te klein en ook het lettertype had wel beter gekundquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vinden jullie dat echt? Het is toch prima te zien?
Is kennelijk nooit gevraagd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:21 schreef Ericr het volgende:
4 jaar later nog over die wissel beginnen tegen Lee.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:19 schreef Nielsch het volgende:
Cameras registreren nu wie er te enthousiast meedanst en die mag zo even mee met de politie...
Zit diepquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:21 schreef Ericr het volgende:
4 jaar later nog over die wissel beginnen tegen Lee.
zeker, op het koreaans kampioensschapquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zeker, ik gun hem wel een medialle
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:22 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
zeker, op het koreaans kampioensschap
Lee de baas van FOK!?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Mijn god interview zo'n gast gewoon niet... hij lijkt wel uit het noorden te komen ipv het zuiden van Korea
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Mijn god interview zo'n gast gewoon niet... hij lijkt wel uit het noorden te komen ipv het zuiden van Korea
Zo is 90procent van de aziatenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Jij vindt iemand anders dan Sven al snel een lul.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:22 schreef MiLalaa het volgende:
haha, die Lee komt zo wel sympathiek over.
Ik vond het een lul, maar dat kwam puur door de foute wissel van sven
Ik hoop dat er niemand meezingt... als zo'n Russisch talenwonder het woord Bomb hoort is het stadion zometeen leegquote:
Gewoon onder de 6 minuten.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:25 schreef marcodej het volgende:
Ik dacht even dat Ter Mors binnen kwam, maar het was Bergsma.
05:58quote:
Terug naar de keuken jij!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:26 schreef MiLalaa het volgende:
bijna zover.
ik durf al bijna niet meer te kijken![]()
nooouuu.... dat valt best meequote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij vindt iemand anders dan Sven al snel een lul.
Aanstellerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:26 schreef MiLalaa het volgende:
bijna zover.
Inderdaad. Warme choco + verse stroopwafelquote:
Kramer is in de vorm van zijn leven, hij gaat hier echt wel een wereldrecord schaatsen.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:28 schreef marcodej het volgende:
En toch brengt zo'n Kleintje Pils wel sfeer...
Vaak.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:28 schreef Pandaplint het volgende:
ja ja 43
En hoevaak heeft NL WK korfbal gewonnen?
Precies. Altijd wel gezellig in een stadion tijdens het schaatsenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:28 schreef marcodej het volgende:
En toch brengt zo'n Kleintje Pils wel sfeer...
Ik zal het aan hem doorgeven.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind sven altijd zo belachelijk zelfverzekerd, een soort bart veldkamp het ligt nooit aan sven zelf als er iets mis gaat altijd aan iets anders. Vind sven niet sympathiek
8quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:28 schreef Pandaplint het volgende:
ja ja 43
En hoevaak heeft NL WK korfbal gewonnen?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:26 schreef MiLalaa het volgende:
bijna zover.
Misschien leest hij wel mee.quote:
Vind het juist wel tof dat er eindelijk een NL sporter is die wat zelfverzekerd is en niet gespeeld bescheiden doetquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind sven altijd zo belachelijk zelfverzekerd, een soort bart veldkamp het ligt nooit aan sven zelf als er iets mis gaat altijd aan iets anders. Vind sven niet sympathiek
quote:
bijeffect van doping.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Mee eens, van mij mag ie zometeen op z'n bek pleuren in de laatste ronde.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Waar zijn die te vinden?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:02 schreef Strani het volgende:
Wel prima kwaliteit zeg, die BBC streams.
Ditquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vind het juist wel tof dat er eindelijk een NL sporter is die wat zelfverzekerd is en niet gespeeld bescheiden doet
Dat kan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Blokhuijsen heeft die instelling ook wel. Vind ik wel stoer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vind het juist wel tof dat er eindelijk een NL sporter is die wat zelfverzekerd is en niet gespeeld bescheiden doet
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Doen er Spanjaarden mee?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu gaat het echt beginnen...heb echt zo'n WK-finale spanning
Hij verliest dan ook vrijwel nooit.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:28 schreef Bosbeetle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |