quote:
Bronquote:GROOTSE SFEERACTIE VOORAFGAAND AAN FEYENOORD – N.E.C.
Voorafgaand aan de wedstrijd Feyenoord tegen N.E.C. van zaterdagavond vindt in De Kuip een grootse sfeeractie plaats. De actie is opgezet door TIFO Rotterdam, dat de hele dag in de weer is om op alle stoeltjes van het stadion sfeervellen te leggen. Vlak voor de wedstrijd, bij het openen van de spelerstunnel, gaat dit een onvergetelijk beeld opleveren. De sfeervellen zijn van een nog groter formaat dan tot op heden gebruikt om een beeld te creëren van een ‘gesloten deken’ op de tribunes. Na de wedstrijd zal Feyenoord via deze website en de diverse sociale media een fotorapportage plaatsen van de sfeeractie. Feyenoord roept alle supporters op bij het opkomen van de spelers de sfeervellen in de lucht te houden.
De actie wordt mogelijk gemaakt door een bijdrage van Hoofdsponsor Opel en Strategisch Partner DrukwerkMAX. Beide Partners van Feyenoord hebben in het verleden bewezen een steentje bij te willen dragen aan supportersinitiatieven en willen ook bij deze actie bijdragen aan de goede initiatieven van TIFO Rotterdam.
Moet ook wel, is het enige dat Feyenoord noemenswaardig vooruit gaat helpen. Al het andere is gerommel in de marge (ook het plan van de "superkuip" schermt met een 'meer dan 2 keer zo hoog spelersbudget', daarmee redt je het gewoon niet, dat moet minimaal 3 of 4 keer zo hoog worden maar dat kan niet gerealiseerd worden in een renovatievariant).quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:40 schreef Luni het volgende:
[..]
Je bent en nogal van overtuigt dat het nieuwbouw wordt hè.
Inderdaad, dat is ook logisch. Bovendien is een multifunctioneel stadion en een spelersbudget dat navenant omhoog gaat gewoon noodzakelijk voor een nieuw stadion en voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je kan ook zeiken om het zeiken. Lijkt me nogal logisch dat ze een marketingpraatje op hun eigen site zetten. Leg niet op alle slakken zout.
Het wordt alleen maar een soap als mensen als jij en ik overal een mening over gaan hebben terwijl we nog in de prille beginfase zitten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik vind het opzich geen onaardig ogend plan hoor, maar van mij mag de hele soap wel over zijn.
Overigens, ongeacht alle andere plannen, lijkt het me natuurlijk wel vrijwel zeker dat ze toch wel met VW in zee gaan.
Alsof de mening van een andere user er wel toe doetquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar een soap als mensen als jij en ik overal een mening over gaan hebben terwijl we nog in de prille beginfase zitten.
Wacht gewoon af tot er een beslissing genomen wordt voordat je een fles azijn open trekt.
Het bizarre is alleen dat we inderdaad tot op zekere hoogte in de prille beginfase zitten, maar dat er over 2 maanden al een kant en klaar plan + besluit moet liggenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar een soap als mensen als jij en ik overal een mening over gaan hebben terwijl we nog in de prille beginfase zitten.
Wacht gewoon af tot er een beslissing genomen wordt voordat je een fles azijn open trekt.
Dit zou inhouden dat De Kuip in zijn geheel van de grond af opnieuw zou worden opgebouwd. In dat geval zou het toch neerkomen op complete nieuwbouw.quote:VolkerWessels denkt het karwei in drie seizoenen te kunnen klaren. Daarbij wordt het monumentale complex in zijn geheel afgebroken.
Waar worden de thuiswedstrijden in die periode dan gespeeldquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:39 schreef Tomatenboer het volgende:
In het AD schijnt overigens het volgende te staan met betrekking tot de 'SuperKuip', het plan van VW:
[..]
Dit zou inhouden dat De Kuip in zijn geheel van de grond af opnieuw zou worden opgebouwd. In dat geval zou het toch neerkomen op complete nieuwbouw.
Al kan ik dat niet direct uit het plan zelf halen van VW.
Wat ik dan niet begrijp is dat zij - indien het complete nieuwbouw betreft - niet verder komen dan 'meer dan een verdubbeling van het spelersbudget' (wat uiteraard optimistisch geschat zal zijn). Dat is absoluut onvoldoende, en met volledige nieuwbouw moet meer haalbaar zijn.
We zien het wel, ben benieuwd naar alle cijfers zodra deze naar buiten komen.
Dat is dan een bouwval.quote:
gewoon dat stadion van shaktar kopiërenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:55 schreef Scrummie het volgende:
Vind het een afzichtelijk plan, van VW. Het zoveelste. We hebben gewoon niet de architecten meer in Nederland die iets echt moois neer kunnen zetten.
te kleinquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon dat stadion van shaktar kopiëren
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:32 schreef TN-FR het volgende:
Het zal afhangen van de prijzen van die vakken. er staan nu veel jongeren op de parterre vakken en ik merk aan alles dat zij nog echt bloedfanatiek zijn, maar zodra de prijzen op de lange zijde omhoog vliegen zullen zij ook wel op de korte zijdes belanden.
Doe 's niet zo leuk. Wordt al bang bij de gedachte.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:22 schreef Muto het volgende:
Ben benieuwd wie er dan gaat spelen. Straks gaat Immers op Clasie's plek.
Die gedachte werkt nu op mijn lachspieren. Vanavond zal ik er wel chagrijnig van worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:24 schreef Sejt het volgende:
[..]
Doe 's niet zo leuk. Wordt al bang bij de gedachte.
kutquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Die gedachte werkt nu op mijn lachspieren. Vanavond zal ik er wel chagrijnig van worden.
Vergeet niet jouw coach-voorspelling in te sturen
Wanneer is Vormer weer terug.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Die gedachte werkt nu op mijn lachspieren. Vanavond zal ik er wel chagrijnig van worden.
Vergeet niet jouw coach-voorspelling in te sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |