Ook hij kan fouten makenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Alsof Schaken zonder dat papier wél een goede voorzet had gegeven.
Ik kom daar niet eens als feijenoord speelt. Teveel klapjosti's die liggen te klotenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:18 schreef RvLaak het volgende:
De Feyenoord haat in het live topic begint aandoenlijke vormen aan te nemen... Alsof je naar een sociale werkplaats aan het kijken bent
Kwestie van de kinderen negeren en stilletjes om hen lachenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:20 schreef eight het volgende:
[..]
Ik kom daar niet eens als feijenoord speelt. Teveel klapjosti's die liggen te kloten
Dat was dinsdag toen Armenteros scoorde al.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:23 schreef Sloggi het volgende:
Immers is beslissend in de buurt van het doel, droom ik?
Beetje flauw. Is hij de afgelopen maanden al vaker geweest.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:23 schreef Sloggi het volgende:
Immers is beslissend in de buurt van het doel, droom ik?
Kan Pelle nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:26 schreef Katth het volgende:
Fucking zwak ingeschoten ook, jezus... Een pingel ros je in de hoek....
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:26 schreef mega-worstje het volgende:
daar gaat mn toto 2-0 bij eagles dan maar feyenoord winnen joh wat boeit mij die toto dan haha
Heeft er inmiddels toch al een stuk of 4 gemist? Tegen psv, vorig seizoen schoot ie er in Den Haag eentje het stadion uit, vandaag...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:27 schreef BObNL het volgende:
Ach de meeste van hem gaan erin, hij wilde eigenlijk niet eens penals nemen.
Klopt, maar normaal mist hij daarnaast een sloot kansen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:24 schreef eight het volgende:
[..]
Beetje flauw. Is hij de afgelopen maanden al vaker geweest.
Hey, voor de verandering domineren ze en staan ze voorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:27 schreef Vasion het volgende:
NEC wordt helemaal van de mat getikt. Maar zoals altijd zegt dat niks bij Feyenoord.
Laat je Goossens die pingel nemen. Het is of 10 meter over of het net vliegt eraf.quote:
Fair enoughquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:28 schreef Katth het volgende:
[..]
Laat je Goossens die pingel nemen. Het is of 10 meter over of het net vliegt eraf.
We domineren.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hey, voor de verandering domineren ze en staan ze voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |