Mee eens. Gewoon de hele parterre / 1e ringquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:51 schreef exile79 het volgende:
Ik zie liever stavakken rond het veld, onderaan de tribunes.
Zal wel weer een lekkere zaadpot worden dan ja, Vormer is toch echt wel een stapje minder over het algemeen. Dan nog met Nelom en Armenteringzooi ookquote:
En die van NEC 3-9 zal je wel 3-0 bedoelen?quote:
En laat je club maar in de steekquote:Hoofdtrainer Ronald Koeman moet het zaterdagavond stellen zonder vice-aanvoerder Jordy Clasie. De middenvelder is zaterdag vader geworden en kan daardoor in de thuiswedstrijd tegen NEC niet in actie komen. John Goossens is zijn logische vervanger op de middelste linie van Feyenoord.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:35 schreef Muto het volgende:
[..]
En die van NEC 3-9 zal je wel 3-0 bedoelen?
Ik heb er ineens een stuk minder vertrouwen inquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:41 schreef Grifte het volgende:
Dat gaat weer ouderwets genieten worden vanavond
Lijkt me bepaald geen fijne oplossing.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kan Kongolo niet op 6 spelen?
Alhoewel je dan weer een probleem krijgt achterin. Onze selectie.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik heb er ineens een stuk minder vertrouwen in
Dat dat mokkel van de Claas er nou effe een grote kurk in had gepropt
Dat wijffie ziet er dan ook wel uit als een sinaasappelquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:26 schreef Danielle83 het volgende:
[..]Sowieso Clasie als vader moeilijk voor te stellen met zn babyface. Benieuwd naar de opstelling vanavond. Wordt puzzelen
Haha en zn pa dan? Dat is pas een baas met zn haar! Wel respect dat hij alles voor Clasie heeft gedaan om hem bij Feyenoord te laten voetballen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:30 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat wijffie ziet er dan ook wel uit als een sinaasappel
http://www.rtlxl.nl/#!/le(...)f4-9376-090fcc00f9f9
Vormer voor Vilhena ging wel redelijk laatst. Maar met Vormer voor Clasie ga je wel flink wat intercepties op het middenveld inleveren.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik heb er ineens een stuk minder vertrouwen in
Dat dat mokkel van de Claas er nou effe een grote kurk in had gepropt
Vormer geblesseerd, en hij is 5e man op het middenveld.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Vormer voor Vilhena ging wel redelijk laatst. Maar met Vormer voor Clasie ga je wel flink wat intercepties op het middenveld inleveren.
Goossens is een prutser. Waarom zou het 'voor de hand liggen' dat hij Clasie vervangt.
5e man? Hij heeft Vilhena goed vervangen een paar keer, en die is daardoor nu weer scherp.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vormer geblesseerd, en hij is 5e man op het middenveld.
Vormer is 4e, hij 5e ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:18 schreef Gert het volgende:
[..]
5e man? Hij heeft Vilhena goed vervangen een paar keer, en die is daardoor nu weer scherp.
Maar Goossens dus. Verheug me nu al.
Genoeg voetballers die dan alsnog spelen idd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En laat je club maar in de steek
Goossens Tonny En Lex ja?
Als ze al sinds gisterenavond bezig is.........quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:25 schreef eight het volgende:
[..]
Genoeg voetballers die dan alsnog spelen idd.
Zeker aangezien de bevalling al heeft plaatsgevonden.
Begrijpend lezen is een kunst. Lezen per definitie ook. Vormer, de 4e man, is nog niet fit, dus is goossens, de 5e, de meest logische vervangert.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:18 schreef Gert het volgende:
[..]
5e man? Hij heeft Vilhena goed vervangen een paar keer, en die is daardoor nu weer scherp.
Maar Goossens dus. Verheug me nu al.
1x hoorde ik, 4x verloren....quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:16 schreef PIETR het volgende:
Volgens mij hebben we tot nog toe geen enkele wedstrijd gewonnen waarbij Goossens in de basis startte. Zegt wel genoeg toch ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |