Ik woon niet in de buurt. Tevens ga ik vandaag een bezoekje brengen aan de probleemwijken in Rotterdam.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja kom ook je woont best in de buurt toch of was Rens uit Steenwijk?
Doe mijn neef de groeten op Slinge.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe mijn neef de g
Ik woon niet in de buurt. Tevens ga ik vandaag een bezoekje brengen aan de probleemwijken in Rotterdam.
Ik zal wel iedereen langsgaan of ze een idioot uit Enschede kennen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe mijn neef de groeten op Slinge.
Hou je nou maar koest in Rotterdam je zou niet de eerste jood zijn die er niet levend vandaan komt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal wel iedereen langsgaan of ze een idioot uit Enschede kennen.
Ze zullen vast massaal Joop Munsterman noemen.
Ik word dood neergelegd op de vluchtstrook van de A16.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hou je nou maar koest in Rotterdam je zou niet de eerste jood zijn die er niet levend vandaan komt.
Fey NEC?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik woon niet in de buurt. Tevens ga ik vandaag een bezoekje brengen aan de probleemwijken in Rotterdam.
donequote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, ik wil een bezem in de OP. En een potje pindakaas. Wel van Calvé
Ik moet opschieten met m'n speech dus.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word dood neergelegd op de vluchtstrook van de A16.
Nee, ik wil op tijd thuis zijn voor PSV v FC Twente. Ik heb het gevoel dat PSV weer flink geassraped wordt. Twee Zesje weer.quote:
Tussen de koeien zo als Uli pikorni?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word dood neergelegd op de vluchtstrook van de A16.
6 eigengoals ruizquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik wil op tijd thuis zijn voor PSV v FC Twente. Ik heb het gevoel dat PSV weer flink geassraped wordt. Twee Zesje weer.
Worden er koeien op de A16 losgelaten?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tussen de koeien zo als Uli pikorni?
Weer eens hard juichen voor PSV.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor de ranglijst hopen dat psv wint.
Heb er zin in, beetje Twente vernederen dit datquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik wil op tijd thuis zijn voor PSV v FC Twente. Ik heb het gevoel dat PSV weer flink geassraped wordt. Twee Zesje weer.
Dan nog liever Locadia of Hoesen (quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Castaingos doet het aardig dit seizoen zou Luis hem meenemen naar Brazilie? Na Van Persie en Huntelaar hebben we niks op het moment.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Castaingos doet het aardig dit seizoen zou Luis hem meenemen naar Brazilie? Na Van Persie en Huntelaar hebben we niks op het moment.
hahaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand die goals scoort wat John van Beukering nog kan, is niet gelijk een goede speler.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe maar niet. Je slaat wartaal uit.
Louis heeft ook veredigers na een.goeie wedstrijd opgeroepen dus waarom geen aanvallers.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe maar niet. Je slaat wartaal uit.
Dit soort dingen moest je dus niet meer doen.quote:
Omdat de keuze schaars was. Scherp blijven.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Louis heeft ook veredigers na een.goeie wedstrijd opgeroepen
Krijg je nachtmerries van Knut of zo? Dat 'ie 's nachts aan het uiteinde van je bed de onderkant van je voeten kietelt?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit soort dingen moest je dus niet meer doen.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:15 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk dat PSV vanavond gaat winnen.
Knut is idd een backstabber met zijn kutkaartjesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit soort dingen moest je dus niet meer doen.
Zo droomt Mikey;quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijg je nachtmerries van Knut of zo? Dat 'ie 's nachts aan het uiteinde van je bed de onderkant van je voeten kietelt?
Nou ja, zo'n gekke gedachte is dat niet. Wie kan je nog meer meenemen? Siem de Jong? Van Wolfswinkel?quote:
Te vreedequote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, zo'n gekke gedachte is dat niet. Wie kan je nog meer meenemen? Siem de Jong? Van Wolfswinkel?
Sporten?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga er vandoor.
Houd Mikey in bedwang, volgens mij heeft hij drugs genuttigd.
Godverquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga er vandoor.
Houd Mikey in bedwang, volgens mij heeft hij drugs genuttigd.
Dan nog liever Lens in de spitsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, zo'n gekke gedachte is dat niet. Wie kan je nog meer meenemen? Siem de Jong? Van Wolfswinkel?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lach maar net als Hansie Hansie krijg ik achteraf toch gelijk.
Doe je eigenlijk nog iets met games hier?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lach maar net als Hansie Hansie krijg ik achteraf toch gelijk.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:27 schreef AFCNiels het volgende:
De baan is gedweild, de blokjes liggen goed. We gaan beginnen.
Ik ga maar eens een rondje fietsen denk ikquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:27 schreef AFCNiels het volgende:
De baan is gedweild, de blokjes liggen goed. We gaan beginnen.
twitter:JohnnyQuinnUSA twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 10:17:22...With no phone to call for help, I used my bobsled push training to break out. #SochiJailBreak http://t.co/apZRefgvCO reageer retweet
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:34 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:JohnnyQuinnUSA twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 10:17:22...With no phone to call for help, I used my bobsled push training to break out. #SochiJailBreak http://t.co/apZRefgvCO reageer retweet
Nee ze hebben nu Noppie.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Doe je eigenlijk nog iets met games hier?
Lada bestaat nog gewoon dacht ikquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bouwtechnieken van de Lada nog steeds in gebruik
Doe eens normaal manquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:56 schreef Saind het volgende:
Japan
http://www.independent.co(...)rld-war-9115827.html
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:34 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:JohnnyQuinnUSA twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 10:17:22...With no phone to call for help, I used my bobsled push training to break out. #SochiJailBreak http://t.co/apZRefgvCO reageer retweet
twitter:wondroushippo twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 10:57:13.@JohnnyQuinnUSA When you broke down the door did you say “Heeeeere’s Johnny!” reageer retweet
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:03 schreef eight het volgende:
[..]twitter:wondroushippo twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 10:57:13.@JohnnyQuinnUSA When you broke down the door did you say “Heeeeere’s Johnny!” reageer retweet
HhhH nogquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat ben jij nu aan het lezen Saind?
Ben benieuwd, hoop uiteraard op Liverpool maar denk dat ze nog net tekort komenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Liverpool-Arsenal zo, niks mis mee
Ik denk een gelijkspelletje. Waar dus Manchester City en Chelsea van gaan profiterenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben benieuwd, hoop uiteraard op Liverpool maar denk dat ze nog net tekort komen
Dat zijn ook de beste ploegenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk een gelijkspelletje. Waar dus Manchester City en Chelsea van gaan profiteren
Ik ookquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar ik gun het de clubs Liverpool en Arsenal meer.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar ik gun het de clubs Liverpool en Arsenal meer.
Iedereen hoopt ongeveer hetzelfdequote:
Ik gun Liverpool ook wel in elk geval CL voetbal. Dus eigenlijk kan ik leven met elke uitslag vandaag. Hopen op een mooie pot dan maarquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:33 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dit jaar dat Arsenal of Liverpool kampioen wordt, dus dan maar Arsenal vandaag.
Ik was wel onder de indruk van Chelsea tegen City, die vielen me in die wedstrijd ook wat tegen, zonder Aguero is het een stuk minder.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:33 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dit jaar dat Arsenal of Liverpool kampioen wordt, dus dan maar Arsenal vandaag.
Die hebben wel een selectie waaruit je eigenlijk iedere wedstrijd een topteam moet kunnen samenstellen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik was wel onder de indruk van Chelsea tegen City, die vielen me in die wedstrijd ook wat tegen, zonder Aguero is het een stuk minder.
Ik was in de beginne al even verbaasd dat die in Oekraïne speelde ja, dacht toch echt italiëquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet de Maicon maar dood is hij wel
Overbeet. Onderkaken moesten gebroken worden er naar voren worden gezet. Zit de hele dag aan de pijnstillers en aan t vloeibare voedsel.quote:
Bedoel je met vloeibaar voedsel bier?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Overbeet. Onderkaken moesten gebroken worden er naar voren worden gezet. Zit de hele dag aan de pijnstillers en aan t vloeibare voedsel.
Mocht dat maar.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bedoel je met vloeibaar voedsel bier?
Wat vind je er van? HhhH bedoel ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:09 schreef Saind het volgende:
[..]
HhhH nog
En Intelligence in War van Keegan maar dat schiet nog niet erg op
Wil hierna aan Bloodlands beginnen
Goedquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat vind je er van? HhhH bedoel ik.
Begin vond ik erg sterk. Enorm getriggerd. Maar heb het uiteindelijk niet uitgelezen. Tot op heden dan. En ik doe er inmiddels echt al een poosje over.quote:
Ik ben ook pas op de helft ofzo en hij ligt nu alweer even stil. Moet me er weer eens toe zetten te beginnenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Begin vond ik erg sterk. Enorm getriggerd. Maar heb het uiteindelijk niet uitgelezen. Tot op heden dan. En ik doe er inmiddels echt al een poosje over.
quote:
Het kakt echt wat in.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben ook pas op de helft ofzo en hij ligt nu alweer even stil. Moet me er weer eens toe zetten te beginnen
quote:
Lees eens wat van Nicollo Ammaniti.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Het is ook wel leuk geschreven op zich, leest lekker weg, maar echt een pageturner is 't niet
Een flesje bier atten, en vervolgens iemand anders aanwijzen die het ook moet doen binnen 24h anders krat bier lappen.quote:
Mijn FOK! is fokked up, geen auto updates en quotes doen raar. En smileys doen het niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Een flesje bier atten, en vervolgens iemand anders aanwijzen die het ook moet doen binnen 24h anders krat bier lappen.
op een filmpje ofzo?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Een flesje bier atten, en vervolgens iemand anders aanwijzen die het ook moet doen binnen 24h anders krat bier lappen.
Adblocker uitzettenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Mijn FOK! is fokked up, geen auto updates en quotes doen raar. En smileys doen het niet.
Dat is een glas, geen flesje.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:30 schreef TwenteFC het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=654280721303240
dit dus.
Only in Twentequote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:30 schreef TwenteFC het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=654280721303240
dit dus.
Dommelsch telt ook eigenlijk niet mee, maar dit was de enige die ik zo snel kon vinden van iemand die niet in mijn vriendenlijst staatquote:
Dat wordt wel goud denk ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:42 schreef TwenteFC het volgende:
Kramer verbetert even het OR met 8,5 seconden?
Ik blijf zo lachen om die foute wisselquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik hoop het, gun het die gozer wel.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik blijf zo lachen om die foute wissel
Volgens mij wel, want Chrome werkt hier niet goed meer. Kan niet quoten of op "invoeren" drukken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:46 schreef TwenteFC het volgende:
Maar serieus, FOK! heeft dus nieuwe addblock beschermingszooi?
Ja had hetzelfdequote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want Chrome werkt hier niet goed meer. Kan niet quoten of op "invoeren" drukken.
Toen had ik nog flink op hem ingezetquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi klaar meequote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen had ik nog flink op hem ingezet
Nu was het echt helemaal niks, Kramer 2x goud tegen odds van 1,2quote:
Toen hij de verkeerde baan pakte?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toen hij de verkeerde baan pakte?
Daar train je dan 4 jaar voorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja
Maar dat was de schuld van zijn coach, da's nog het mooiste van alles
Achja shit happens hé.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar train je dan 4 jaar voorHet verbaast me dat ze nog bij elkaar gebleven zijn.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Achja shit happens hé.
Klote fok, moet alles binnen 5seconden doen want ze unsetten jQuery lijkt het wel
Ik merk geen verschil eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Achja shit happens hé.
Klote fok, moet alles binnen 5seconden doen want ze unsetten jQuery lijkt het wel
Duuuudequote:
hahaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want Chrome werkt hier niet goed meer. Kan niet quoten of op "invoeren" drukken.
Je weet zellufquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die straattaal praten komen aandacht tekort.
deze man weet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die straattaal praten komen aandacht tekort.
Dat was op de 10 km toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Chrome is de favoriete browser van Danny dus zal vast wel goed komen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
zijn 10 posts ofzoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:42 schreef Saind het volgende:
[..]
kut gewoon op naar een schaatstopic ofzo
hoerensport
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond gelukkig PSV - Twente
We gaan zo hard winnen van Twente héquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond gelukkig PSV - Twente
Topideequote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
We gaan zo hard winnen van Twente hé
Het zal wel aerodinamischer zijn, dit is vast met opzet. Ik zet net biathlon op.quote:
Ik hoop het wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
nice even kijkenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zal wel aerodinamischer zijn, dit is vast met opzet. Ik zet net biathlon op.
Die Bjoerndalen doet echt al mee zolang ik me kan herinneren.quote:
Ken ik niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die Bjoerndalen doet echt al mee zolang ik me kan herinneren.
quote:
quote:
quote:Ole Einar Bjørndalen (Modum, 27 januari 1974) is een Noors biatleet en langlaufer. Hij is de meest succesvolle biatleet ooit.
Bjørndalen maakte in 1994 zijn debuut in het biatlon en behoorde meteen tot de wereldtop. In 1995 won hij al het wereldbekerklassement op de sprint en de jaren erna volgden nog vele wereldbekerzeges en wereldtitels. Hij verzamelde tot nog toe 11 olympische medailles, waarvan 6 goud, 4 zilver en 1 brons. Verder won hij 36 medailles op wereldkampioenschappen, waarvan 16 goud, 11 zilver en 9 brons.
kreeg een storing. Moet een afstorting maken van mijn werkquote:
Gewoon mee gaan stappenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kreeg een storing. Moet een afstorting maken van mijn werk
Moet er vandaag uit, anders ligt er teveel hier, snappie
Geef anders even je gegevens, zal ik het even fixen voor je.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kreeg een storing. Moet een afstorting maken van mijn werk
Moet er vandaag uit, anders ligt er teveel hier, snappie
Ik zie het helaas nog gebeuren ook, zou weer echt typisch Twente zijn. Een club in kut periode er even lekker bovenop helpen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Goed idee, hoe laat komt de limo voorrijden?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou dan kan de hele sc wel mee, en an drinken we heel de avond fokking dure champagne
Nou ik hoef geen limonade hoor xdquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goed idee, hoe laat komt de limo voorrijden?
Is ook geen makkelijke wedstrijd en PSV hoeft het spel niet te maken, maar goed als Twente eenmaal de 0-1 op het bord zet is bij PSV ook meteen het licht uitquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik zie het helaas nog gebeuren ook, zou weer echt typisch Twente zijn. Een club in kut periode er even lekker bovenop helpen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook geen makkelijke wedstrijd en PSV hoeft het spel niet te maken, maar goed als Twente eenmaal de 0-1 op het bord zet is bij PSV ook meteen het licht uit
PSV stort de 2e helft ook steeds helemaal in elkaar, als Twente de 1e helft een beetje goed doorkomt denk ik dat ze wel gaan winnen. Al hoop ik dat PSV vandaag weer eens een topwedstrijd laat zien.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook geen makkelijke wedstrijd en PSV hoeft het spel niet te maken, maar goed als Twente eenmaal de 0-1 op het bord zet is bij PSV ook meteen het licht uit
Wel grappig Twente is vaak de eerste helft een heel stuk minder dan de 2e helft.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
PSV stort de 2e helft ook steeds helemaal in elkaar, als Twente de 1e helft een beetje goed doorkomt denk ik dat ze wel gaan winnen. Al hoop ik dat PSV vandaag weer eens een topwedstrijd laat zien.
Het lijkt wel alsof ze vaak te nonchalant beginnnen, wat op zich wel raar is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wel grappig Twente is vaak de eerste helft een heel stuk minder dan de 2e helft.
Kijk je ook biathlon?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:17 schreef TwenteFC het volgende:
Dit schieten vind ik altijd wel leuk om te kijken.
Ja, en wat ik ook raar vind is dat ze bij PSV de jeugdigheid van de selectie als excuus gebruiken. Ze zijn bij Twente net zo jong volgens mij.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ze vaak te nonchalant beginnnen, wat op zich wel raar is.
ik zeg doenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou dan kan de hele sc wel mee, en an drinken we heel de avond fokking dure champagne
Ik vind het wel een prima sport, dat strafrondje maakt het ook wel extra spannend.quote:
slaat ook nergens op, gewoon niet goed samengesteldquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja, en wat ik ook raar vind is dat ze bij PSV de jeugdigheid van de selectie als excuus gebruiken. Ze zijn bij Twente net zo jong volgens mij.
Vind het wel een van de meer laksere sportenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het wel een prima sport, dat strafrondje maakt het ook wel extra spannend.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja, en wat ik ook raar vind is dat ze bij PSV de jeugdigheid van de selectie als excuus gebruiken. Ze zijn bij Twente net zo jong volgens mij.
En een aardige zelfoverschatting van een aantal spelers.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
slaat ook nergens op, gewoon niet goed samengesteld
Ik heb ook wel eens gelanglauft, dat is nog behoorlijk zwaar. Al heb ik ook helemaal geen techniek.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vind het wel een van de meer laksere sporten
Komt op mij over dat ze op hun dooie gemakje een beetje rond waggelen, af en toe ff knallen en verder.
Heb alleen aantal keer schietsport gedaan, en weet dat dat ook nog knap kan tegenvallen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gelanglauft, dat is nog behoorlijk zwaar. Al heb ik ook helemaal geen techniek.
Helemaal die combinatie met dat langlaufen en kou maakt het lastig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb alleen aantal keer schietsport gedaan, en weet dat dat ook nog knap kan tegenvallen.
Weer een (Van Gaal) cliché maar de beste 11 spelers maken nog niet het beste teamquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En een aardige zelfoverschatting van een aantal spelers.
Terwijl het allemaal best aardige voetballers zijn.
Als je uitgeput bent, dan is het verrekte lastig om je ademhaling onder controle te krijgen voor het schieten ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Helemaal die combinatie met dat langlaufen en kou maakt het lastig.
Ja, des te knapper dat ze nog raak schieten ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
Ze zien er toch aardig uitgeput uit als ze over de finish komen.
Ik wist helemaal niet dat ze dat altijd aanstaken tijdens de Olympische Spelen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:29 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn uitzicht (niet mijn foto)
Ik heb het nog niet eerder gezienquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat ze dat altijd aanstaken tijdens de Olympische Spelen.
quote:De olympische vlam bij het Olympisch Stadion brandt weer eens. Dat is natuurlijk om de gouden medaille van Sven Kramer in Sotsji te vieren.
Kramer won zaterdagmiddag met overmacht de olympische vijf kilometer in Sotsji. Het podium was volledig Nederlands, Jan Blokhuijsen en Jorrit Bergsma wonnen respectievelijk zilver en brons.
Om de vlam de komende weken nog een keer te laten branden, moet er wel goud gewonnen worden.
Ben jij buiten FOK! nou ook zo verzuurd, of houd je dat enkel online vol?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is het bijzonder dat die Kramer het schaatsen weer wint.
Echt, waarom word ik er mee doodgegooid.
Buiten FOK! ben ik ook verzuurd ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben jij buiten FOK! nou ook zo verzuurd, of houd je dat enkel online vol?
Het moest nog wel even gebeuren natuurlijk, de favoriet zijn is 1 ding, ook daadwerkelijk winnen weer een andere.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet eerder gezien
[..]
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet eerder gezien
[..]
Waarom gooi je ons dood met je zuurkoolposts. Je hebt nu wel duidelijk gemaakt dat je niks met de Olympische spelen hebt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat doet 'ie al 7 jaar en nog steeds doen we alsof het boeiend/spannend/interessant is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het moest nog wel even gebeuren natuurlijk, de favoriet zijn is 1 ding, ook daadwerkelijk winnen weer een andere.
Maar met zo'n overmacht winnen is wel een prestatie hoor
Ja en als het met darten gebeurt is de wereld te kleinquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
Waarom gooi je ons dood met je zuurkoolposts. Je hebt nu wel duidelijk gemaakt dat je niks met de Olympische spelen hebt.
Mijn sport is het ook niet maar een sportman is hij welquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het moest nog wel even gebeuren natuurlijk, de favoriet zijn is 1 ding, ook daadwerkelijk winnen weer een andere.
Maar met zo'n overmacht winnen is wel een prestatie hoor
Kut voor je omgeving zeg. Doe er wat aanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Buiten FOK! ben ik ook verzuurd ja.
Wel een ongelofelijke lul. Al is op hem afgeven eigenlijk alleen maar leuk omdat ik wat nichten heb die idolaat van hem zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mijn sport is het ook niet maar een sportman is hij wel
Nee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kut voor je omgeving zeg. Doe er wat aan
Waarom weet ik niet, maar ik vind schaatsen altijd wel vermakelijk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mijn sport is het ook niet maar een sportman is hij wel
Rustig ja. De ogen vallen langzaamaan dicht.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet, maar ik vind schaatsen altijd wel vermakelijk om naar te kijken.
Word er altijd lekker rustig van
Die tussentijden, dat lijntje wat mee loopt waar ze dan net voor of achter zitten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig ja. De ogen vallen langzaamaan dicht.
De 10 km heb ik vanaf rit 10 echt gekeken, daarvoor als achtergrond.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet, maar ik vind schaatsen altijd wel vermakelijk om naar te kijken.
Gaat mij meer om die hele sfeer eromheen, dat hoempapa gedoe en die enorme voor en na beschowingenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Oh daar kijk ik nooit naar.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat mij meer om die hele sfeer eromheen, dat hoempapa gedoe en die enorme voor en na beschowingen
Dit dus en zo'n oranje podium zegt toch ook wel iets over hoe serieus het in andere landen genomen wordtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig ja. De ogen vallen langzaamaan dicht.
Die hoempa band mogen ze van mij ook wel afschaffen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat mij meer om die hele sfeer eromheen, dat hoempapa gedoe en die enorme voor en na beschowingen
Sprintafstanden zijn toch wel iets internationaler? Snel resultaat en weinig poeha.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit dus en zo'n oranje podium zegt toch ook wel iets over hoe serieus het in andere landen genomen wordt
Shorttrack is volgens mij internationaal veel groter dan langebaan schaatsen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sprintafstanden zijn toch wel iets internationaler? Snel resultaat en weinig poeha.
Kijk je daar naar uitwedstrijden van Twente?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:40 schreef TwenteFC het volgende:
Ga vanavond naar een tent met dit soort hoempahoempa muziek
We gaan pas rond 22:00 - 23:00 weg, kallem maar aan Stijntjequote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk je daar naar uitwedstrijden van Twente?
Maar daar gaan ze toch ook gigantisch op hun bek?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Shorttrack is volgens mij internationaal veel groter dan langebaan schaatsen.
wat hier nou weer het voordeel van is is me niet helemaal duidelijkquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:29 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn uitzicht (niet mijn foto)
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:40 schreef TwenteFC het volgende:
Ga vanavond naar een tent met dit soort hoempahoempa muziek
Ja, wel meer dan met gewoon schaatsen volgens mij.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar daar gaan ze toch ook gigantisch op hun bek?
Wat?! Clasie is toch 18 ofzo?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie speelt vanavond niet mee met Feyenoord. Hij is vader geworden.
Weer een stukje Nederland naar de klote.
Wel te hopen dat zijn vrouw de naam goed voor hem speltquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie speelt vanavond niet mee met Feyenoord. Hij is vader geworden.
Weer een stukje Nederland naar de klote.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
22. Misschien zien we hem terug in Tienermoeders. Z'n vriendin zal vast nog 18 zijn.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Wat een kamper taferelen, op je 22e vader.
Eerlijk is eerlijk, wel een mokkeltje.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een lief stelletje.
mwaohquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, wel een mokkeltje.
dat wel maar niet echt mijn idee van een knapperdquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ah joh, als jij zo'n meid vanavond tegenkomt zou je d'r ook een uurtje plezier mee hebben.
De Japanners waren boos op je.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Verdomme man. 2x fietsen 4 lekke banden
Even zonder interwebs thoughness, het maakt mij niet heel veel uit hoe een meid eruit ziet. (niet kapot lelijk natuurlijk, of dik, ik haat dikkerdjes)quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:49 schreef Saind het volgende:
[..]
dat wel maar niet echt mijn idee van een knapperd
Ik heb duitse banden hoor.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Japanners waren boos op je.
Dopingquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:56 schreef TwenteFC het volgende:
Die laatste gek schoot mis, maar het telde wel? wtf?
Potenrammen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:57 schreef Typisch het volgende:
hebben die gekke russen al iets gewonnen?
Respect van de wereld. Eindelijk het ware verhaal kunnen vertellen achter het communisme in de Sovjet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:57 schreef Typisch het volgende:
hebben die gekke russen al iets gewonnen?
Dit zijn zijn 5e Olympische spelen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit in het bloed he. Reactor saboteren zou een bonus onderdeel moeten zijn.
quote:
Ahja ik zie 'tquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb echt een reclame d'r ingeknalt,
[ afbeelding ]
Zou de afbeeldingen moeten zijn, maar .png extensie vergeten
'Gehackt' of daadwerkelijk geld neergelegd?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaf dan die tientje aan mij.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gewoon ping ping neergelegd natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Gehackt' of daadwerkelijk geld neergelegd?
Advertentie bij FOK helpt niet. Views zijn nog steeds gemiddeld.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
gewoon ping ping neergelegd natuurlijk.
quote:
Twente.quote:
quote:
Hoi fans.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Die tientje"
Stylo is terug hoor
25 euro nu?quote:
Hahaha hoezo?quote:
Meer scoren dan ons.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie niet in hoe PSV moet winnen.
Zit me niet helemaal lekker, ik zie het echt gebeuren dat Twente PSV weer helemaal in het zadel helpt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
25 euro nu?
Was eerst een tientje.
[..]
Hahaha hoezo?
Bij mij 10 minuten geleden ook nog.quote:
Wat je zeg ben je zelf.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:27 schreef Saind het volgende:
Niccolò Ammaniti (Rome, 25 september 1966) is een Italiaanse schrijver. Hij woont in Toscane samen met zijn honden. Ammaniti maakte deel uit van de ‘giovani cannibali’, de ‘jonge kannibalen’, een schrijversgroep van relatief jonge Italiaanse auteurs die een nieuw soort literatuur schreef: ruig, gewelddadig en conventieloos.[1]
klinkt gay
Ja, aids is datquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:16 schreef mrstylo het volgende:
Als je adblock aan hebt, dan werkt automatisch verversen niet meer.
Jep, jammer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:16 schreef mrstylo het volgende:
Hoi Paulquote:
Hier heb je een sfeerimpressie.quote:
Ik heb geen adblock aan, maar ze hebben toch geen advertenties verkocht hier.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:16 schreef mrstylo het volgende:
Ja, vergeten .png achter het plaatje te zetten..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Paul
[..]
Hier heb je een sfeerimpressie.
Je wordt wel door gelinkt, maar je afbeelding werkt echt niet.
[ afbeelding ]
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie niet in hoe PSV moet winnen.
Je bent nu wel in to the gifs he.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Paul
[..]
Hier heb je een sfeerimpressie.
Je wordt wel door gelinkt, maar je afbeelding werkt echt niet.
[ afbeelding ]
Je moet wat met je vrije tijd. Op nuttig besteden na dan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent nu wel in to the gifs he.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog eens gaan leren.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |