Ik vind het dus een zinloze discussie aangezien renovatie met de huidige gepresenteerde opties niet realistisch is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:23 schreef Dekatria het volgende:
Je kan ook gewoon zeggen of je het mooi vindt of niet, Tomatenboerof het doorgaat of niet komt later wel. Voordat we weer in zo'n eeuwige welles-nietes discussie terechtkomen.
Dat van VW heeft daar wel wat van weg anders. Zeker als je de doorsnede bekijkt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat wel een optie kan zijn is een volledig nieuw stadion van de grond af opbouwen op de plek van de huidige Kuip en deze enkele uiterlijke kenmerken laten behouden van de oude Kuip, en dit vervolgens verkopen als 'renovatie'.
Gast.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:40 schreef onlogisch het volgende:
Wel grappig om te lezen dat er nu weer een nieuw renovatie plan had. Waar zijn al die grote monden nu, dat renovatie absoluut niet kan en dat nieuwbouw gewoon noodzakelijk is?____!
Feyenoord domineerde heel die pot, had al ruim voor kunnen staan, maar had geen geluk in de afronding. Als het dan een keer niet lukt, moet je de boel gewoon dicht houden. Dat lukte tot een van de bizarste staaltjes van onvermogen die ik het Nederlandse scheidsrechterscorps ooit heb mogen zien maken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 05:43 schreef exile79 het volgende:
[..]
En misschien ook een beetje omdat het op dat moment nog steeds fucking 0-0 stond? Je mag door één doelpunt van nec gewoon niet verliezen. Je had al 3-0 moeten staan.
Videoscheidsrechter moet heel snel ingevoerd worden. Eerst nog die demente paspop wegkrijgen op de voorzittersstoel van de FIFA.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Feyenoord domineerde heel die pot, had al ruim voor kunnen staan, maar had geen geluk in de afronding. Als het dan een keer niet lukt, moet je de boel gewoon dicht houden. Dat lukte tot een van de bizarste staaltjes van onvermogen die ik het Nederlandse scheidsrechterscorps ooit heb mogen zien maken.
Sowieso mag die 4e man wat dat betreft wel wat meer bevoegdheden krijgen dan een bord omhoog houden en trainers kalmeren. Beeldschermpje, en hats.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Videoscheidsrechter moet heel snel ingevoerd worden. Eerst nog die demente paspop wegkrijgen op de voorzittersstoel van de FIFA.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Op de een of andere manier doet de 'quote' functie het trouwens niet bij mij.. heel vreemd
Weet niet of dat trouwens je probleem is, maar dat zie ik in BUGquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:23 schreef Disorder het volgende:
[..]
Er is iets veranderd aan de settings en iedereen die nu adblock gebruikt is gewoon de lul.
quote:"De SuperKuip"
quote:"Het is de Kuip zoals die nu gebouwd zou worden."
tevens:quote:"12.000 kelen die Feyenoord als één stem naar de overwinning schreeuwen."
Who gives a flying fuckquote:"De superKuip wordt het duurzaamste stadion ter wereld."
plus:quote:om de magie te verzekeren voor de komende 75 jaar
Nogal ongeloofwaardigquote:"Zo komt er meer dan twee keer zoveel geld voor kwaliteit op het veld. Hierdoor zal Feyenoord jaarlijks om het kampioenschap kunnen strijden."
Kortom: ik word hier zo moe vanquote:"maar ook extra mogelijkheden voor inkomsten door de installatie van een afsluitbaar dak, waardoor grote concerten en evenementen kunnen worden georganiseerd""
Je kan ook zeiken om het zeiken. Lijkt me nogal logisch dat ze een marketingpraatje op hun eigen site zetten. Leg niet op alle slakken zout.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:35 schreef De_Pel het volgende:
Ik vind die site van VW wel een beetje too much eigenlijk
Waar ze bij het vorige plan te weinig hebben gecommuniceerd proberen ze het nu met een overdreven, doorzichtig charmeoffensief met teksten als:
[..]
[..]
[..]
tevens:
[..]
Who gives a flying fuck
en daarnaast:
[..]
plus:
[..]
Nogal ongeloofwaardig
Deze kan natuurlijk ook weer niet ontbreken
[..]
Kortom: ik word hier zo moe van
Je bent en nogal van overtuigt dat het nieuwbouw wordt hè.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind het dus een zinloze discussie aangezien renovatie met de huidige gepresenteerde opties niet realistisch is.
Maar van de renovatievarianten vind ik het BAM plan het meest aantrekkelijk en het minst onrealistisch.
Maar goed, dat doet dus niet terzake. Een mening geven over renovatievarianten die er toch niet gaan komen.
Wat wel een optie kan zijn is een volledig nieuw stadion van de grond af opbouwen op de plek van de huidige Kuip en deze enkele uiterlijke kenmerken laten behouden van de oude Kuip, en dit vervolgens verkopen als 'renovatie'.
Dit, ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:09 schreef Bombvis het volgende:
Vind het stadionplan trouwens 'niks': juist dat je hele hele stadion sfeer hebt met X/S, Y, W, en Z maakt het juist zo fantastisch. Ben bang dat je nu 1 sfeervak krijgt, lijkt mij toch minder
Ik vind het opzich geen onaardig ogend plan hoor, maar van mij mag de hele soap wel over zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je kan ook zeiken om het zeiken. Lijkt me nogal logisch dat ze een marketingpraatje op hun eigen site zetten. Leg niet op alle slakken zout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:44 schreef De_Pel het volgende:
Overigens gaat Rodney Kongolo naar PSVBron: voetbalzoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love my mispoken words.
Dit.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:09 schreef Bombvis het volgende:
Vind het stadionplan trouwens 'niks': juist dat je hele hele stadion sfeer hebt met X/S, Y, W, en Z maakt het juist zo fantastisch. Ben bang dat je nu 1 sfeervak krijgt, lijkt mij toch minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |