wat hier nou weer het voordeel van is is me niet helemaal duidelijkquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:29 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn uitzicht (niet mijn foto)
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:40 schreef TwenteFC het volgende:
Ga vanavond naar een tent met dit soort hoempahoempa muziek
Ja, wel meer dan met gewoon schaatsen volgens mij.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar daar gaan ze toch ook gigantisch op hun bek?
Wat?! Clasie is toch 18 ofzo?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie speelt vanavond niet mee met Feyenoord. Hij is vader geworden.
Weer een stukje Nederland naar de klote.
Wel te hopen dat zijn vrouw de naam goed voor hem speltquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie speelt vanavond niet mee met Feyenoord. Hij is vader geworden.
Weer een stukje Nederland naar de klote.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
22. Misschien zien we hem terug in Tienermoeders. Z'n vriendin zal vast nog 18 zijn.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Wat een kamper taferelen, op je 22e vader.
Eerlijk is eerlijk, wel een mokkeltje.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een lief stelletje.
mwaohquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, wel een mokkeltje.
dat wel maar niet echt mijn idee van een knapperdquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ah joh, als jij zo'n meid vanavond tegenkomt zou je d'r ook een uurtje plezier mee hebben.
De Japanners waren boos op je.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Verdomme man. 2x fietsen 4 lekke banden
Even zonder interwebs thoughness, het maakt mij niet heel veel uit hoe een meid eruit ziet. (niet kapot lelijk natuurlijk, of dik, ik haat dikkerdjes)quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:49 schreef Saind het volgende:
[..]
dat wel maar niet echt mijn idee van een knapperd
Ik heb duitse banden hoor.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Japanners waren boos op je.
Dopingquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:56 schreef TwenteFC het volgende:
Die laatste gek schoot mis, maar het telde wel? wtf?
Potenrammen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:57 schreef Typisch het volgende:
hebben die gekke russen al iets gewonnen?
Respect van de wereld. Eindelijk het ware verhaal kunnen vertellen achter het communisme in de Sovjet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:57 schreef Typisch het volgende:
hebben die gekke russen al iets gewonnen?
Dit zijn zijn 5e Olympische spelen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit in het bloed he. Reactor saboteren zou een bonus onderdeel moeten zijn.
quote:
Ahja ik zie 'tquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb echt een reclame d'r ingeknalt,
[ afbeelding ]
Zou de afbeeldingen moeten zijn, maar .png extensie vergeten
'Gehackt' of daadwerkelijk geld neergelegd?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaf dan die tientje aan mij.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gewoon ping ping neergelegd natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Gehackt' of daadwerkelijk geld neergelegd?
Advertentie bij FOK helpt niet. Views zijn nog steeds gemiddeld.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
gewoon ping ping neergelegd natuurlijk.
quote:
Twente.quote:
quote:
Hoi fans.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Die tientje"
Stylo is terug hoor
25 euro nu?quote:
Hahaha hoezo?quote:
Meer scoren dan ons.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie niet in hoe PSV moet winnen.
Zit me niet helemaal lekker, ik zie het echt gebeuren dat Twente PSV weer helemaal in het zadel helpt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
25 euro nu?
Was eerst een tientje.
[..]
Hahaha hoezo?
Bij mij 10 minuten geleden ook nog.quote:
Wat je zeg ben je zelf.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:27 schreef Saind het volgende:
Niccolò Ammaniti (Rome, 25 september 1966) is een Italiaanse schrijver. Hij woont in Toscane samen met zijn honden. Ammaniti maakte deel uit van de ‘giovani cannibali’, de ‘jonge kannibalen’, een schrijversgroep van relatief jonge Italiaanse auteurs die een nieuw soort literatuur schreef: ruig, gewelddadig en conventieloos.[1]
klinkt gay
Ja, aids is datquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:16 schreef mrstylo het volgende:
Als je adblock aan hebt, dan werkt automatisch verversen niet meer.
Jep, jammer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:16 schreef mrstylo het volgende:
Hoi Paulquote:
Hier heb je een sfeerimpressie.quote:
Ik heb geen adblock aan, maar ze hebben toch geen advertenties verkocht hier.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:16 schreef mrstylo het volgende:
Ja, vergeten .png achter het plaatje te zetten..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Paul
[..]
Hier heb je een sfeerimpressie.
Je wordt wel door gelinkt, maar je afbeelding werkt echt niet.
[ afbeelding ]
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie niet in hoe PSV moet winnen.
Je bent nu wel in to the gifs he.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Paul
[..]
Hier heb je een sfeerimpressie.
Je wordt wel door gelinkt, maar je afbeelding werkt echt niet.
[ afbeelding ]
Je moet wat met je vrije tijd. Op nuttig besteden na dan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent nu wel in to the gifs he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |