Denk dat 6.10 hoog de gouden tijd gaat worden. Verschil Kramer en Sjobrev cs is wel vaker zo groot geweest.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Idd, kun je altijd nog zien of je op het laatst nog wat kan versnellen. 6:10 lijkt mij onmogelijk vandaag.
Ik keek serieus of er al shorttrack bezig wasquote:
Nee?quote:
Als Jorien op de schaatsbaan te vinden is, gaat ze DWEILENquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:10 schreef Mani89 het volgende:
Is Jorien topfavoriet voor het onderdeel Dweilen?
Ze doet ook mee aan curlingquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:10 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:09 schreef tong80 het volgende:
Benieuwd wat Dustin Kramer doet.
Als eerste over de Meryl Streep ?
Ik snap die grap serieus nog steeds nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:10 schreef Mani89 het volgende:
Is dit een referentie naar foute wissels?quote:
Beetje een sulletje inderdaadquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Die Bergsma moet het ook niet van zijn charisma hebben he
Van zijn lange lul blijkbaar, want hij heeft een prima vriendin.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Die Bergsma moet het ook niet van zijn charisma hebben he
Bedankt voor de tip @ schaatsen topic. Was deze wedstrijd vergeten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit een referentie naar foute wissels?
De Russen snappen hettwitter:Sochi2014 twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 14:11:59Coming up the greatest intrigue of today's Men's 5000m #speedskating event: Sven Kramer @svenkramer86 #Sochi2014 http://t.co/tZ1Tg6LFIf reageer retweet
Nee, ze lieten bij de ARD een foto zien waarop Robben een Sven-supportershirt aan had.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit een referentie naar foute wissels?
Graag gedaan. Alleen zit je nu nog steeds in het schaatsen topicquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip @ schaatsen topic. Was deze wedstrijd vergeten.
Ik denk 'gereikt'. Tot het plafond.quote:
Ja daar kwam ik nu net ook achter toen ik m'n post niet meer terug kon vindenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Graag gedaan. Alleen zit je nu nog steeds in het schaatsen topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |