Ik woon niet in de buurt. Tevens ga ik vandaag een bezoekje brengen aan de probleemwijken in Rotterdam.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja kom ook je woont best in de buurt toch of was Rens uit Steenwijk?
Doe mijn neef de groeten op Slinge.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe mijn neef de g
Ik woon niet in de buurt. Tevens ga ik vandaag een bezoekje brengen aan de probleemwijken in Rotterdam.
Ik zal wel iedereen langsgaan of ze een idioot uit Enschede kennen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe mijn neef de groeten op Slinge.
Hou je nou maar koest in Rotterdam je zou niet de eerste jood zijn die er niet levend vandaan komt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal wel iedereen langsgaan of ze een idioot uit Enschede kennen.
Ze zullen vast massaal Joop Munsterman noemen.
Ik word dood neergelegd op de vluchtstrook van de A16.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hou je nou maar koest in Rotterdam je zou niet de eerste jood zijn die er niet levend vandaan komt.
Fey NEC?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik woon niet in de buurt. Tevens ga ik vandaag een bezoekje brengen aan de probleemwijken in Rotterdam.
donequote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, ik wil een bezem in de OP. En een potje pindakaas. Wel van Calvé
Ik moet opschieten met m'n speech dus.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word dood neergelegd op de vluchtstrook van de A16.
Nee, ik wil op tijd thuis zijn voor PSV v FC Twente. Ik heb het gevoel dat PSV weer flink geassraped wordt. Twee Zesje weer.quote:
Tussen de koeien zo als Uli pikorni?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word dood neergelegd op de vluchtstrook van de A16.
6 eigengoals ruizquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik wil op tijd thuis zijn voor PSV v FC Twente. Ik heb het gevoel dat PSV weer flink geassraped wordt. Twee Zesje weer.
Worden er koeien op de A16 losgelaten?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tussen de koeien zo als Uli pikorni?
Weer eens hard juichen voor PSV.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor de ranglijst hopen dat psv wint.
Heb er zin in, beetje Twente vernederen dit datquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik wil op tijd thuis zijn voor PSV v FC Twente. Ik heb het gevoel dat PSV weer flink geassraped wordt. Twee Zesje weer.
Dan nog liever Locadia of Hoesen (quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Castaingos doet het aardig dit seizoen zou Luis hem meenemen naar Brazilie? Na Van Persie en Huntelaar hebben we niks op het moment.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Castaingos doet het aardig dit seizoen zou Luis hem meenemen naar Brazilie? Na Van Persie en Huntelaar hebben we niks op het moment.
hahaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand die goals scoort wat John van Beukering nog kan, is niet gelijk een goede speler.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe maar niet. Je slaat wartaal uit.
Louis heeft ook veredigers na een.goeie wedstrijd opgeroepen dus waarom geen aanvallers.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe maar niet. Je slaat wartaal uit.
Dit soort dingen moest je dus niet meer doen.quote:
Omdat de keuze schaars was. Scherp blijven.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Louis heeft ook veredigers na een.goeie wedstrijd opgeroepen
Krijg je nachtmerries van Knut of zo? Dat 'ie 's nachts aan het uiteinde van je bed de onderkant van je voeten kietelt?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit soort dingen moest je dus niet meer doen.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:15 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk dat PSV vanavond gaat winnen.
Knut is idd een backstabber met zijn kutkaartjesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit soort dingen moest je dus niet meer doen.
Zo droomt Mikey;quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijg je nachtmerries van Knut of zo? Dat 'ie 's nachts aan het uiteinde van je bed de onderkant van je voeten kietelt?
Nou ja, zo'n gekke gedachte is dat niet. Wie kan je nog meer meenemen? Siem de Jong? Van Wolfswinkel?quote:
Te vreedequote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, zo'n gekke gedachte is dat niet. Wie kan je nog meer meenemen? Siem de Jong? Van Wolfswinkel?
Sporten?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga er vandoor.
Houd Mikey in bedwang, volgens mij heeft hij drugs genuttigd.
Godverquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga er vandoor.
Houd Mikey in bedwang, volgens mij heeft hij drugs genuttigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |