De wonderbaan van Medeo wordt overdekt wist je dat? Volgend jaar gaan daar wereldrecords geschaatst worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is dan ook een wonderbaan
trapliftenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Hij verspilt helemaal geen energie" volgens Hersman.... hij had ook de lift kunnen nemen hoor
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar met zijn mentaliteit kan je toch nooit goed zijn in wat je doet? Dat bewijst 'ie vandaag ook...
Hij niet. Maar ik heb het meer over het algemeen. Bij voetballers zie je het meer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar met zijn mentaliteit kan je toch nooit goed zijn in wat je doet? Dat bewijst 'ie vandaag ook...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
vroeger had je daar soms twee keer meewind, dat was wonderbaanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De wonderbaan van Medeo wordt overdekt wist je dat? Volgend jaar gaan daar wereldrecords geschaatst worden.
Dan wil ik de reactie van Kramer zienquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:06 schreef Mani89 het volgende:
Nadat de Russen zijn geweest kunnen ze dat ijs lekker verkloten tijdens de dweil.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ziek inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lolwutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |