Maar niet zo heel veelquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:34 schreef HeatWave het volgende:
Ach, er zijn ook echt verdomd leuke mensen.
Nee, de idioten zijn in de meerderheid, daarom is een streven naar wereldvrede en een rechtvaardige wereld ook pure tijdsverspilling in mijn ogen. De mensheid is rot en dat gaat nooit veranderen.quote:
Dat is dan iets voor de volgende TT.quote:
Gewoon iedereen afknallen!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de idioten zijn in de meerderheid, daarom is een streven naar wereldvrede en een rechtvaardige wereld ook pure tijdsverspilling in mijn ogen. De mensheid is rot en dat gaat nooit veranderen.
Daarom hebben we alle idioten die alleen maar om sport geven ook naar een afgelegen dorpje gestuurd dat waarschijnlijk binnenkort platgebombardeerd wordt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de idioten zijn in de meerderheid, daarom is een streven naar wereldvrede en een rechtvaardige wereld ook pure tijdsverspilling in mijn ogen. De mensheid is rot en dat gaat nooit veranderen.
Soschiquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarom hebben we alle idioten die alleen maar om sport geven ook naar een afgelegen dorpje gestuurd dat waarschijnlijk binnenkort platgebombardeerd wordt.
Zeker weten? Er zit iets met 'OS' in de naam he? Die 'i' toevoegen lukt je vast wel. Kan je het wellicht toch nog waarderen!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:26 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso, die hele spelen kunnen me gestolen worden.
Volgens mij kan je beter eerst de mensen ruimen die aan wedstrijd gamen doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarom hebben we alle idioten die alleen maar om sport geven ook naar een afgelegen dorpje gestuurd dat waarschijnlijk binnenkort platgebombardeerd wordt.
...dan moet je blijven ruimen tot alleen de slimste mens ter wereld nog over is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of gewoon iedereen met een IQ van 100 en lager
Tomaten..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:25 schreef Barbusse het volgende:
Oi, nu ruikt je tas naar gedroogde kip?
Zoute zeequote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:25 schreef Barbusse het volgende:
Gooi er wat mozarella en rucola bij!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tomaten..
Maar zit gewoon overal in/tussen/op. Zat in t vak met al m'n kabels en muis enzo. Dus dat zie ik weken later nog wel terug..
De vuige kakkerlakkenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan blijven de mensen uit Rotterdam leven
Thank you Captain! Now fly away!quote:
Alleen de vraag hoe je het voltooid deelwoord van zweefvliegen schrijft.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:45 schreef Cue_ het volgende:
Iemand hier trouwens nog die IQ test van BNN gedaan?
en had je hem goed?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Alleen de vraag hoe je het voltooid deelwoord van zweefvliegen schrijft.
Plofkip.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:25 schreef Barbusse het volgende:
Close call, too bad broquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, ik had "Bier drinken", maar het was "gezweefvliegd"
In Utrecht?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:18 schreef Cue_ het volgende:
Straks na het werk lekke reen wijntje in de kroeg
Zo praat je toch niet over vrouwen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:32 schreef Q. het volgende:
Ah, fijn, het gat waar ik zo naar toe moet reizen heeft na 19:00 geen bus meer.
Jawel. Dat hoor je toch?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo praat je toch niet over vrouwen?
Je moet naar Rotterdam?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:32 schreef Q. het volgende:
Ah, fijn, het gat waar ik zo naar toe moet reizen heeft na 19:00 geen bus meer.
Veuls te drukquote:
In die kleine dorpjes geeft de supermarkt meestal geen zelfscankassa héquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, beetje veel, weet niet of ik dat wel aan kan.
Meestal hebben ze geen supermarkt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
In die kleine dorpjes geeft de supermarkt meestal geen zelfscankassa hé
Zelfs ons dorpje heeft er 1quote:
Vrijwillig of ontvoerd door een boze vader van een minderjarige dame?quote:
Volgens Facebook zit ie in Thailand. Genoeg minderjarige dames daar.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrijwillig of ontvoert door een boze vader van een minderjarige dame?
quote:
Oww.. dat verklaard dan wel weer watquote:Op maandag 10 februari 2014 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens Facebook zit ie in Thailand. Genoeg minderjarige dames daar.
En jongetjes ook. Die HW toch.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:42 schreef Q. het volgende:
Volgens Facebook zit ie in Thailand. Genoeg minderjarige dames daar.
Vind 't dan weer niks voor HW om daar überhaupt melding van te maken. Ook niet op Facebook.quote:
Toch ontvoerd?quote:
Schand oude mannen is een nieuw iets?quote:Op maandag 10 februari 2014 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch ontvoerd?Naar Thailand?
Misschirn wordt hij wel te werk gesteld als schandknaapje aldaar.
In de handen van een lovergirl .. of mensenhandelquote:Op maandag 10 februari 2014 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch ontvoerd?Naar Thailand?
Misschirn wordt hij wel te werk gesteld als schandknaapje aldaar.
Ze gaan alle alcohol uit zijn lever persen?quote:Op maandag 10 februari 2014 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In de handen van een lovergirl .. of mensenhandel
Nog leuk, SRM?quote:Op maandag 10 februari 2014 10:47 schreef Cue_ het volgende:
Pff vandaag wordt een lastige trainingsdag. Zware stof (voor mij dan)
O, die sla ik altijd af. Zo BAM tegen de oren aan.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu bezig met Production Planning binnen Logistics.
Dolle pret.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu bezig met Production Planning binnen Logistics.
Met je piemel?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, die sla ik altijd af. Zo BAM tegen de oren aan.
Enorm jaquote:
Dat. En met het systeem, mijn kennis, de regels, liefde.quote:
Wat een waardeloze fooi om te krijgen zeg.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:25 schreef Ang3l het volgende:
Mijn vriendin heeft me zaterdag verkocht aan de ober van het restaurant was ze met haar date was
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een waardeloze fooi om te krijgen zeg.
Ik ook van jou.quote:
Moet ze niet gewoon bevallen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 07:32 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij zit ik voor een vrouw die de trein moet halen ofzo, want ze begon me te puffen en zuchten toen de tram stil stond...
Heeft Airwin moobs?!quote:Op maandag 10 februari 2014 17:40 schreef Seikcid het volgende:
Kusjekroel met twee dikke tieten in je smoel.
quote:
Zonder context leest dit, uh, apart.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Mooi is dat altijd, ook als ze achter je staan en een beetje beginnen te duwen. Ik ga daar altijd extra van treuzelen
You don't sayquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zonder context leest dit, uh, apart.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zonder context leest dit, uh, apart.
Je vindt het lekker hequote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Mooi is dat altijd, ook als ze achter je staan en een beetje beginnen te duwen. Ik ga daar altijd extra van treuzelen
Delay the orgasm!quote:
Iedereen is gek!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe eens niet alsof WIJ gek zijn .. mafkees
Nee hoor, ik heb inmiddels koffie op, ik zie het ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe eens niet alsof WIJ gek zijn .. mafkees
Cute? T lijkt of ze down syndroom hebben man!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:14 schreef rhubarbje het volgende:
Oh die heb ik wel eens in de computerspelletjes winkel gezien
Ze zien er cute uit
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cute? T lijkt of ze down syndroom hebben man!
whahah kijk dan hoe cute!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:23 schreef Barbusse het volgende:
[..][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whahah kijk dan hoe cute!
Is dat spelletje ook leuk?
maar wat moet je doen dan? is het mario achtig?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De spellen zijn te debiel voor woorden, daarom dus top
Ja die zijn cute man!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cute? T lijkt of ze down syndroom hebben man!
Het zijn minigames, partygames. Ze waren eerst de slechterikken in een Raymann-game, maar werden zo populair dat ze hun eigen spellen kregen. Erg lolligquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar wat moet je doen dan? is het mario achtig?
I give up.quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I give up.
Goh wat cute en leuk!
Is het weer de zoveelste jamba kuiken rage?
Edit: O. Uit Rayman.
Niet zo mopperen jijquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I give up.
Goh wat cute en leuk!
Is het weer de zoveelste jamba kuiken rage?
Edit: O. Uit Rayman.
Ik kan niet twisten over smaakquote:
Since when?quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet zo mopperen jij![]()
[ afbeelding ]
quote:
Hoera, nog meer training!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:57 schreef Cue_ het volgende:
Na bovenstaande heb ik volgende week ook nog 5 dagen training en krijg net van m'n manager een mailtje dat ik nog een training moet volgen![]()
Ook niet verkeerd natuurlijk
Whut? Baan staat op de tocht?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:56 schreef Ang3l het volgende:
Weet je iig dat je er nog niet uitvliegt
Hier is 13 Maart de grote ronde
Dat zou wat zijn.. 10 dagen cursus en dan eruit vliegen alweerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:56 schreef Ang3l het volgende:
Weet je iig dat je er nog niet uitvliegt
Hier is 13 Maart de grote ronde
Baan van iedereen staat op de tochtquote:
Nee dat zou een beetje een onzinnige investering zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn.. 10 dagen cursus en dan eruit vliegen alweer
Ik weet vanalles. Dat krijg je als je in het MT zit en bij de CFO van Nederland op de kamer bivakkeert (wat nog best lastige situaties oplevert t.o.v. bevriende collega's). Maar niet over onze eigen afdeling nee.quote:En jij ewet nog niets?
Dat dacht ik. En het lijkt erop dat ik als enige (van de tweequote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Nee dat zou een beetje een onzinnige investering zijn
Dus voor jou is het ook nog spannend?quote:Ik weet vanalles. Dat krijg je als je in het MT zit en bij de CFO van Nederland op de kamer bivakkeert (wat nog best lastige situaties oplevert t.o.v. bevriende collega's). Maar niet over onze eigen afdeling nee.
Je kent het anciënniteitsbeginsel?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:07 schreef Q. het volgende:
1 op de 3, dat is een boel! Hier is het 1 op de 5, ook al best veel. Zeker als je nagaat dat de gemiddelde collega op de afdeling hier al 16 jaar in dienst is en ik net 5.Ligt er ook aan waar ze naar kijken, zijn er afgelopen jaar op de afdeling een aantal weggegaan en niet opgevuld maar als ze op een hoger niveau gaan kijken zijn we nog steeds flink de lul.
13 maart is D-day.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]Succes
wanneer hoor je er iets over?
Helaas wel. En ik val net in de verkeerde groep (35-44). Ik heb al mooie staatjes gemaakt met leeftijdscategorien en aantal collega's daarin afgezet tegen het aantal dienstjaren.quote:
Moeten ook nog wel vergelijkbare personen zijn qua functie/capaciteit en zo he, dus dat scheelt dan weer.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Helaas wel. En ik val net in de verkeerde groep (35-44). Ik heb al mooie staatjes gemaakt met leeftijdscategorien en aantal collega's daarin afgezet tegen het aantal dienstjaren.
Je kan er dus geen pijl op trekken. We zien het wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moeten ook nog wel vergelijkbare personen zijn qua functie/capaciteit en zo he, dus dat scheelt dan weer.
Ja zo zit ik er ook in. Kan er toch weinig aan veranderen, en of ik nu ga solliciteren of over een maand dat maakt ook niks uit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan er dus geen pijl op trekken. We zien het wel.
Bij voorkeur niet dus. Maar goed. De jonge generatie is toch altijd de lul. Then again, de oudjes (gemiddelde leeftijd op mijn afdeling is 47) zijn zo vastgeroest dat ze niets anders kunnen. Als de arbeidsmarkt niet zo kut was geweest was het niet zo erg geweest. Of minder erg iig.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zo zit ik er ook in. Kan er toch weinig aan veranderen, en of ik nu ga solliciteren of over een maand dat maakt ook niks uit.
Die jongere generatie heeft ook weer iets meer kans een nieuwe baan te vindenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij voorkeur niet dus. Maar goed. De jonge generatie is toch altijd de lul. Then again, de oudjes (gemiddelde leeftijd op mijn afdeling is 47) zijn zo vastgeroest dat ze niets anders kunnen.
Nu nog banen en ik ben helemaal happy.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die jongere generatie heeft ook weer iets meer kans een nieuwe baan te vinden
Yupquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu nog banen en ik ben helemaal happy.Het grote aantal langdurig werklozen in mijn omgeving maakt me wel wat ongerust.
Ew! Daarom hou ik dus zo van fantasy... de realiteit is KUT! Dan zal fantasie wel LUL zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:28 schreef Q. het volgende:
Dat is wel het beste wat je kan zijn nu.De realiteit is kut.
Kloten, bedoel je.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ew! Daarom hou ik dus zo van fantasy... de realiteit is KUT! Dan zal fantasie wel LUL zijn
HW op vakantie en Babs op de ski.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:50 schreef Seikcid het volgende:
Topics gaan wel hard de laatste tijd zie ik.
Cue into de SAPmannen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:45 schreef Cue_ het volgende:
Net netwerkborrel gehad incl workshops. Was leuker dan verwacht. en wat zijn er een leuke mannen opeens
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:45 schreef Cue_ het volgende:
Net netwerkborrel gehad incl workshops. Was leuker dan verwacht. en wat zijn er een leuke mannen opeens
Of je hebt je lat verlaagdquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:45 schreef Cue_ het volgende:
Of de sap van die mannen in Cue?quote:
bang voor diefstal op klaarlichte dag?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu nog banen en ik ben helemaal happy.Het grote aantal langdurig werklozen in mijn omgeving maakt me wel wat ongerust.
Die werklozen willen natuurlijk mijn bier hebben.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
bang voor diefstal op klaarlichte dag?
jke zou zeggen dat er werk genoeg is bij de bierbrouwerijen en supermarkten...quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Die werklozen willen natuurlijk mijn bier hebben.
Heineken 53% minder wist. En ik heb nog wel zo mijn best gedaan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
jke zou zeggen dat er werk genoeg is bij de bierbrouwerijen en supermarkten...
Mooi systeem. En dan blijft er een bedrijf over waar alleen maar managers zitten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:32 schreef Pheno het volgende:
maar het is een mooie boel:
"het bedrijf gaat even minder aandeelhouders"
"off with the CEO's head!"
"Oh, ik ontsla wel wat mensen, op korte termijn dus profit!"
Wat dus failliet gaatquote:Op woensdag 12 februari 2014 08:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooi systeem. En dan blijft er een bedrijf over waar alleen maar managers zitten.
Zat er bij de banken met de groei van internet bankieren natuurlijk al lang aan te komen. Alle filialen dicht. Vroeger 10 mensen per kantoor nu 30 IT geeks die wat servers onderhouden en nog 30 ontwikkelaars.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat dus failliet gaat
En ondertussen mensen op straat die minder uitgeven waardoor andere bedrijven er weer last van hebben. Waterdicht systeem!
Waar we vroeger bang waren dat mensen werden vervangen door robots... we zijn al lang zo ver. Het zijn alleen geen robots maar computers. Die hebben de banen overgenomen en we vinden het allemaal heerlijk. Tenzij het je eigen baan en inkomen is dan is het opeens kut.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:04 schreef Pheno het volgende:
In de toekomst wordt het alleen nog maar leuker. Nog minder banen (want we willen automatiseren). Hebben we dat eindelijk voor elkaar, dan heeft het merendeel geen baan meer omdat computers het hebben overgenomen. Iedereen in de thuiszorg, of zo
quote:De Verenigde Arabische Emiraten willen pakketjes gaan bezorgen met behulp van een drone, die uitgerust is met een irisscanner.
Dat meldt Reuters, zo valt te lezen op The National.
De overheid toonde het eerste prototype, een quadcopter van ongeveer 50 centimeter groot. Bovenop de drone zit een klein compartiment waar documenten in vervoerd kunnen worden. Het is de bedoeling om de drone ook uit te rusten met een vingerafdrukscanner of een irisscanner, voordat een pakketje wordt afgeleverd.
De drones worden de aankomende zes maanden getest in Dubai, voordat ze mogelijk in de rest van de Verenigde Arabische Emiraten in gebruik worden genomen.
Amazon
Het Amerikaanse bedrijf Amazon vatte eerder ook al het idee op om pakketjes te gaan bezorgen met behulp van drones, maar technische beperkingen, zoals de beperkte vluchtduur en de hoeveelheid gewicht dat drones mee kunnen dragen, maken het project weinig levensvatbaar.
In Dubai krijgen de drones te maken met hoge temperaturen en mogelijk ook zandstormen. "Binnen een jaar weten we de mogelijkheden van het platform en hoe ver we pakketjes kunnen versturen. Uiteindelijk zal er landelijk een product worden uitgerold", aldus Mohammed Abdullah Al Gergawi, Minister van Kabinetszaken.
Yup, daarom zeg ik, waterdicht systeem. Dit wilden we, dit krijgen we. ben benieuwd hoe het er over 100 jaar is. Al ga ik dat niet meemaken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar we vroeger bang waren dat mensen werden vervangen door robots... we zijn al lang zo ver. Het zijn alleen geen robots maar computers. Die hebben de banen overgenomen en we vinden het allemaal heerlijk. Tenzij het je eigen baan en inkomen is dan is het opeens kut.
Tja, we moeten volgens mij in elk geval wereldwijd een maximum leeftijd instellen om de kosten te drukken. Iets van 70% van de zorgkosten worden in de laatste 6 maanden van een leven gemaakt. Door het leven tijdig te eindigen ontloop je die kosten. Dat scheelt al een stuk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup, daarom zeg ik, waterdicht systeem. Dit wilden we, dit krijgen we. ben benieuwd hoe het er over 100 jaar is. Al ga ik dat niet meemaken.
Ohja gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:15 schreef Cue_ het volgende:
Denk ik.. ga eens lief trakteren bij de cursus.. Zijn er tig nieuwe mensen bij... Lets hope dat ik genoeg heb
Verplichte euthanasie voor 90+?quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tja, we moeten volgens mij in elk geval wereldwijd een maximum leeftijd instellen om de kosten te drukken. Iets van 70% van de zorgkosten worden in de laatste 6 maanden van een leven gemaakt. Door het leven tijdig te eindigen ontloop je die kosten. Dat scheelt al een stuk.
Is ie ruig, met baard?quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:23 schreef Ang3l het volgende:
Waar is MissB?! Ze moet een man voor me keuren!
Dan zit ik al zowat op de helftquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik 'm trouwen, ondanks dat ie met z'n handen in t haar zit?L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
De babies van nu worden straks 135quote:
Daar ziet ie er wat ouder en net wakker uitquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:09 schreef missbehavin het volgende:
Die een na laatste foto is wel kut zeg
Het is een stoere zanger en gitarist, telt dat ook?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:08 schreef missbehavin het volgende:
Hij lijkt een beetje op een ex-vriendje, zo'n stoere bassist. Dus doe maar
Wat ouder...?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ziet ie er wat ouder en net wakker uit
Bonuspunten, duhquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een stoere zanger en gitarist, telt dat ook?
quote:
Waarheen? En ik mag wel op de bruiloft komen neem ik aan?quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, naam zal ik hier maar niet neerzetten.
Maar verder 27, italiaans, venetie. Broer woont in Eindhoven.
Dus zo af en toe hier.:9
En homo!
Dat is dan ook het probleem. Daar kan je je ogen voor sluiten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De babies van nu worden straks 135
Italiaan. Niet te vertrouwenquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, naam zal ik hier maar niet neerzetten.
Maar verder 27, italiaans, venetie. Broer woont in Eindhoven.
Dus zo af en toe hier.:9
En homo!
True that.quote:
Grote smurf is italiaan en Homo?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True that.
En dus ook maar 1.50 of zo.
Mama's kindje dus. Heeft niet genoeg schoppen onder zijn hol gehad.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:29 schreef Ang3l het volgende:
Grote Rock Smurf!
Nou oke, ik overdrijf. 1.65 / 1.70 of zo.
Dat heeft geen enkele italiaan volgens mijquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mama's kindje dus. Heeft niet genoeg schoppen onder zijn hol gehad.
Ondankbaar voor?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:27 schreef missbehavin het volgende:
En ik wilde je nét feliciteren, ondankbaar rotjoch!
Gefeliciteerd! PODBZS!quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:23 schreef Godtje het volgende:
Ik was jarig gisteren! Dus iedereen mag mijn feliciteren! Behalve Dickies die mag dood neervallen. En behalve MissB die mag dr tieten posten
Gefeliciteerd Godtje!quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:23 schreef Godtje het volgende:
Ik was jarig gisteren! Dus iedereen mag mijn feliciteren! Behalve Dickies die mag dood neervallen. En behalve MissB die mag dr tieten posten
Gister is oud nieuws..quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:23 schreef Godtje het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gister is oud nieuws..
Ik ben vandaag jarig
Morgen, dát is pas nieuws!quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gister is oud nieuws..
Ik ben vandaag jarig
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gister is oud nieuws..
Ik ben vandaag jarig
Waarom zou ik boos op je zijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:34 schreef missbehavin het volgende:
Oh dear, er is een gekkie boos op me!
Nee joh, een veel gekker gekkie.. Het gesloten penvriend-topicquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom zou ik boos op je zijn
Whut?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, een veel gekker gekkie.. Het gesloten penvriend-topic
R&P / Nieuwe penvriendquote:
Hij is leuk!quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, een veel gekker gekkie.. Het gesloten penvriend-topic
Die ik trouwens beter heb gedaan dan mevrouwquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Echt he. Het zal vast toeval zijn dat net een paar weken geleden weer die zéér wetenschappelijke BNN IQ-test op TV was
Ik geloof niet in IQ testen. Ik geloof op mijn eigen oordeel dat ik slim benquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Echt he. Het zal vast toeval zijn dat net een paar weken geleden weer die zéér wetenschappelijke BNN IQ-test op TV was
Die test was dit keer echt niet moeilijk. Schrok gewoon van m'n scorequote:Op woensdag 12 februari 2014 14:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die ik trouwens beter heb gedaan dan mevrouw
Om eerlijk te zijn heb ik die van dit jaar niet gedaan, wel vorig jaar. Maar dat maakt vast niet uitquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die test was dit keer echt niet moeilijk. Schrok gewoon van m'n score
De IQ-test van Herman Finkers.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof niet in IQ testen. Ik geloof op mijn eigen oordeel dat ik slim ben
In theorie niet, in de praktijk wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik die van dit jaar niet gedaan, wel vorig jaar. Maar dat maakt vast niet uit
Die Ang3l toch!quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:05 schreef Seikcid het volgende:
Morgen worden mijn twee gaatjes gevuld.
quote:
Daar weet ik helemaal niets vanquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind t wel flauw/frappant dat nog niemand om mijn adres gevraagd heeft voor een valentijnskaartje. Of envelop met anthrax.
Je bent wel zo vol van jezelf dat je dat had verwacht?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind t wel flauw/frappant dat nog niemand om mijn adres gevraagd heeft voor een valentijnskaartje. Of envelop met anthrax.
Ik heb al een soort van kuil gegraven achter de deur waar al die bergen post dan invallen... zodat ik nog wel m'n huis in kan!quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent wel zo vol van jezelf dat je dat had verwacht?
Heb je gelijk de reden waarom je niks krijgt.
Zelf graven! Dat is zo gastarbeiderquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb al een soort van kuil gegraven achter de deur waar al die bergen post dan invallen... zodat ik nog wel m'n huis in kan!
Kan je beter een gastarbeider begraven.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb al een tijd niet gesport, dus ik denk ik doe eens iets fysieks
O de kuil dubbel zo diep laten graven door de gastarbeider... en hem er dan indoen, maar dat er dan daarnaast nog ruimte over is voor de post?quote:
Weer een hetero?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb trouwens wel een valentijns-idee, maar zijn adres niet, wwz dat ik t bij het restaurant waar ie werkt af moet geven
Heeft het restaurant geen postadres dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb trouwens wel een valentijns-idee, maar zijn adres niet, wwz dat ik t bij het restaurant waar ie werkt af moet geven
Nee. Een homoquote:
Tuurlijk wel, maar dat komt op hetzelfde neer natuurlijk als zelf doorde bus doen daarquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heeft het restaurant geen postadres dan?
Dat restaurant waar jij fungeerde als karige fooi aan een ober?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:54 schreef Ang3l het volgende:
In beide gevallen is een verrassingseffect niet onwenselijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Dat mag. Van mij.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:57 schreef missbehavin het volgende:
ik ben veel te lui vandaag, net pas gedoucht
quote:
Ga je mond spoelen. Geen kwaad woord over lieve kleine wondertjesquote:
Waarom neem jij draagzakken mee op reis?quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
Kids
Wondertjes
'Mijn kindje'
Draagzakken/doeken op reis
OUD / Draagdoeken op reis - deel 13quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom neem jij draagzakken mee op reis?![]()
Heeft je vent een rare fetish?
Ik ben niet de kleine spruit van Cue.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de kleine spruit!
Nee, jij hebt een kleine spuitquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben niet de kleine spruit van Cue.
Ik snap dat topic niet. Dat heb ik niet vaakquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
OUD / Draagdoeken op reis - deel 13
OUD hè?quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik snap dat topic niet. Dat heb ik niet vaak
Maar gaan ze op reis en moet dat kind dan in een draagdoek? Of gaat die draagdoek zelfstandig op reis?quote:
Ze wisselen elkaar's draagdoeken uit. Soort kettingbrief ofzo, maar dan anders. En voor kindjes, en wondertjes.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar gaan ze op reis en moet dat kind dan in een draagdoek? Of gaat die draagdoek zelfstandig op reis?
Oh dat is gek. Je koopt er toch gewoon eentje. Kan nooit duur zijnquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ze wisselen elkaar's draagdoeken uit. Soort kettingbrief ofzo, maar dan anders. En voor kindjes, en wondertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |