zijn 10 posts ofzoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:42 schreef Saind het volgende:
[..]
kut gewoon op naar een schaatstopic ofzo
hoerensport
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond gelukkig PSV - Twente
We gaan zo hard winnen van Twente héquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond gelukkig PSV - Twente
Topideequote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
We gaan zo hard winnen van Twente hé
Het zal wel aerodinamischer zijn, dit is vast met opzet. Ik zet net biathlon op.quote:
Ik hoop het wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
nice even kijkenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zal wel aerodinamischer zijn, dit is vast met opzet. Ik zet net biathlon op.
Die Bjoerndalen doet echt al mee zolang ik me kan herinneren.quote:
Ken ik niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die Bjoerndalen doet echt al mee zolang ik me kan herinneren.
quote:
quote:
quote:Ole Einar Bjørndalen (Modum, 27 januari 1974) is een Noors biatleet en langlaufer. Hij is de meest succesvolle biatleet ooit.
Bjørndalen maakte in 1994 zijn debuut in het biatlon en behoorde meteen tot de wereldtop. In 1995 won hij al het wereldbekerklassement op de sprint en de jaren erna volgden nog vele wereldbekerzeges en wereldtitels. Hij verzamelde tot nog toe 11 olympische medailles, waarvan 6 goud, 4 zilver en 1 brons. Verder won hij 36 medailles op wereldkampioenschappen, waarvan 16 goud, 11 zilver en 9 brons.
kreeg een storing. Moet een afstorting maken van mijn werkquote:
Gewoon mee gaan stappenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kreeg een storing. Moet een afstorting maken van mijn werk
Moet er vandaag uit, anders ligt er teveel hier, snappie
Geef anders even je gegevens, zal ik het even fixen voor je.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kreeg een storing. Moet een afstorting maken van mijn werk
Moet er vandaag uit, anders ligt er teveel hier, snappie
Ik zie het helaas nog gebeuren ook, zou weer echt typisch Twente zijn. Een club in kut periode er even lekker bovenop helpen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Goed idee, hoe laat komt de limo voorrijden?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou dan kan de hele sc wel mee, en an drinken we heel de avond fokking dure champagne
Nou ik hoef geen limonade hoor xdquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goed idee, hoe laat komt de limo voorrijden?
Is ook geen makkelijke wedstrijd en PSV hoeft het spel niet te maken, maar goed als Twente eenmaal de 0-1 op het bord zet is bij PSV ook meteen het licht uitquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik zie het helaas nog gebeuren ook, zou weer echt typisch Twente zijn. Een club in kut periode er even lekker bovenop helpen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook geen makkelijke wedstrijd en PSV hoeft het spel niet te maken, maar goed als Twente eenmaal de 0-1 op het bord zet is bij PSV ook meteen het licht uit
PSV stort de 2e helft ook steeds helemaal in elkaar, als Twente de 1e helft een beetje goed doorkomt denk ik dat ze wel gaan winnen. Al hoop ik dat PSV vandaag weer eens een topwedstrijd laat zien.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook geen makkelijke wedstrijd en PSV hoeft het spel niet te maken, maar goed als Twente eenmaal de 0-1 op het bord zet is bij PSV ook meteen het licht uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |