedereen weet toch al dat die Kramer wint. Schaatsen is sws geen populaire sport.quote:
vervelend voor je.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:00 schreef Stuart het volgende:
Ik dacht toch nog een rolletje te zien zittenquote:
Klopt ook hele slechte baan. Goed voor Kramer en Bergsma, Blokhuijsen is iets beter op glijijs denk ik zoquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:00 schreef Arcee het volgende:
Met volle zakken ga je nou eenmaal minder hard.
Deelsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah. Als je echt goed bent win je gewoon. Tactiek hé. Al is het ook wel beetje geluk, dat vind ik ookquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kan ik niet vinden. Ik kan alleen dit vinden:quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
BBC werkt wel bij jou lijkt me?
Heb ik minder last van. Zie sporters graag goed zijn in wat ze doen. Welke motivatie daar achter zit zal me aan me reet roesten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niks mis met goed verdienen met je werk. Maar een stukje bezieling zie ik heel graag bij een sporter. Dat heeft hij totaal niet meer.
Denk je dat dit soort gemekker eindelijk even klaar isquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Veel leuker. Iedereen weet toch al dat die Kramer wint. Schaatsen is sws geen populaire sport.
Bradbury.quote:
Dikke doeiquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Veel leuker. Iedereen weet toch al dat die Kramer wint. Schaatsen is sws geen populaire sport.
Werkt wel, maar niet in combinatie met fok. Uitloggen op fok dus.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:00 schreef Stuart het volgende:
Ja, 6.13,43 gaat hem worden mijn voorspellingquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:00 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat je met 6:13 wel kampioen bent.
bedankt voor je mening.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Onzin. Het werkt niet vanuit het buitenlandquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Werkt wel, maar niet in combinatie met fok. Uitloggen op fok dus.
Lief doen tegen Stu, vlegel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Werkt wel, maar niet in combinatie met fok. Uitloggen op fok dus.
Zou graag een puntenkoers zien zoals bij het baanwielrennen en skeeleren.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:02 schreef marcodej het volgende:
Ze moeten de 10km schietsen introduceren. 10km schaatsen en na elke 2 km vijf keer schieten.
Jammer, kon het proberen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Onzin. Het werkt niet vanuit het buitenland
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:03 schreef tong80 het volgende:
Poetin tegen Skroblev : "Pootje over."
Bradbury won niet omdat ie echt goed wasquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mwah. Als je echt goed bent win je gewoon. Tactiek hé. Al is het ook wel beetje geluk, dat vind ik ook
Of de hele winterspelen, er doet immers maar een klein aantal landen serieus aan mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:04 schreef TheVulture het volgende:
Als je schaatsen wil afschaffen vanwege de eentonigheid moet je ook maar eens Launglaufen (Noors feestje) afvoeren
Dan kun je een heel groot deel van de wintersporten wel afvoeren inderdaad.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:04 schreef TheVulture het volgende:
Als je schaatsen wil afschaffen vanwege de eentonigheid moet je ook maar eens Launglaufen (Noors feestje) afvoeren
Ook zo iets jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:04 schreef TheVulture het volgende:
Dat is dan ook een wonderbaanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:04 schreef Remzz het volgende:
Babenko heeft vast ook een keer in Alma Ata 6,05 gereden ofzo
Dat is een uitzonderingquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bradbury won niet omdat ie echt goed was
Handgeklokt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:04 schreef Remzz het volgende:
Babenko heeft vast ook een keer in Alma Ata 6,05 gereden ofzo
Of iets als roeien. Niet elk land heeft immers een rivier.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Of de hele winterspelen, er doet immers maar een klein aantal landen serieus aan mee.
Hoe wil je in gebieden zuidelijker dan Europa ooit serieus deelnemen aan wintersporten?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Of de hele winterspelen, er doet immers maar een klein aantal landen serieus aan mee.
Er is alleen een windmachine.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:05 schreef Remzz het volgende:
Schaatsen is wel 1 van de eerlijkste sporten op de OS. Geen jurysport en niet afhankelijk van weersomstandigheden.
Handgekloktquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is dan ook een wonderbaan
En luchtcirculatiequote:
Maar met zijn mentaliteit kan je toch nooit goed zijn in wat je doet? Dat bewijst 'ie vandaag ook...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:01 schreef muzas het volgende:
[..]
Heb ik minder last van. Zie sporters graag goed zijn in wat ze doen. Welke motivatie daar achter zit zal me aan me reet roesten.
Dweilen met wodka.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:06 schreef Mani89 het volgende:
Nadat de Russen zijn geweest kunnen ze dat ijs lekker verkloten tijdens de dweil.
okequote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:06 schreef Symphonic het volgende:
Als schaatsen saai is kijk je toch gewoon niet?
Damn hoe moeilijk kan het zijn
"Hij verspilt helemaal geen energie" volgens Hersman.... hij had ook de lift kunnen nemen hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:05 schreef opperkleurder het volgende:
Mooie analyse van de traplopende Kramer
Je begrijpt dat ik meeging in het sarcasme?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe wil je in gebieden zuidelijker dan Europa ooit serieus deelnemen aan wintersporten?
De wonderbaan van Medeo wordt overdekt wist je dat? Volgend jaar gaan daar wereldrecords geschaatst worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is dan ook een wonderbaan
trapliftenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Hij verspilt helemaal geen energie" volgens Hersman.... hij had ook de lift kunnen nemen hoor
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar met zijn mentaliteit kan je toch nooit goed zijn in wat je doet? Dat bewijst 'ie vandaag ook...
Hij niet. Maar ik heb het meer over het algemeen. Bij voetballers zie je het meer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar met zijn mentaliteit kan je toch nooit goed zijn in wat je doet? Dat bewijst 'ie vandaag ook...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
vroeger had je daar soms twee keer meewind, dat was wonderbaanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De wonderbaan van Medeo wordt overdekt wist je dat? Volgend jaar gaan daar wereldrecords geschaatst worden.
Dan wil ik de reactie van Kramer zienquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:06 schreef Mani89 het volgende:
Nadat de Russen zijn geweest kunnen ze dat ijs lekker verkloten tijdens de dweil.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ziek inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lolwutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Dit boeit helemaal niemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Dat.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:07 schreef TheVulture het volgende:
Wij hebben de tofste koning en koningin ter wereld
Zo snel mogelijkquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Op welk schema moet Kramer straks rijden?
Op een schema? Volgens mij op de ijsbaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:08 schreef Van_Poppel het volgende:
6:12quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Nee, lijkt mij ook niet. Had meer van ze verwacht.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:07 schreef marcodej het volgende:
De Russen gaan geen medaille pakken.
Hoef ik niet eens meer te kijken?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:08 schreef marcodej het volgende:
Blokhuijsen gaat 6:18 rijden, Swings 6:19, Bergsma 6:16, Kramer 6:13 en Lee 6:17.
Mij wel, ik ben fanquote:
Idd, kun je altijd nog zien of je op het laatst nog wat kan versnellen. 6:10 lijkt mij onmogelijk vandaag.quote:
Hard ijs he?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat een wereldrecord voor Kramer niet uitgesloten is.
NOS die weer doet alsof het live is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:08 schreef marcodej het volgende:
Blokhuijsen gaat 6:18 rijden, Swings 6:19, Bergsma 6:16, Kramer 6:13 en Lee 6:17.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat een wereldrecord voor Kramer niet uitgesloten is.
Denk dat 6.10 hoog de gouden tijd gaat worden. Verschil Kramer en Sjobrev cs is wel vaker zo groot geweest.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Idd, kun je altijd nog zien of je op het laatst nog wat kan versnellen. 6:10 lijkt mij onmogelijk vandaag.
Ik keek serieus of er al shorttrack bezig wasquote:
Nee?quote:
Als Jorien op de schaatsbaan te vinden is, gaat ze DWEILENquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:10 schreef Mani89 het volgende:
Is Jorien topfavoriet voor het onderdeel Dweilen?
Ze doet ook mee aan curlingquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:10 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:09 schreef tong80 het volgende:
Benieuwd wat Dustin Kramer doet.
Als eerste over de Meryl Streep ?
Ik snap die grap serieus nog steeds nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:10 schreef Mani89 het volgende:
Is dit een referentie naar foute wissels?quote:
Beetje een sulletje inderdaadquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Die Bergsma moet het ook niet van zijn charisma hebben he
Van zijn lange lul blijkbaar, want hij heeft een prima vriendin.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Die Bergsma moet het ook niet van zijn charisma hebben he
Bedankt voor de tip @ schaatsen topic. Was deze wedstrijd vergeten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit een referentie naar foute wissels?
De Russen snappen hettwitter:Sochi2014 twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 14:11:59Coming up the greatest intrigue of today's Men's 5000m #speedskating event: Sven Kramer @svenkramer86 #Sochi2014 http://t.co/tZ1Tg6LFIf reageer retweet
Nee, ze lieten bij de ARD een foto zien waarop Robben een Sven-supportershirt aan had.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit een referentie naar foute wissels?
Graag gedaan. Alleen zit je nu nog steeds in het schaatsen topicquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip @ schaatsen topic. Was deze wedstrijd vergeten.
Ik denk 'gereikt'. Tot het plafond.quote:
Ja daar kwam ik nu net ook achter toen ik m'n post niet meer terug kon vindenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Graag gedaan. Alleen zit je nu nog steeds in het schaatsen topic
twitter:janykema twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 14:00:32Tijdwaarneming op tv wordt veel te klein in beeld gebracht #fail reageer retweet
het is inderdaad beroerdquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:18 schreef Montov het volgende:
twitter:janykema twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 14:00:32Tijdwaarneming op tv wordt veel te klein in beeld gebracht #fail reageer retweet
Sowieso Rutte en hopelijk Willy en Max.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:19 schreef Nielsch het volgende:
Cameras registreren nu wie er te enthousiast meedanst en die mag zo even mee met de politie...
Vinden jullie dat echt? Het is toch prima te zien?quote:
te klein en ook het lettertype had wel beter gekundquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vinden jullie dat echt? Het is toch prima te zien?
Is kennelijk nooit gevraagd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:21 schreef Ericr het volgende:
4 jaar later nog over die wissel beginnen tegen Lee.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:19 schreef Nielsch het volgende:
Cameras registreren nu wie er te enthousiast meedanst en die mag zo even mee met de politie...
Zit diepquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:21 schreef Ericr het volgende:
4 jaar later nog over die wissel beginnen tegen Lee.
zeker, op het koreaans kampioensschapquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zeker, ik gun hem wel een medialle
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:22 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
zeker, op het koreaans kampioensschap
Lee de baas van FOK!?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Mijn god interview zo'n gast gewoon niet... hij lijkt wel uit het noorden te komen ipv het zuiden van Korea
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Mijn god interview zo'n gast gewoon niet... hij lijkt wel uit het noorden te komen ipv het zuiden van Korea
Zo is 90procent van de aziatenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Jij vindt iemand anders dan Sven al snel een lul.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:22 schreef MiLalaa het volgende:
haha, die Lee komt zo wel sympathiek over.
Ik vond het een lul, maar dat kwam puur door de foute wissel van sven
Ik hoop dat er niemand meezingt... als zo'n Russisch talenwonder het woord Bomb hoort is het stadion zometeen leegquote:
Gewoon onder de 6 minuten.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:25 schreef marcodej het volgende:
Ik dacht even dat Ter Mors binnen kwam, maar het was Bergsma.
05:58quote:
Terug naar de keuken jij!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:26 schreef MiLalaa het volgende:
bijna zover.
ik durf al bijna niet meer te kijken![]()
nooouuu.... dat valt best meequote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij vindt iemand anders dan Sven al snel een lul.
Aanstellerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:26 schreef MiLalaa het volgende:
bijna zover.
Inderdaad. Warme choco + verse stroopwafelquote:
Kramer is in de vorm van zijn leven, hij gaat hier echt wel een wereldrecord schaatsen.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:28 schreef marcodej het volgende:
En toch brengt zo'n Kleintje Pils wel sfeer...
Vaak.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:28 schreef Pandaplint het volgende:
ja ja 43
En hoevaak heeft NL WK korfbal gewonnen?
Precies. Altijd wel gezellig in een stadion tijdens het schaatsenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:28 schreef marcodej het volgende:
En toch brengt zo'n Kleintje Pils wel sfeer...
Ik zal het aan hem doorgeven.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind sven altijd zo belachelijk zelfverzekerd, een soort bart veldkamp het ligt nooit aan sven zelf als er iets mis gaat altijd aan iets anders. Vind sven niet sympathiek
8quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:28 schreef Pandaplint het volgende:
ja ja 43
En hoevaak heeft NL WK korfbal gewonnen?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:26 schreef MiLalaa het volgende:
bijna zover.
Misschien leest hij wel mee.quote:
Vind het juist wel tof dat er eindelijk een NL sporter is die wat zelfverzekerd is en niet gespeeld bescheiden doetquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind sven altijd zo belachelijk zelfverzekerd, een soort bart veldkamp het ligt nooit aan sven zelf als er iets mis gaat altijd aan iets anders. Vind sven niet sympathiek
quote:
bijeffect van doping.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Mee eens, van mij mag ie zometeen op z'n bek pleuren in de laatste ronde.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Waar zijn die te vinden?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:02 schreef Strani het volgende:
Wel prima kwaliteit zeg, die BBC streams.
Ditquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vind het juist wel tof dat er eindelijk een NL sporter is die wat zelfverzekerd is en niet gespeeld bescheiden doet
Dat kan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Blokhuijsen heeft die instelling ook wel. Vind ik wel stoer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vind het juist wel tof dat er eindelijk een NL sporter is die wat zelfverzekerd is en niet gespeeld bescheiden doet
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Doen er Spanjaarden mee?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu gaat het echt beginnen...heb echt zo'n WK-finale spanning
Hij verliest dan ook vrijwel nooit.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:28 schreef Bosbeetle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |