abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136463856
Stavakken _O_

Paar keer een wedstrijd in Duitsland bezocht in de stavakken en vind het echt wel heel tof. En met iedere 'etage' een hek ervoor kreeg ik ook niet de indruk dat het onveilig is. Zeker niet onveiliger dan staan op de stoeltjes :+

Wat is het standpunt van de KNVB betreffende staplaatsen? Ik weet wel dat uefa/fifa volledige zitcapaciteit verlangt (ombouwen dus)
pi_136463998
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:23 schreef Dekatria het volgende:
Je kan ook gewoon zeggen of je het mooi vindt of niet, Tomatenboer :+ of het doorgaat of niet komt later wel. Voordat we weer in zo'n eeuwige welles-nietes discussie terechtkomen.
Ik vind het dus een zinloze discussie aangezien renovatie met de huidige gepresenteerde opties niet realistisch is.

Maar van de renovatievarianten vind ik het BAM plan het meest aantrekkelijk en het minst onrealistisch.

Maar goed, dat doet dus niet terzake. Een mening geven over renovatievarianten die er toch niet gaan komen.

Wat wel een optie kan zijn is een volledig nieuw stadion van de grond af opbouwen op de plek van de huidige Kuip en deze enkele uiterlijke kenmerken laten behouden van de oude Kuip, en dit vervolgens verkopen als 'renovatie'.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator zaterdag 8 februari 2014 @ 11:40:34 #53
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_136464057
Wel grappig om te lezen dat er nu weer een nieuw renovatie plan had. Waar zijn al die grote monden nu, dat renovatie absoluut niet kan en dat nieuwbouw gewoon noodzakelijk is?

:')____!
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_136464108
Wat het nieuwe plan wel enorm goed doet en waar de andere plannen het compleet kansloos op hebben laten liggen.

Goed visueel maken
  zaterdag 8 februari 2014 @ 11:44:25 #55
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136464142
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat wel een optie kan zijn is een volledig nieuw stadion van de grond af opbouwen op de plek van de huidige Kuip en deze enkele uiterlijke kenmerken laten behouden van de oude Kuip, en dit vervolgens verkopen als 'renovatie'.
Dat van VW heeft daar wel wat van weg anders. Zeker als je de doorsnede bekijkt.
pi_136464153
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:40 schreef onlogisch het volgende:
Wel grappig om te lezen dat er nu weer een nieuw renovatie plan had. Waar zijn al die grote monden nu, dat renovatie absoluut niet kan en dat nieuwbouw gewoon noodzakelijk is?

:')____!
Gast. :')

Dit zijn slechts presentaties hé?

Dat iets fysiek mogelijk is wilt niet zeggen dat dat ook de beste of meest haalbare optie voor Feyenoord is.

Nieuwbouw blijft de beste potentie houden voor Feyenoord. Simpelweg omdat je met renovatie slechts beperkte groeimogelijkheden hebt. Zo'n moeilijk verhaal is dat niet.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_136464154
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 05:43 schreef exile79 het volgende:

[..]

En misschien ook een beetje omdat het op dat moment nog steeds fucking 0-0 stond? Je mag door één doelpunt van nec gewoon niet verliezen. Je had al 3-0 moeten staan.
Feyenoord domineerde heel die pot, had al ruim voor kunnen staan, maar had geen geluk in de afronding. Als het dan een keer niet lukt, moet je de boel gewoon dicht houden. Dat lukte tot een van de bizarste staaltjes van onvermogen die ik het Nederlandse scheidsrechterscorps ooit heb mogen zien maken.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_136464180
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:44 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Feyenoord domineerde heel die pot, had al ruim voor kunnen staan, maar had geen geluk in de afronding. Als het dan een keer niet lukt, moet je de boel gewoon dicht houden. Dat lukte tot een van de bizarste staaltjes van onvermogen die ik het Nederlandse scheidsrechterscorps ooit heb mogen zien maken.
Videoscheidsrechter moet heel snel ingevoerd worden. Eerst nog die demente paspop wegkrijgen op de voorzittersstoel van de FIFA.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 11:49:08 #59
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136464257
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Videoscheidsrechter moet heel snel ingevoerd worden. Eerst nog die demente paspop wegkrijgen op de voorzittersstoel van de FIFA.
Sowieso mag die 4e man wat dat betreft wel wat meer bevoegdheden krijgen dan een bord omhoog houden en trainers kalmeren. Beeldschermpje, en hats.

Overigens is Blatter (na alle ophef omtrend 2010) voor gebruik van doellijntechnologie tijdens het aanstaande WK, maar gaat die andere hork van een Platini waarschijnlijk dwarsliggen.
pi_136464478
Het ontwerp van Volker Wessels vind ik het mooist tot nu toe.. met die staanplaatsen. De UEFA zal niet moeilijk doen want ik neem aan dat die staanplaatsen net als bij Dortmund kunnen worden veranderd in zitplaatsen.

Op de een of andere manier doet de 'quote' functie het trouwens niet bij mij.. heel vreemd
pi_136464671
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Op de een of andere manier doet de 'quote' functie het trouwens niet bij mij.. heel vreemd
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 00:23 schreef Disorder het volgende:

[..]

Er is iets veranderd aan de settings en iedereen die nu adblock gebruikt is gewoon de lul.
Weet niet of dat trouwens je probleem is, maar dat zie ik in BUG
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_136464697
Vind het stadionplan trouwens 'niks': juist dat je hele hele stadion sfeer hebt met X/S, Y, W, en Z maakt het juist zo fantastisch. Ben bang dat je nu 1 sfeervak krijgt, lijkt mij toch minder
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_136465259
Je hebt nu ook wel een beperkte sta-groep, ik vind het wel machtig, denk alleen niet dat t er doorheen komt, sowieso denk ik dat het wegvallen van de gracht al een no-go krijgt van onze directie.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_136465309
Het zal afhangen van de prijzen van die vakken. er staan nu veel jongeren op de parterre vakken en ik merk aan alles dat zij nog echt bloedfanatiek zijn, maar zodra de prijzen op de lange zijde omhoog vliegen zullen zij ook wel op de korte zijdes belanden.
pi_136465391
Ik vind die site van VW wel een beetje too much eigenlijk :')
Waar ze bij het vorige plan te weinig hebben gecommuniceerd proberen ze het nu met een overdreven, doorzichtig charmeoffensief met teksten als:

quote:
"De SuperKuip"
quote:
"Het is de Kuip zoals die nu gebouwd zou worden."
quote:
"12.000 kelen die Feyenoord als één stem naar de overwinning schreeuwen."
tevens:

quote:
"De superKuip wordt het duurzaamste stadion ter wereld."
Who gives a flying fuck

en daarnaast:
quote:
om de magie te verzekeren voor de komende 75 jaar
plus:
quote:
"Zo komt er meer dan twee keer zoveel geld voor kwaliteit op het veld. Hierdoor zal Feyenoord jaarlijks om het kampioenschap kunnen strijden."
Nogal ongeloofwaardig

Deze kan natuurlijk ook weer niet ontbreken
quote:
"maar ook extra mogelijkheden voor inkomsten door de installatie van een afsluitbaar dak, waardoor grote concerten en evenementen kunnen worden georganiseerd""
Kortom: ik word hier zo moe van :{
  zaterdag 8 februari 2014 @ 12:40:03 #66
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_136465539
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:35 schreef De_Pel het volgende:
Ik vind die site van VW wel een beetje too much eigenlijk :')
Waar ze bij het vorige plan te weinig hebben gecommuniceerd proberen ze het nu met een overdreven, doorzichtig charmeoffensief met teksten als:

[..]

[..]

[..]

tevens:

[..]

Who gives a flying fuck

en daarnaast:

[..]

plus:

[..]

Nogal ongeloofwaardig

Deze kan natuurlijk ook weer niet ontbreken

[..]

Kortom: ik word hier zo moe van :{
Je kan ook zeiken om het zeiken. Lijkt me nogal logisch dat ze een marketingpraatje op hun eigen site zetten. Leg niet op alle slakken zout.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_136465558
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:37 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik vind het dus een zinloze discussie aangezien renovatie met de huidige gepresenteerde opties niet realistisch is.

Maar van de renovatievarianten vind ik het BAM plan het meest aantrekkelijk en het minst onrealistisch.

Maar goed, dat doet dus niet terzake. Een mening geven over renovatievarianten die er toch niet gaan komen.

Je bent en nogal van overtuigt dat het nieuwbouw wordt hè.
pi_136465582
Feyenoord, Feyenoord, wat gaan we doen vandaag?
We gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag *O* *O* *O*
pi_136465588
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:09 schreef Bombvis het volgende:
Vind het stadionplan trouwens 'niks': juist dat je hele hele stadion sfeer hebt met X/S, Y, W, en Z maakt het juist zo fantastisch. Ben bang dat je nu 1 sfeervak krijgt, lijkt mij toch minder
Dit, ja.

Maar ik zie het allemaal wel.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_136465619
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:40 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je kan ook zeiken om het zeiken. Lijkt me nogal logisch dat ze een marketingpraatje op hun eigen site zetten. Leg niet op alle slakken zout.
Ik vind het opzich geen onaardig ogend plan hoor, maar van mij mag de hele soap wel over zijn.

Overigens, ongeacht alle andere plannen, lijkt het me natuurlijk wel vrijwel zeker dat ze toch wel met VW in zee gaan.
pi_136465676
Overigens gaat Rodney Kongolo naar PSV -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 12:49:36 #72
277865 Sejt
Ondertitel
pi_136465828
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:44 schreef De_Pel het volgende:
Overigens gaat Rodney Kongolo naar PSV -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: voetbalzone :')
I love my mispoken words.
  Moderator zaterdag 8 februari 2014 @ 12:53:46 #73
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_136465983
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:09 schreef Bombvis het volgende:
Dit.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_136466125
Sfeeractietje straks :)
  Moderator zaterdag 8 februari 2014 @ 13:01:35 #75
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_136466241
quote: