Morgen met minimaal twee goals verschil winnen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Toch leuk dat de 3e plek weer binnen handbereik ligt. Oogt toch wat beter dan 4e.
Stelletje jinxersquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Morgen met minimaal twee goals verschil winnen.
NEC op de counter? Meh.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stelletje jinxers![]()
Heracles thuis mannen, Heracles thuis...
NEC thuis toch verloren vorig jaar of jaar daarvoor ??quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stelletje jinxers![]()
Heracles thuis mannen, Heracles thuis...
Uit dit seizoen ook gelijkspel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
NEC thuis toch verloren vorig jaar of jaar daarvoor ??
Mag je hopen dat je wint.
NEC-thuis was anderhalf jaar lang (tot Twente-thuis) de laatste thuiswedstrijd die verloren was gegaan. Door een buitenspel kool van ruim twee meterquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
NEC thuis toch verloren vorig jaar of jaar daarvoor ??
Mag je hopen dat je wint.
Heb je er geen vertrouwen in dan? Ik denk dat we morgenavond 3e staan.quote:
Ja normaal, gesproken.....quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Kom op hey, zijn we nu serieus bang voor fucking NEC thuis?
Ik weet dat Feyenoord thuis enkele jaren geleden niet heeft weten te winnen van NEC thuis, maar dat was vanwege een buitenspel doelpunt. Ook Heracles thuis dit seizoen lijkt mij een incident.
Normaal gesproken moet Feyenoord in eigen stadion dergelijke matige ploegjes moeiteloos opzij zetten, en dan bedoel ik geen monsterscores, maar een zakelijke 2-0 of 3-1 overwinning ofzo.
3-1 ook goed?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:05 schreef heiden6 het volgende:
Morgen 2-0 winnen en we staan boven Viteski.
Ik had er tegen Heracles thuis ook vertrouwen in.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je er geen vertrouwen in dan? Ik denk dat we morgenavond 3e staan.
Natuurlijk, als 2-0 goed is, is 3-1 ook goed hè?quote:
Was een geintje koekie.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Natuurlijk, als 2-0 goed is, is 3-1 ook goed hè?
Wie weet mogen ze wel weer een vrije trap nemen met hun spits 8 meter achter onze verdediging.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |