Je vindt het lekker hequote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Mooi is dat altijd, ook als ze achter je staan en een beetje beginnen te duwen. Ik ga daar altijd extra van treuzelen
Delay the orgasm!quote:
Iedereen is gek!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe eens niet alsof WIJ gek zijn .. mafkees
Nee hoor, ik heb inmiddels koffie op, ik zie het ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe eens niet alsof WIJ gek zijn .. mafkees
Cute? T lijkt of ze down syndroom hebben man!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:14 schreef rhubarbje het volgende:
Oh die heb ik wel eens in de computerspelletjes winkel gezien
Ze zien er cute uit
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cute? T lijkt of ze down syndroom hebben man!
whahah kijk dan hoe cute!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:23 schreef Barbusse het volgende:
[..][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whahah kijk dan hoe cute!
Is dat spelletje ook leuk?
maar wat moet je doen dan? is het mario achtig?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De spellen zijn te debiel voor woorden, daarom dus top
Ja die zijn cute man!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cute? T lijkt of ze down syndroom hebben man!
Het zijn minigames, partygames. Ze waren eerst de slechterikken in een Raymann-game, maar werden zo populair dat ze hun eigen spellen kregen. Erg lolligquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar wat moet je doen dan? is het mario achtig?
I give up.quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I give up.
Goh wat cute en leuk!
Is het weer de zoveelste jamba kuiken rage?
Edit: O. Uit Rayman.
Niet zo mopperen jijquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I give up.
Goh wat cute en leuk!
Is het weer de zoveelste jamba kuiken rage?
Edit: O. Uit Rayman.
Ik kan niet twisten over smaakquote:
Since when?quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet zo mopperen jij![]()
[ afbeelding ]
quote:
Hoera, nog meer training!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:57 schreef Cue_ het volgende:
Na bovenstaande heb ik volgende week ook nog 5 dagen training en krijg net van m'n manager een mailtje dat ik nog een training moet volgen![]()
Ook niet verkeerd natuurlijk
Whut? Baan staat op de tocht?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:56 schreef Ang3l het volgende:
Weet je iig dat je er nog niet uitvliegt
Hier is 13 Maart de grote ronde
Dat zou wat zijn.. 10 dagen cursus en dan eruit vliegen alweerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:56 schreef Ang3l het volgende:
Weet je iig dat je er nog niet uitvliegt
Hier is 13 Maart de grote ronde
Baan van iedereen staat op de tochtquote:
Nee dat zou een beetje een onzinnige investering zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn.. 10 dagen cursus en dan eruit vliegen alweer
Ik weet vanalles. Dat krijg je als je in het MT zit en bij de CFO van Nederland op de kamer bivakkeert (wat nog best lastige situaties oplevert t.o.v. bevriende collega's). Maar niet over onze eigen afdeling nee.quote:En jij ewet nog niets?
Dat dacht ik. En het lijkt erop dat ik als enige (van de tweequote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Nee dat zou een beetje een onzinnige investering zijn
Dus voor jou is het ook nog spannend?quote:Ik weet vanalles. Dat krijg je als je in het MT zit en bij de CFO van Nederland op de kamer bivakkeert (wat nog best lastige situaties oplevert t.o.v. bevriende collega's). Maar niet over onze eigen afdeling nee.
Je kent het anciënniteitsbeginsel?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:07 schreef Q. het volgende:
1 op de 3, dat is een boel! Hier is het 1 op de 5, ook al best veel. Zeker als je nagaat dat de gemiddelde collega op de afdeling hier al 16 jaar in dienst is en ik net 5.Ligt er ook aan waar ze naar kijken, zijn er afgelopen jaar op de afdeling een aantal weggegaan en niet opgevuld maar als ze op een hoger niveau gaan kijken zijn we nog steeds flink de lul.
13 maart is D-day.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]Succes
wanneer hoor je er iets over?
Helaas wel. En ik val net in de verkeerde groep (35-44). Ik heb al mooie staatjes gemaakt met leeftijdscategorien en aantal collega's daarin afgezet tegen het aantal dienstjaren.quote:
Moeten ook nog wel vergelijkbare personen zijn qua functie/capaciteit en zo he, dus dat scheelt dan weer.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Helaas wel. En ik val net in de verkeerde groep (35-44). Ik heb al mooie staatjes gemaakt met leeftijdscategorien en aantal collega's daarin afgezet tegen het aantal dienstjaren.
Je kan er dus geen pijl op trekken. We zien het wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moeten ook nog wel vergelijkbare personen zijn qua functie/capaciteit en zo he, dus dat scheelt dan weer.
Ja zo zit ik er ook in. Kan er toch weinig aan veranderen, en of ik nu ga solliciteren of over een maand dat maakt ook niks uit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan er dus geen pijl op trekken. We zien het wel.
Bij voorkeur niet dus. Maar goed. De jonge generatie is toch altijd de lul. Then again, de oudjes (gemiddelde leeftijd op mijn afdeling is 47) zijn zo vastgeroest dat ze niets anders kunnen. Als de arbeidsmarkt niet zo kut was geweest was het niet zo erg geweest. Of minder erg iig.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zo zit ik er ook in. Kan er toch weinig aan veranderen, en of ik nu ga solliciteren of over een maand dat maakt ook niks uit.
Die jongere generatie heeft ook weer iets meer kans een nieuwe baan te vindenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij voorkeur niet dus. Maar goed. De jonge generatie is toch altijd de lul. Then again, de oudjes (gemiddelde leeftijd op mijn afdeling is 47) zijn zo vastgeroest dat ze niets anders kunnen.
Nu nog banen en ik ben helemaal happy.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die jongere generatie heeft ook weer iets meer kans een nieuwe baan te vinden
Yupquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu nog banen en ik ben helemaal happy.Het grote aantal langdurig werklozen in mijn omgeving maakt me wel wat ongerust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |