quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik blijf zo lachen om die foute wissel
Volgens mij wel, want Chrome werkt hier niet goed meer. Kan niet quoten of op "invoeren" drukken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:46 schreef TwenteFC het volgende:
Maar serieus, FOK! heeft dus nieuwe addblock beschermingszooi?
Ja had hetzelfdequote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want Chrome werkt hier niet goed meer. Kan niet quoten of op "invoeren" drukken.
Toen had ik nog flink op hem ingezetquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi klaar meequote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen had ik nog flink op hem ingezet
Nu was het echt helemaal niks, Kramer 2x goud tegen odds van 1,2quote:
Toen hij de verkeerde baan pakte?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toen hij de verkeerde baan pakte?
Daar train je dan 4 jaar voorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja
Maar dat was de schuld van zijn coach, da's nog het mooiste van alles
Achja shit happens hé.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar train je dan 4 jaar voorHet verbaast me dat ze nog bij elkaar gebleven zijn.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Achja shit happens hé.
Klote fok, moet alles binnen 5seconden doen want ze unsetten jQuery lijkt het wel
Ik merk geen verschil eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Achja shit happens hé.
Klote fok, moet alles binnen 5seconden doen want ze unsetten jQuery lijkt het wel
Duuuudequote:
hahaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want Chrome werkt hier niet goed meer. Kan niet quoten of op "invoeren" drukken.
Je weet zellufquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die straattaal praten komen aandacht tekort.
deze man weet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die straattaal praten komen aandacht tekort.
Dat was op de 10 km toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Chrome is de favoriete browser van Danny dus zal vast wel goed komen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
zijn 10 posts ofzoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:42 schreef Saind het volgende:
[..]
kut gewoon op naar een schaatstopic ofzo
hoerensport
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond gelukkig PSV - Twente
We gaan zo hard winnen van Twente héquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond gelukkig PSV - Twente
Topideequote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
We gaan zo hard winnen van Twente hé
Het zal wel aerodinamischer zijn, dit is vast met opzet. Ik zet net biathlon op.quote:
Ik hoop het wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
We gaan zo hard winnen van Twente hé
nice even kijkenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zal wel aerodinamischer zijn, dit is vast met opzet. Ik zet net biathlon op.
Die Bjoerndalen doet echt al mee zolang ik me kan herinneren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |