Ik woon niet in de buurt. Tevens ga ik vandaag een bezoekje brengen aan de probleemwijken in Rotterdam.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja kom ook je woont best in de buurt toch of was Rens uit Steenwijk?
Doe mijn neef de groeten op Slinge.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe mijn neef de g
Ik woon niet in de buurt. Tevens ga ik vandaag een bezoekje brengen aan de probleemwijken in Rotterdam.
Ik zal wel iedereen langsgaan of ze een idioot uit Enschede kennen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe mijn neef de groeten op Slinge.
Hou je nou maar koest in Rotterdam je zou niet de eerste jood zijn die er niet levend vandaan komt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal wel iedereen langsgaan of ze een idioot uit Enschede kennen.
Ze zullen vast massaal Joop Munsterman noemen.
Ik word dood neergelegd op de vluchtstrook van de A16.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hou je nou maar koest in Rotterdam je zou niet de eerste jood zijn die er niet levend vandaan komt.
Fey NEC?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik woon niet in de buurt. Tevens ga ik vandaag een bezoekje brengen aan de probleemwijken in Rotterdam.
donequote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, ik wil een bezem in de OP. En een potje pindakaas. Wel van Calvé
Ik moet opschieten met m'n speech dus.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word dood neergelegd op de vluchtstrook van de A16.
Nee, ik wil op tijd thuis zijn voor PSV v FC Twente. Ik heb het gevoel dat PSV weer flink geassraped wordt. Twee Zesje weer.quote:
Tussen de koeien zo als Uli pikorni?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word dood neergelegd op de vluchtstrook van de A16.
6 eigengoals ruizquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik wil op tijd thuis zijn voor PSV v FC Twente. Ik heb het gevoel dat PSV weer flink geassraped wordt. Twee Zesje weer.
Worden er koeien op de A16 losgelaten?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tussen de koeien zo als Uli pikorni?
Weer eens hard juichen voor PSV.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor de ranglijst hopen dat psv wint.
Heb er zin in, beetje Twente vernederen dit datquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik wil op tijd thuis zijn voor PSV v FC Twente. Ik heb het gevoel dat PSV weer flink geassraped wordt. Twee Zesje weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |