Ik zou toch het liefste PSV zien winnen. Ik denk dat die toch nog niet stabiel genoeg zijn om ons nog in te halen, tenzij we het zelf helemaal verkloten. Met een puntenverspillend Vitesse en nog een wedstrijd tegen twente te gaan, heb je de tweede plaats dan weer bijna in eigen hand.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:54 schreef RvLaak het volgende:
Hoe om te gaan met cognitieve dissonantie... Als PSV wint, kan Feyenoord in punten gelijk komen met Twente... Ik heb een grotere hekel aan PSV dan aan Ajax, dus zij mogen helemaal geen punten pakken van mij...
Lastig
Het feit dat ik dit allemaal logischerwijs kan onderschrijven, maar mijn gevoel iets anders zegt, is nou net de essentie van cognitieve dissonantie...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zou toch het liefste PSV zien winnen. Ik denk dat die toch nog niet stabiel genoeg zijn om ons nog in te halen, tenzij we het zelf helemaal verkloten. Met een puntenverspillend Vitesse en nog een wedstrijd tegen twente te gaan, heb je de tweede plaats dan weer bijna in eigen hand.
Zover kwam ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het feit dat ik dit allemaal logischerwijs kan onderschrijven, maar mijn gevoel iets anders zegt, is nou net de essentie van cognitieve dissonantie...
Ik heb besloten om me in deze te gaan beperken tot scorebord journalistiekquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zover kwam ik.
En normaal zie ik ook liever Twente winnen of desnoods een gelijkspel, maar in deze wint bij mij de ratio en dus wat mij het beste lijkt voor mijn eigen club, boven het me druk maken om andere clubjes.
Ah, kwartje gevallen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is een kunst. Lezen per definitie ook. Vormer, de 4e man, is nog niet fit, dus is goossens, de 5e, de meest logische vervangert.
Zal wss niet mogen van z'n vrouwquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
Belachelijk dat Clasie niet wil spelen.
Dus dit wordt vast weer zo'n weekend waarin Feyenoord hele goede zaken had kunnen doen.quote:
Het zou grappig zijn als het niet zo waar en triest wasquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus dit wordt vast weer zo'n weekend waarin Feyenoord hele goede zaken had kunnen doen.
Vind ik niet zo gek, voetbal is "maar" de belangrijkste bijzaak van het leven, en hoeveel je ook verdient, werk blijft toch werk...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
Belachelijk dat Clasie niet wil spelen.
Precies dit jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het zou grappig zijn als het niet zo waar en triest was
En daarbij... Vrouwen die net hebben geworpen zijn doorgaans niet de meest mentaal evenwichtige...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voetballers zijn ook maar mensen zwangerschap verlof is niet meer dan normaal.
Ze is toch nog bezig ?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En daarbij... Vrouwen die net hebben geworpen zijn doorgaans niet de meest mentaal evenwichtige...
Oh volgens Rijnmond is ze nog bezig, we horen het wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Voor zover ik het heb begrepen, is het ding al ter aarde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |