abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136466304
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 13:01 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Vertel.
quote:
GROOTSE SFEERACTIE VOORAFGAAND AAN FEYENOORD – N.E.C.

Voorafgaand aan de wedstrijd Feyenoord tegen N.E.C. van zaterdagavond vindt in De Kuip een grootse sfeeractie plaats. De actie is opgezet door TIFO Rotterdam, dat de hele dag in de weer is om op alle stoeltjes van het stadion sfeervellen te leggen. Vlak voor de wedstrijd, bij het openen van de spelerstunnel, gaat dit een onvergetelijk beeld opleveren. De sfeervellen zijn van een nog groter formaat dan tot op heden gebruikt om een beeld te creëren van een ‘gesloten deken’ op de tribunes. Na de wedstrijd zal Feyenoord via deze website en de diverse sociale media een fotorapportage plaatsen van de sfeeractie. Feyenoord roept alle supporters op bij het opkomen van de spelers de sfeervellen in de lucht te houden.

De actie wordt mogelijk gemaakt door een bijdrage van Hoofdsponsor Opel en Strategisch Partner DrukwerkMAX. Beide Partners van Feyenoord hebben in het verleden bewezen een steentje bij te willen dragen aan supportersinitiatieven en willen ook bij deze actie bijdragen aan de goede initiatieven van TIFO Rotterdam.
Bron

Lekker zeiknatte vellen omhoog houden, hadden we nou maar een dak :+
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_136466576
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:40 schreef Luni het volgende:

[..]

Je bent en nogal van overtuigt dat het nieuwbouw wordt hè.
Moet ook wel, is het enige dat Feyenoord noemenswaardig vooruit gaat helpen. Al het andere is gerommel in de marge (ook het plan van de "superkuip" schermt met een 'meer dan 2 keer zo hoog spelersbudget', daarmee redt je het gewoon niet, dat moet minimaal 3 of 4 keer zo hoog worden maar dat kan niet gerealiseerd worden in een renovatievariant).

Die grote stappen zijn alleen mogelijk met complete nieuwbouw (en waar dat dan wordt verwezenlijkt zal me worst wezen). Maar ben er inderdaad van overtuigd dat Feyenoord niet voor een plan gaat kiezen waarmee ze zichzelf in de vingers gaan snijden (en dat is bij iedere renovatievariant het geval op de langere termijn).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_136466619
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:40 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je kan ook zeiken om het zeiken. Lijkt me nogal logisch dat ze een marketingpraatje op hun eigen site zetten. Leg niet op alle slakken zout.
Inderdaad, dat is ook logisch. Bovendien is een multifunctioneel stadion en een spelersbudget dat navenant omhoog gaat gewoon noodzakelijk voor een nieuw stadion en voor Feyenoord.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 8 februari 2014 @ 13:23:05 #79
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_136466857
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:42 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ik vind het opzich geen onaardig ogend plan hoor, maar van mij mag de hele soap wel over zijn.

Overigens, ongeacht alle andere plannen, lijkt het me natuurlijk wel vrijwel zeker dat ze toch wel met VW in zee gaan.
Het wordt alleen maar een soap als mensen als jij en ik overal een mening over gaan hebben terwijl we nog in de prille beginfase zitten.

Wacht gewoon af tot er een beslissing genomen wordt voordat je een fles azijn open trekt. :+
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_136466974
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 13:23 schreef TC03 het volgende:

[..]

Het wordt alleen maar een soap als mensen als jij en ik overal een mening over gaan hebben terwijl we nog in de prille beginfase zitten.

Wacht gewoon af tot er een beslissing genomen wordt voordat je een fles azijn open trekt. :+
Alsof de mening van een andere user er wel toe doet ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_136467214
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 13:23 schreef TC03 het volgende:

[..]

Het bizarre is alleen dat we inderdaad tot op zekere hoogte in de prille beginfase zitten, maar dat er over 2 maanden al een kant en klaar plan + besluit moet liggen :{

Kortom een wat goedkoper en beter gecommuniceerd VW plan
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_136467347
Is die Jeff Hardeveld wat ja?
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_136467433
In het AD schijnt overigens het volgende te staan met betrekking tot de 'SuperKuip', het plan van VW:

quote:
VolkerWessels denkt het karwei in drie seizoenen te kunnen klaren. Daarbij wordt het monumentale complex in zijn geheel afgebroken.
Dit zou inhouden dat De Kuip in zijn geheel van de grond af opnieuw zou worden opgebouwd. In dat geval zou het toch neerkomen op complete nieuwbouw.

Al kan ik dat niet direct uit het plan zelf halen van VW.

Wat ik dan niet begrijp is dat zij - indien het complete nieuwbouw betreft - niet verder komen dan 'meer dan een verdubbeling van het spelersbudget' (wat uiteraard optimistisch geschat zal zijn). Dat is absoluut onvoldoende, en met volledige nieuwbouw moet meer haalbaar zijn.

We zien het wel, ben benieuwd naar alle cijfers zodra deze naar buiten komen. :P
pi_136467764
BMI jarig _O_
pi_136467795
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 13:39 schreef Tomatenboer het volgende:
In het AD schijnt overigens het volgende te staan met betrekking tot de 'SuperKuip', het plan van VW:

[..]

Dit zou inhouden dat De Kuip in zijn geheel van de grond af opnieuw zou worden opgebouwd. In dat geval zou het toch neerkomen op complete nieuwbouw.

Al kan ik dat niet direct uit het plan zelf halen van VW.

Wat ik dan niet begrijp is dat zij - indien het complete nieuwbouw betreft - niet verder komen dan 'meer dan een verdubbeling van het spelersbudget' (wat uiteraard optimistisch geschat zal zijn). Dat is absoluut onvoldoende, en met volledige nieuwbouw moet meer haalbaar zijn.

We zien het wel, ben benieuwd naar alle cijfers zodra deze naar buiten komen. :P
Waar worden de thuiswedstrijden in die periode dan gespeeld :?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_136468000
Gewoon in de Kuip
pi_136468069
Vind het een afzichtelijk plan, van VW. Het zoveelste. We hebben gewoon niet de architecten meer in Nederland die iets echt moois neer kunnen zetten.
pi_136469683
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 13:54 schreef TN-FR het volgende:
Gewoon in de Kuip
Dat is dan een bouwval.
pi_136469718
Feyenoord sluit niet uit dat Jean-Paul van Gastel toch de nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord wordt. De Rotterdammers zoeken nog een opvolger voor Ronald Koeman.

Zaakwaarnemer Guido Albers zei vrijdag nog tegen RTV Rijnmond dat Van Gastel in eerste instantie niet tot de mogelijke kandidaten behoort. "Martin van Geel is wat dat betreft altijd heel duidelijk tegen ons geweest. In de fase waarin Feyenoord zit is een ervaren trainer nodig."

"Pas als Feyenoord er niet in slaagt een ervaren trainer vast te leggen, komt Van Gastel weer in beeld." Van Geel laat zaterdag aan het Algemeen Dagblad weten dat Van Gastel wel degelijk in beeld is. "Alle opties liggen gewoon nog open", aldus de technisch directeur.

Capabel genoeg
Ronald Koeman, die vorige week bekendmaakte dat hij na dit seizoen vertrekt, liet zich eerder al positief over Van Gastel uit. "Jean-Paul heeft natuurlijk wel ervaring, omdat hij al heel lang bij Feyenoord werkzaam is. Hij heeft in de jeugd al gewerkt met spelers die nu in het eerste elftal spelen", sprak de coach in het Algemeen Dagblad.

"Ik denk dat Jean-Paul capabel genoeg is om leiding te geven aan Feyenoord." Onder meer Louis van Gaal, Co Adriaanse en Marco van Basten werden ook al genoemd als opvolger van Koeman in De Kuip. bron:http://www.goal.com/nl/ne(...)en-open?ICID=HP_BN_6
pi_136469719
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 13:55 schreef Scrummie het volgende:
Vind het een afzichtelijk plan, van VW. Het zoveelste. We hebben gewoon niet de architecten meer in Nederland die iets echt moois neer kunnen zetten.
gewoon dat stadion van shaktar kopiëren
pi_136469763
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 14:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

gewoon dat stadion van shaktar kopiëren
te klein
pi_136470348
Ik zie liever stavakken rond het veld, onderaan de tribunes.
pi_136471942
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 13:47 schreef SjaakBauer het volgende:
BMI jarig _O_
Gefeliciteerd :P
pi_136472443
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:32 schreef TN-FR het volgende:
Het zal afhangen van de prijzen van die vakken. er staan nu veel jongeren op de parterre vakken en ik merk aan alles dat zij nog echt bloedfanatiek zijn, maar zodra de prijzen op de lange zijde omhoog vliegen zullen zij ook wel op de korte zijdes belanden.
Dit inderdaad.

Dit is 1 van de dingen wat de huidige kuip zo een intimiderende vesting maakt. De fanatieke dreiging vanaf alle zijden en de ogenschlijk doorlopende tribunes vanaf X naar S en evenzo op de lange zijden, waardoor de hele 1e ring zo fanatiek lijkt. Dure kaarten voor de parterrevakken is een hele grote dooddoener en sfeerspons
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 16:16:19 #95
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_136473428
geen clasie :N
word weer drama vnv
Ride Or Die Lalalalalalalala
pi_136473669
Ben benieuwd wie er dan gaat spelen. Straks gaat Immers op Clasie's plek. _O-
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  zaterdag 8 februari 2014 @ 16:24:43 #97
277865 Sejt
Ondertitel
pi_136473762
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:22 schreef Muto het volgende:
Ben benieuwd wie er dan gaat spelen. Straks gaat Immers op Clasie's plek. _O-
Doe 's niet zo leuk. Wordt al bang bij de gedachte. :{
I love my mispoken words.
pi_136473824
quote:
12s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:24 schreef Sejt het volgende:

[..]

Doe 's niet zo leuk. Wordt al bang bij de gedachte. :{
Die gedachte werkt nu op mijn lachspieren. Vanavond zal ik er wel chagrijnig van worden.

Vergeet niet jouw coach-voorspelling in te sturen :)
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_136473895
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:26 schreef Muto het volgende:

[..]

Die gedachte werkt nu op mijn lachspieren. Vanavond zal ik er wel chagrijnig van worden.

kut
ik ben roda vergeten :'(
  zaterdag 8 februari 2014 @ 16:32:32 #100
277865 Sejt
Ondertitel
pi_136474051
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:26 schreef Muto het volgende:

[..]

Wanneer is Vormer weer terug. :{

Bedankt voor de reminder trouwens. Ik zal wel de enige zijn met deze voorspelling. ;)
I love my mispoken words.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')