Morgen met minimaal twee goals verschil winnen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Toch leuk dat de 3e plek weer binnen handbereik ligt. Oogt toch wat beter dan 4e.
Stelletje jinxersquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Morgen met minimaal twee goals verschil winnen.
NEC op de counter? Meh.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stelletje jinxers![]()
Heracles thuis mannen, Heracles thuis...
NEC thuis toch verloren vorig jaar of jaar daarvoor ??quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stelletje jinxers![]()
Heracles thuis mannen, Heracles thuis...
Uit dit seizoen ook gelijkspel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
NEC thuis toch verloren vorig jaar of jaar daarvoor ??
Mag je hopen dat je wint.
NEC-thuis was anderhalf jaar lang (tot Twente-thuis) de laatste thuiswedstrijd die verloren was gegaan. Door een buitenspel kool van ruim twee meterquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
NEC thuis toch verloren vorig jaar of jaar daarvoor ??
Mag je hopen dat je wint.
Heb je er geen vertrouwen in dan? Ik denk dat we morgenavond 3e staan.quote:
Ja normaal, gesproken.....quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Kom op hey, zijn we nu serieus bang voor fucking NEC thuis?
Ik weet dat Feyenoord thuis enkele jaren geleden niet heeft weten te winnen van NEC thuis, maar dat was vanwege een buitenspel doelpunt. Ook Heracles thuis dit seizoen lijkt mij een incident.
Normaal gesproken moet Feyenoord in eigen stadion dergelijke matige ploegjes moeiteloos opzij zetten, en dan bedoel ik geen monsterscores, maar een zakelijke 2-0 of 3-1 overwinning ofzo.
3-1 ook goed?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:05 schreef heiden6 het volgende:
Morgen 2-0 winnen en we staan boven Viteski.
Ik had er tegen Heracles thuis ook vertrouwen in.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je er geen vertrouwen in dan? Ik denk dat we morgenavond 3e staan.
Natuurlijk, als 2-0 goed is, is 3-1 ook goed hè?quote:
Was een geintje koekie.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Natuurlijk, als 2-0 goed is, is 3-1 ook goed hè?
Wie weet mogen ze wel weer een vrije trap nemen met hun spits 8 meter achter onze verdediging.quote:
En misschien ook een beetje omdat het op dat moment nog steeds fucking 0-0 stond? Je mag door één doelpunt van nec gewoon niet verliezen. Je had al 3-0 moeten staan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
NEC-thuis was anderhalf jaar lang (tot Twente-thuis) de laatste thuiswedstrijd die verloren was gegaan. Door een buitenspel kool van ruim twee meter
Geen gracht, is dat wel zo'n goed idee? Voor de rest ziet het er erg vet uitquote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:45 schreef Luni het volgende:
En we hebben weer een nieuw renovatieplan!
http://www.desuperkuip.nl/
Mooi zegquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Geen gracht, is dat wel zo'n goed idee? Voor de rest ziet het er erg vet uitzo'n stalen constructie aan de buitenkant is juist één van de charmes van de huidige Kuip.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje jammer van de parterrevakken, overigens. Maar dat stavakdie Gelbe Wand, Rotterdam-style?
Da's Vak S denkquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben voor mooi ook dat Feyenoord logo in het uitvak.
Nee kijk maar waar dat score ding hangt op die grote afbeelding van de omgeving en dan op die andere tenzij ze de kuip willen draaien is dat het uitvak.quote:
De Gele Zijde zit al jaren op de Noord kant hoor.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee kijk maar waar dat score ding hangt op die grote afbeelding van de omgeving en dan op die andere tenzij ze de kuip willen draaien is dat het uitvak.
Er is zelfs ruimte op de tribune vrij gehouden voor een eventuele 2e ster. (En 3, 4 en 5quote:
Mwoh, er zijn genoeg constructies waar een tribune als zowel sta- als zittribune gebouwd kan worden. Die in het Westfalenstadion is een bewust voorbeeld. Natuurlijk wordt de capaciteit tijdens Europese wedstrijden kleiner, maar evenzo is het mogelijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gaat het niet worden denk ik. Stalen constructie en "gelbe wand" is mooi maar zal qua UEFA voorwaarden vast lastig worden.
Stavak in Dortmund heeft 26.000 plaatsen, dit plan 12.000. Desalniettemin aardig idee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Geen gracht, is dat wel zo'n goed idee? Voor de rest ziet het er erg vet uitzo'n stalen constructie aan de buitenkant is juist één van de charmes van de huidige Kuip.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje jammer van de parterrevakken, overigens. Maar dat stavakdie Gelbe Wand, Rotterdam-style?
Dus BAM en VW rommelen maar wat aan? Daarnaast maakt het ontwerp van VW ook gebruik van beton om de huidige constructie te ontlasten en ondersteunen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Alle discussies over renovatievarianten zijn bij voorbaat kansloos, zeker als men de structuur van het huidige stadion intact houdt. In verband met de beperkte uitbreidingsmogelijkheden binnen de huidige structuur.
BAM en VW willen gewoon bouwen. Maakt hun niets uit of dat nieuwbouw of renovatie wordt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus BAM en VW rommelen maar wat aan? Daarnaast maakt het ontwerp van VW ook gebruik van beton om de huidige constructie te ontlasten en ondersteunen.
Neem aan dat BAM en VW wel rekening houden met wat jij schetst.
Natuurlijk houden zij zich daar wel mee bezig. Feyenoord is de klant, en het belang van Feyenoord is dus automatisch ook het belang van BAM of VW. Als de exploitatiemogelijkheden slecht zouden zijn, zou Feyenoord inmers niet met hen in zee gaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
BAM en VW willen gewoon bouwen. Maakt hun niets uit of dat nieuwbouw of renovatie wordt.
Ook bemoeien zij zich niet met de exploitatie van een stadion. Maakt hun niet uit dat de ene bouwvariant wellicht minder winstgevend is dan de ander, als ze maar kunnen bouwen. Al zullen ze best proberen rekening te houden met de wensen van supporters en club, zover dat mogelijk is.
De renovatievarianten die momenteel de media halen zijn luchtballonnetjes, en zover ik weet heeft Feyenoord niet om de presentatie van deze nieuwe renovatievarianten gevraagd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Natuurlijk houden zij zich daar wel mee bezig. Feyenoord is de klant, en het belang van Feyenoord is dus automatisch ook het belang van BAM of VW. Als de exploitatiemogelijkheden slecht zouden zijn, zou Feyenoord inmers niet met hen in zee gaan.
Beetje rare redenatie.
Ik vind het dus een zinloze discussie aangezien renovatie met de huidige gepresenteerde opties niet realistisch is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:23 schreef Dekatria het volgende:
Je kan ook gewoon zeggen of je het mooi vindt of niet, Tomatenboerof het doorgaat of niet komt later wel. Voordat we weer in zo'n eeuwige welles-nietes discussie terechtkomen.
Dat van VW heeft daar wel wat van weg anders. Zeker als je de doorsnede bekijkt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat wel een optie kan zijn is een volledig nieuw stadion van de grond af opbouwen op de plek van de huidige Kuip en deze enkele uiterlijke kenmerken laten behouden van de oude Kuip, en dit vervolgens verkopen als 'renovatie'.
Gast.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:40 schreef onlogisch het volgende:
Wel grappig om te lezen dat er nu weer een nieuw renovatie plan had. Waar zijn al die grote monden nu, dat renovatie absoluut niet kan en dat nieuwbouw gewoon noodzakelijk is?____!
Feyenoord domineerde heel die pot, had al ruim voor kunnen staan, maar had geen geluk in de afronding. Als het dan een keer niet lukt, moet je de boel gewoon dicht houden. Dat lukte tot een van de bizarste staaltjes van onvermogen die ik het Nederlandse scheidsrechterscorps ooit heb mogen zien maken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 05:43 schreef exile79 het volgende:
[..]
En misschien ook een beetje omdat het op dat moment nog steeds fucking 0-0 stond? Je mag door één doelpunt van nec gewoon niet verliezen. Je had al 3-0 moeten staan.
Videoscheidsrechter moet heel snel ingevoerd worden. Eerst nog die demente paspop wegkrijgen op de voorzittersstoel van de FIFA.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Feyenoord domineerde heel die pot, had al ruim voor kunnen staan, maar had geen geluk in de afronding. Als het dan een keer niet lukt, moet je de boel gewoon dicht houden. Dat lukte tot een van de bizarste staaltjes van onvermogen die ik het Nederlandse scheidsrechterscorps ooit heb mogen zien maken.
Sowieso mag die 4e man wat dat betreft wel wat meer bevoegdheden krijgen dan een bord omhoog houden en trainers kalmeren. Beeldschermpje, en hats.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Videoscheidsrechter moet heel snel ingevoerd worden. Eerst nog die demente paspop wegkrijgen op de voorzittersstoel van de FIFA.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Op de een of andere manier doet de 'quote' functie het trouwens niet bij mij.. heel vreemd
Weet niet of dat trouwens je probleem is, maar dat zie ik in BUGquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:23 schreef Disorder het volgende:
[..]
Er is iets veranderd aan de settings en iedereen die nu adblock gebruikt is gewoon de lul.
quote:"De SuperKuip"
quote:"Het is de Kuip zoals die nu gebouwd zou worden."
tevens:quote:"12.000 kelen die Feyenoord als één stem naar de overwinning schreeuwen."
Who gives a flying fuckquote:"De superKuip wordt het duurzaamste stadion ter wereld."
plus:quote:om de magie te verzekeren voor de komende 75 jaar
Nogal ongeloofwaardigquote:"Zo komt er meer dan twee keer zoveel geld voor kwaliteit op het veld. Hierdoor zal Feyenoord jaarlijks om het kampioenschap kunnen strijden."
Kortom: ik word hier zo moe vanquote:"maar ook extra mogelijkheden voor inkomsten door de installatie van een afsluitbaar dak, waardoor grote concerten en evenementen kunnen worden georganiseerd""
Je kan ook zeiken om het zeiken. Lijkt me nogal logisch dat ze een marketingpraatje op hun eigen site zetten. Leg niet op alle slakken zout.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:35 schreef De_Pel het volgende:
Ik vind die site van VW wel een beetje too much eigenlijk
Waar ze bij het vorige plan te weinig hebben gecommuniceerd proberen ze het nu met een overdreven, doorzichtig charmeoffensief met teksten als:
[..]
[..]
[..]
tevens:
[..]
Who gives a flying fuck
en daarnaast:
[..]
plus:
[..]
Nogal ongeloofwaardig
Deze kan natuurlijk ook weer niet ontbreken
[..]
Kortom: ik word hier zo moe van
Je bent en nogal van overtuigt dat het nieuwbouw wordt hè.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind het dus een zinloze discussie aangezien renovatie met de huidige gepresenteerde opties niet realistisch is.
Maar van de renovatievarianten vind ik het BAM plan het meest aantrekkelijk en het minst onrealistisch.
Maar goed, dat doet dus niet terzake. Een mening geven over renovatievarianten die er toch niet gaan komen.
Wat wel een optie kan zijn is een volledig nieuw stadion van de grond af opbouwen op de plek van de huidige Kuip en deze enkele uiterlijke kenmerken laten behouden van de oude Kuip, en dit vervolgens verkopen als 'renovatie'.
Dit, ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:09 schreef Bombvis het volgende:
Vind het stadionplan trouwens 'niks': juist dat je hele hele stadion sfeer hebt met X/S, Y, W, en Z maakt het juist zo fantastisch. Ben bang dat je nu 1 sfeervak krijgt, lijkt mij toch minder
Ik vind het opzich geen onaardig ogend plan hoor, maar van mij mag de hele soap wel over zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je kan ook zeiken om het zeiken. Lijkt me nogal logisch dat ze een marketingpraatje op hun eigen site zetten. Leg niet op alle slakken zout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:44 schreef De_Pel het volgende:
Overigens gaat Rodney Kongolo naar PSVBron: voetbalzoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love my mispoken words.
Dit.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:09 schreef Bombvis het volgende:
Vind het stadionplan trouwens 'niks': juist dat je hele hele stadion sfeer hebt met X/S, Y, W, en Z maakt het juist zo fantastisch. Ben bang dat je nu 1 sfeervak krijgt, lijkt mij toch minder
quote:
Bronquote:GROOTSE SFEERACTIE VOORAFGAAND AAN FEYENOORD – N.E.C.
Voorafgaand aan de wedstrijd Feyenoord tegen N.E.C. van zaterdagavond vindt in De Kuip een grootse sfeeractie plaats. De actie is opgezet door TIFO Rotterdam, dat de hele dag in de weer is om op alle stoeltjes van het stadion sfeervellen te leggen. Vlak voor de wedstrijd, bij het openen van de spelerstunnel, gaat dit een onvergetelijk beeld opleveren. De sfeervellen zijn van een nog groter formaat dan tot op heden gebruikt om een beeld te creëren van een ‘gesloten deken’ op de tribunes. Na de wedstrijd zal Feyenoord via deze website en de diverse sociale media een fotorapportage plaatsen van de sfeeractie. Feyenoord roept alle supporters op bij het opkomen van de spelers de sfeervellen in de lucht te houden.
De actie wordt mogelijk gemaakt door een bijdrage van Hoofdsponsor Opel en Strategisch Partner DrukwerkMAX. Beide Partners van Feyenoord hebben in het verleden bewezen een steentje bij te willen dragen aan supportersinitiatieven en willen ook bij deze actie bijdragen aan de goede initiatieven van TIFO Rotterdam.
Moet ook wel, is het enige dat Feyenoord noemenswaardig vooruit gaat helpen. Al het andere is gerommel in de marge (ook het plan van de "superkuip" schermt met een 'meer dan 2 keer zo hoog spelersbudget', daarmee redt je het gewoon niet, dat moet minimaal 3 of 4 keer zo hoog worden maar dat kan niet gerealiseerd worden in een renovatievariant).quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:40 schreef Luni het volgende:
[..]
Je bent en nogal van overtuigt dat het nieuwbouw wordt hè.
Inderdaad, dat is ook logisch. Bovendien is een multifunctioneel stadion en een spelersbudget dat navenant omhoog gaat gewoon noodzakelijk voor een nieuw stadion en voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je kan ook zeiken om het zeiken. Lijkt me nogal logisch dat ze een marketingpraatje op hun eigen site zetten. Leg niet op alle slakken zout.
Het wordt alleen maar een soap als mensen als jij en ik overal een mening over gaan hebben terwijl we nog in de prille beginfase zitten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik vind het opzich geen onaardig ogend plan hoor, maar van mij mag de hele soap wel over zijn.
Overigens, ongeacht alle andere plannen, lijkt het me natuurlijk wel vrijwel zeker dat ze toch wel met VW in zee gaan.
Alsof de mening van een andere user er wel toe doetquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar een soap als mensen als jij en ik overal een mening over gaan hebben terwijl we nog in de prille beginfase zitten.
Wacht gewoon af tot er een beslissing genomen wordt voordat je een fles azijn open trekt.
Het bizarre is alleen dat we inderdaad tot op zekere hoogte in de prille beginfase zitten, maar dat er over 2 maanden al een kant en klaar plan + besluit moet liggenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar een soap als mensen als jij en ik overal een mening over gaan hebben terwijl we nog in de prille beginfase zitten.
Wacht gewoon af tot er een beslissing genomen wordt voordat je een fles azijn open trekt.
Dit zou inhouden dat De Kuip in zijn geheel van de grond af opnieuw zou worden opgebouwd. In dat geval zou het toch neerkomen op complete nieuwbouw.quote:VolkerWessels denkt het karwei in drie seizoenen te kunnen klaren. Daarbij wordt het monumentale complex in zijn geheel afgebroken.
Waar worden de thuiswedstrijden in die periode dan gespeeldquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:39 schreef Tomatenboer het volgende:
In het AD schijnt overigens het volgende te staan met betrekking tot de 'SuperKuip', het plan van VW:
[..]
Dit zou inhouden dat De Kuip in zijn geheel van de grond af opnieuw zou worden opgebouwd. In dat geval zou het toch neerkomen op complete nieuwbouw.
Al kan ik dat niet direct uit het plan zelf halen van VW.
Wat ik dan niet begrijp is dat zij - indien het complete nieuwbouw betreft - niet verder komen dan 'meer dan een verdubbeling van het spelersbudget' (wat uiteraard optimistisch geschat zal zijn). Dat is absoluut onvoldoende, en met volledige nieuwbouw moet meer haalbaar zijn.
We zien het wel, ben benieuwd naar alle cijfers zodra deze naar buiten komen.
Dat is dan een bouwval.quote:
gewoon dat stadion van shaktar kopiërenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:55 schreef Scrummie het volgende:
Vind het een afzichtelijk plan, van VW. Het zoveelste. We hebben gewoon niet de architecten meer in Nederland die iets echt moois neer kunnen zetten.
te kleinquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon dat stadion van shaktar kopiëren
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:32 schreef TN-FR het volgende:
Het zal afhangen van de prijzen van die vakken. er staan nu veel jongeren op de parterre vakken en ik merk aan alles dat zij nog echt bloedfanatiek zijn, maar zodra de prijzen op de lange zijde omhoog vliegen zullen zij ook wel op de korte zijdes belanden.
Doe 's niet zo leuk. Wordt al bang bij de gedachte.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:22 schreef Muto het volgende:
Ben benieuwd wie er dan gaat spelen. Straks gaat Immers op Clasie's plek.
Die gedachte werkt nu op mijn lachspieren. Vanavond zal ik er wel chagrijnig van worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:24 schreef Sejt het volgende:
[..]
Doe 's niet zo leuk. Wordt al bang bij de gedachte.
kutquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Die gedachte werkt nu op mijn lachspieren. Vanavond zal ik er wel chagrijnig van worden.
Vergeet niet jouw coach-voorspelling in te sturen
Wanneer is Vormer weer terug.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Die gedachte werkt nu op mijn lachspieren. Vanavond zal ik er wel chagrijnig van worden.
Vergeet niet jouw coach-voorspelling in te sturen
Mee eens. Gewoon de hele parterre / 1e ringquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:51 schreef exile79 het volgende:
Ik zie liever stavakken rond het veld, onderaan de tribunes.
Zal wel weer een lekkere zaadpot worden dan ja, Vormer is toch echt wel een stapje minder over het algemeen. Dan nog met Nelom en Armenteringzooi ookquote:
En die van NEC 3-9 zal je wel 3-0 bedoelen?quote:
En laat je club maar in de steekquote:Hoofdtrainer Ronald Koeman moet het zaterdagavond stellen zonder vice-aanvoerder Jordy Clasie. De middenvelder is zaterdag vader geworden en kan daardoor in de thuiswedstrijd tegen NEC niet in actie komen. John Goossens is zijn logische vervanger op de middelste linie van Feyenoord.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:35 schreef Muto het volgende:
[..]
En die van NEC 3-9 zal je wel 3-0 bedoelen?
Ik heb er ineens een stuk minder vertrouwen inquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:41 schreef Grifte het volgende:
Dat gaat weer ouderwets genieten worden vanavond
Lijkt me bepaald geen fijne oplossing.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kan Kongolo niet op 6 spelen?
Alhoewel je dan weer een probleem krijgt achterin. Onze selectie.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik heb er ineens een stuk minder vertrouwen in
Dat dat mokkel van de Claas er nou effe een grote kurk in had gepropt
Dat wijffie ziet er dan ook wel uit als een sinaasappelquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:26 schreef Danielle83 het volgende:
[..]Sowieso Clasie als vader moeilijk voor te stellen met zn babyface. Benieuwd naar de opstelling vanavond. Wordt puzzelen
Haha en zn pa dan? Dat is pas een baas met zn haar! Wel respect dat hij alles voor Clasie heeft gedaan om hem bij Feyenoord te laten voetballen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:30 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat wijffie ziet er dan ook wel uit als een sinaasappel
http://www.rtlxl.nl/#!/le(...)f4-9376-090fcc00f9f9
Vormer voor Vilhena ging wel redelijk laatst. Maar met Vormer voor Clasie ga je wel flink wat intercepties op het middenveld inleveren.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik heb er ineens een stuk minder vertrouwen in
Dat dat mokkel van de Claas er nou effe een grote kurk in had gepropt
Vormer geblesseerd, en hij is 5e man op het middenveld.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Vormer voor Vilhena ging wel redelijk laatst. Maar met Vormer voor Clasie ga je wel flink wat intercepties op het middenveld inleveren.
Goossens is een prutser. Waarom zou het 'voor de hand liggen' dat hij Clasie vervangt.
5e man? Hij heeft Vilhena goed vervangen een paar keer, en die is daardoor nu weer scherp.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vormer geblesseerd, en hij is 5e man op het middenveld.
Vormer is 4e, hij 5e ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:18 schreef Gert het volgende:
[..]
5e man? Hij heeft Vilhena goed vervangen een paar keer, en die is daardoor nu weer scherp.
Maar Goossens dus. Verheug me nu al.
Genoeg voetballers die dan alsnog spelen idd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En laat je club maar in de steek
Goossens Tonny En Lex ja?
Als ze al sinds gisterenavond bezig is.........quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:25 schreef eight het volgende:
[..]
Genoeg voetballers die dan alsnog spelen idd.
Zeker aangezien de bevalling al heeft plaatsgevonden.
Begrijpend lezen is een kunst. Lezen per definitie ook. Vormer, de 4e man, is nog niet fit, dus is goossens, de 5e, de meest logische vervangert.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:18 schreef Gert het volgende:
[..]
5e man? Hij heeft Vilhena goed vervangen een paar keer, en die is daardoor nu weer scherp.
Maar Goossens dus. Verheug me nu al.
1x hoorde ik, 4x verloren....quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:16 schreef PIETR het volgende:
Volgens mij hebben we tot nog toe geen enkele wedstrijd gewonnen waarbij Goossens in de basis startte. Zegt wel genoeg toch ..
Ik zou toch het liefste PSV zien winnen. Ik denk dat die toch nog niet stabiel genoeg zijn om ons nog in te halen, tenzij we het zelf helemaal verkloten. Met een puntenverspillend Vitesse en nog een wedstrijd tegen twente te gaan, heb je de tweede plaats dan weer bijna in eigen hand.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:54 schreef RvLaak het volgende:
Hoe om te gaan met cognitieve dissonantie... Als PSV wint, kan Feyenoord in punten gelijk komen met Twente... Ik heb een grotere hekel aan PSV dan aan Ajax, dus zij mogen helemaal geen punten pakken van mij...
Lastig
Het feit dat ik dit allemaal logischerwijs kan onderschrijven, maar mijn gevoel iets anders zegt, is nou net de essentie van cognitieve dissonantie...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zou toch het liefste PSV zien winnen. Ik denk dat die toch nog niet stabiel genoeg zijn om ons nog in te halen, tenzij we het zelf helemaal verkloten. Met een puntenverspillend Vitesse en nog een wedstrijd tegen twente te gaan, heb je de tweede plaats dan weer bijna in eigen hand.
Zover kwam ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het feit dat ik dit allemaal logischerwijs kan onderschrijven, maar mijn gevoel iets anders zegt, is nou net de essentie van cognitieve dissonantie...
Ik heb besloten om me in deze te gaan beperken tot scorebord journalistiekquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zover kwam ik.
En normaal zie ik ook liever Twente winnen of desnoods een gelijkspel, maar in deze wint bij mij de ratio en dus wat mij het beste lijkt voor mijn eigen club, boven het me druk maken om andere clubjes.
Ah, kwartje gevallen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is een kunst. Lezen per definitie ook. Vormer, de 4e man, is nog niet fit, dus is goossens, de 5e, de meest logische vervangert.
Zal wss niet mogen van z'n vrouwquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
Belachelijk dat Clasie niet wil spelen.
Dus dit wordt vast weer zo'n weekend waarin Feyenoord hele goede zaken had kunnen doen.quote:
Het zou grappig zijn als het niet zo waar en triest wasquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus dit wordt vast weer zo'n weekend waarin Feyenoord hele goede zaken had kunnen doen.
Vind ik niet zo gek, voetbal is "maar" de belangrijkste bijzaak van het leven, en hoeveel je ook verdient, werk blijft toch werk...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
Belachelijk dat Clasie niet wil spelen.
Precies dit jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het zou grappig zijn als het niet zo waar en triest was
En daarbij... Vrouwen die net hebben geworpen zijn doorgaans niet de meest mentaal evenwichtige...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voetballers zijn ook maar mensen zwangerschap verlof is niet meer dan normaal.
Ze is toch nog bezig ?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En daarbij... Vrouwen die net hebben geworpen zijn doorgaans niet de meest mentaal evenwichtige...
Oh volgens Rijnmond is ze nog bezig, we horen het wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Voor zover ik het heb begrepen, is het ding al ter aarde
Als ze nog aan het werpen is, is het des te begrijpelijker dat hij daar bij is... Er niet bij zijn, is nooit meer (met haar) neuken en waarschijnlijk je spullen op de stoep vinden na de wedstrijd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:13 schreef macca728 het volgende:
[..]
Oh volgens Rijnmond is ze nog bezig, we horen het wel.
doen ze ookquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:43 schreef Vasion het volgende:
PSV 5e??
Dam, ik dacht dat zij mijlenver in punten achterlieten op ons.
7quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:48 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
duss hoe ver stonden we ook al weer achter ajax?
6 bedoel je. En dat is twee wedstrijdjes verschil.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
8 punten is mijlenver ja
7 punten ook
Daar heb je ook weer gelijk in.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:28 schreef Luni het volgende:
[..]
Als ze al sinds gisterenavond bezig is.........
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:59 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Let op, nu Goossens met z'n ''geweldige traptechniek''
10 meter over
quote:
Niet dusquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:59 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Let op, nu Goossens met z'n ''geweldige traptechniek''
3 meter over
Tja... Het kan bij hem ook geen 2 keer achter elkaar goed gaan natuurlijk...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die corner daarnet was wel een staaltje uitstekende traptechniek anders
Blijkbaar wordt BMI ook node gemist...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:02 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Mensen die zeggen dat we afhankelijk zijn van Pelle hebben duidelijk Clasie nooit zien spelen
Nelomquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:04 schreef tjoptjop het volgende:
Wat voor troep ligt er allemaal op het veld? Die zwarte dingen
quote:
Restanten van de sfeeractiequote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:04 schreef tjoptjop het volgende:
Wat voor troep ligt er allemaal op het veld? Die zwarte dingen
Zul je tot overmaat van ramp zien dat PEC morgen wint ookquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar goed, Vitesse verspeelt punten, Twente heeft verloren en AZ staat achter dus dit was wel te verwachten
En Ajax pakt morgen natuurlijk weer 3 puntjes in 90+3quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar goed, Vitesse verspeelt punten, Twente heeft verloren en AZ staat achter dus dit was wel te verwachten
Masochisme is een valide keuze...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:08 schreef mega-worstje het volgende:
waarom zet ik uberhaubt nog in op feyenoord bij toto
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:10 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Het duistere geheim van iedere feyenoord fan haha
Je moet het als hedge gebruiken, altijd op de tegenstander wedden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:08 schreef mega-worstje het volgende:
waarom zet ik uberhaubt nog in op feyenoord bij toto
Nee, dat denk ik niet hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Alsof Schaken zonder dat papier wél een goede voorzet had gegeven.
Ook hij kan fouten makenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Alsof Schaken zonder dat papier wél een goede voorzet had gegeven.
Ik kom daar niet eens als feijenoord speelt. Teveel klapjosti's die liggen te klotenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:18 schreef RvLaak het volgende:
De Feyenoord haat in het live topic begint aandoenlijke vormen aan te nemen... Alsof je naar een sociale werkplaats aan het kijken bent
Kwestie van de kinderen negeren en stilletjes om hen lachenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:20 schreef eight het volgende:
[..]
Ik kom daar niet eens als feijenoord speelt. Teveel klapjosti's die liggen te kloten
Dat was dinsdag toen Armenteros scoorde al.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:23 schreef Sloggi het volgende:
Immers is beslissend in de buurt van het doel, droom ik?
Beetje flauw. Is hij de afgelopen maanden al vaker geweest.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:23 schreef Sloggi het volgende:
Immers is beslissend in de buurt van het doel, droom ik?
Kan Pelle nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:26 schreef Katth het volgende:
Fucking zwak ingeschoten ook, jezus... Een pingel ros je in de hoek....
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:26 schreef mega-worstje het volgende:
daar gaat mn toto 2-0 bij eagles dan maar feyenoord winnen joh wat boeit mij die toto dan haha
Heeft er inmiddels toch al een stuk of 4 gemist? Tegen psv, vorig seizoen schoot ie er in Den Haag eentje het stadion uit, vandaag...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:27 schreef BObNL het volgende:
Ach de meeste van hem gaan erin, hij wilde eigenlijk niet eens penals nemen.
Klopt, maar normaal mist hij daarnaast een sloot kansen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:24 schreef eight het volgende:
[..]
Beetje flauw. Is hij de afgelopen maanden al vaker geweest.
Hey, voor de verandering domineren ze en staan ze voorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:27 schreef Vasion het volgende:
NEC wordt helemaal van de mat getikt. Maar zoals altijd zegt dat niks bij Feyenoord.
Laat je Goossens die pingel nemen. Het is of 10 meter over of het net vliegt eraf.quote:
Fair enoughquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:28 schreef Katth het volgende:
[..]
Laat je Goossens die pingel nemen. Het is of 10 meter over of het net vliegt eraf.
We domineren.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hey, voor de verandering domineren ze en staan ze voor
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
We domineren altijd.
- Frank de Boer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |