ik heb een ringsling (kleinste maat) die je evt kan lenen. Hij mag ook op reis als daar animo voor is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:58 schreef nytar het volgende:
Is er misschien ook een ringsling die op reis wil? Ik wil mn man ervan overtuigen dat we er een moeten hebbenMaar tot nog toe wil dat nog niet zo lukken...
hangt ervan af hoe smal je bent.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:21 schreef nytar het volgende:
Klinkt goed! Past een peuter daar in? Ik moet namelijk nog even wachten op mn uk (ben nu 25 wk zwanger)
Neem hem dinsdag even meequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:48 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb een knalroze die je wel mag lenen? Ik kan niks met dat kreng
Das een goeie, doe ik!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:10 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Neem hem dinsdag even meedan kan ik je e.e.a. laten zien
Als je die ooit weer verkoopt he, denk je dan aan Hendrikje en mij?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:36 schreef mrien het volgende:
Evt heb in er wel eentje die je kunt proberen, een girasol chococabana
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er ook zo'n waistbandextender bij voor de wat minder dunne mensen.
Hij gaat sowieso begin volgende week op reis naar Tinuviel (als ze reageert op mijn PM) en zou daarna door kunnen naar de volgende!
A grand adventure has begun.
graag!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:36 schreef mrien het volgende:
Evt heb in er wel eentje die je kunt proberen, een girasol chococabana
Zeker!quote:Op maandag 27 augustus 2012 08:11 schreef Keshet het volgende:
[..]
Als je die ooit weer verkoopt he, denk je dan aan Hendrikje en mij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |