zijn 10 posts ofzoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:42 schreef Saind het volgende:
[..]
kut gewoon op naar een schaatstopic ofzo
hoerensport
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond gelukkig PSV - Twente
We gaan zo hard winnen van Twente héquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond gelukkig PSV - Twente
Topideequote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
We gaan zo hard winnen van Twente hé
Het zal wel aerodinamischer zijn, dit is vast met opzet. Ik zet net biathlon op.quote:
Ik hoop het wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
nice even kijkenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zal wel aerodinamischer zijn, dit is vast met opzet. Ik zet net biathlon op.
Die Bjoerndalen doet echt al mee zolang ik me kan herinneren.quote:
Ken ik niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die Bjoerndalen doet echt al mee zolang ik me kan herinneren.
quote:
quote:
quote:Ole Einar Bjørndalen (Modum, 27 januari 1974) is een Noors biatleet en langlaufer. Hij is de meest succesvolle biatleet ooit.
Bjørndalen maakte in 1994 zijn debuut in het biatlon en behoorde meteen tot de wereldtop. In 1995 won hij al het wereldbekerklassement op de sprint en de jaren erna volgden nog vele wereldbekerzeges en wereldtitels. Hij verzamelde tot nog toe 11 olympische medailles, waarvan 6 goud, 4 zilver en 1 brons. Verder won hij 36 medailles op wereldkampioenschappen, waarvan 16 goud, 11 zilver en 9 brons.
kreeg een storing. Moet een afstorting maken van mijn werkquote:
Gewoon mee gaan stappenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kreeg een storing. Moet een afstorting maken van mijn werk
Moet er vandaag uit, anders ligt er teveel hier, snappie
Geef anders even je gegevens, zal ik het even fixen voor je.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kreeg een storing. Moet een afstorting maken van mijn werk
Moet er vandaag uit, anders ligt er teveel hier, snappie
Ik zie het helaas nog gebeuren ook, zou weer echt typisch Twente zijn. Een club in kut periode er even lekker bovenop helpen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Goed idee, hoe laat komt de limo voorrijden?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou dan kan de hele sc wel mee, en an drinken we heel de avond fokking dure champagne
Nou ik hoef geen limonade hoor xdquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goed idee, hoe laat komt de limo voorrijden?
Is ook geen makkelijke wedstrijd en PSV hoeft het spel niet te maken, maar goed als Twente eenmaal de 0-1 op het bord zet is bij PSV ook meteen het licht uitquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik zie het helaas nog gebeuren ook, zou weer echt typisch Twente zijn. Een club in kut periode er even lekker bovenop helpen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook geen makkelijke wedstrijd en PSV hoeft het spel niet te maken, maar goed als Twente eenmaal de 0-1 op het bord zet is bij PSV ook meteen het licht uit
PSV stort de 2e helft ook steeds helemaal in elkaar, als Twente de 1e helft een beetje goed doorkomt denk ik dat ze wel gaan winnen. Al hoop ik dat PSV vandaag weer eens een topwedstrijd laat zien.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook geen makkelijke wedstrijd en PSV hoeft het spel niet te maken, maar goed als Twente eenmaal de 0-1 op het bord zet is bij PSV ook meteen het licht uit
Wel grappig Twente is vaak de eerste helft een heel stuk minder dan de 2e helft.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
PSV stort de 2e helft ook steeds helemaal in elkaar, als Twente de 1e helft een beetje goed doorkomt denk ik dat ze wel gaan winnen. Al hoop ik dat PSV vandaag weer eens een topwedstrijd laat zien.
Het lijkt wel alsof ze vaak te nonchalant beginnnen, wat op zich wel raar is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wel grappig Twente is vaak de eerste helft een heel stuk minder dan de 2e helft.
Kijk je ook biathlon?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:17 schreef TwenteFC het volgende:
Dit schieten vind ik altijd wel leuk om te kijken.
Ja, en wat ik ook raar vind is dat ze bij PSV de jeugdigheid van de selectie als excuus gebruiken. Ze zijn bij Twente net zo jong volgens mij.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ze vaak te nonchalant beginnnen, wat op zich wel raar is.
ik zeg doenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou dan kan de hele sc wel mee, en an drinken we heel de avond fokking dure champagne
Ik vind het wel een prima sport, dat strafrondje maakt het ook wel extra spannend.quote:
slaat ook nergens op, gewoon niet goed samengesteldquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja, en wat ik ook raar vind is dat ze bij PSV de jeugdigheid van de selectie als excuus gebruiken. Ze zijn bij Twente net zo jong volgens mij.
Vind het wel een van de meer laksere sportenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het wel een prima sport, dat strafrondje maakt het ook wel extra spannend.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja, en wat ik ook raar vind is dat ze bij PSV de jeugdigheid van de selectie als excuus gebruiken. Ze zijn bij Twente net zo jong volgens mij.
En een aardige zelfoverschatting van een aantal spelers.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
slaat ook nergens op, gewoon niet goed samengesteld
Ik heb ook wel eens gelanglauft, dat is nog behoorlijk zwaar. Al heb ik ook helemaal geen techniek.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vind het wel een van de meer laksere sporten
Komt op mij over dat ze op hun dooie gemakje een beetje rond waggelen, af en toe ff knallen en verder.
Heb alleen aantal keer schietsport gedaan, en weet dat dat ook nog knap kan tegenvallen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gelanglauft, dat is nog behoorlijk zwaar. Al heb ik ook helemaal geen techniek.
Helemaal die combinatie met dat langlaufen en kou maakt het lastig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb alleen aantal keer schietsport gedaan, en weet dat dat ook nog knap kan tegenvallen.
Weer een (Van Gaal) cliché maar de beste 11 spelers maken nog niet het beste teamquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En een aardige zelfoverschatting van een aantal spelers.
Terwijl het allemaal best aardige voetballers zijn.
Als je uitgeput bent, dan is het verrekte lastig om je ademhaling onder controle te krijgen voor het schieten ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Helemaal die combinatie met dat langlaufen en kou maakt het lastig.
Ja, des te knapper dat ze nog raak schieten ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
Ze zien er toch aardig uitgeput uit als ze over de finish komen.
Ik wist helemaal niet dat ze dat altijd aanstaken tijdens de Olympische Spelen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:29 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn uitzicht (niet mijn foto)
Ik heb het nog niet eerder gezienquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat ze dat altijd aanstaken tijdens de Olympische Spelen.
quote:De olympische vlam bij het Olympisch Stadion brandt weer eens. Dat is natuurlijk om de gouden medaille van Sven Kramer in Sotsji te vieren.
Kramer won zaterdagmiddag met overmacht de olympische vijf kilometer in Sotsji. Het podium was volledig Nederlands, Jan Blokhuijsen en Jorrit Bergsma wonnen respectievelijk zilver en brons.
Om de vlam de komende weken nog een keer te laten branden, moet er wel goud gewonnen worden.
Ben jij buiten FOK! nou ook zo verzuurd, of houd je dat enkel online vol?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is het bijzonder dat die Kramer het schaatsen weer wint.
Echt, waarom word ik er mee doodgegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |