Maar niet zo heel veelquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:34 schreef HeatWave het volgende:
Ach, er zijn ook echt verdomd leuke mensen.
Nee, de idioten zijn in de meerderheid, daarom is een streven naar wereldvrede en een rechtvaardige wereld ook pure tijdsverspilling in mijn ogen. De mensheid is rot en dat gaat nooit veranderen.quote:
Dat is dan iets voor de volgende TT.quote:
Gewoon iedereen afknallen!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de idioten zijn in de meerderheid, daarom is een streven naar wereldvrede en een rechtvaardige wereld ook pure tijdsverspilling in mijn ogen. De mensheid is rot en dat gaat nooit veranderen.
Daarom hebben we alle idioten die alleen maar om sport geven ook naar een afgelegen dorpje gestuurd dat waarschijnlijk binnenkort platgebombardeerd wordt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de idioten zijn in de meerderheid, daarom is een streven naar wereldvrede en een rechtvaardige wereld ook pure tijdsverspilling in mijn ogen. De mensheid is rot en dat gaat nooit veranderen.
Soschiquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarom hebben we alle idioten die alleen maar om sport geven ook naar een afgelegen dorpje gestuurd dat waarschijnlijk binnenkort platgebombardeerd wordt.
Zeker weten? Er zit iets met 'OS' in de naam he? Die 'i' toevoegen lukt je vast wel. Kan je het wellicht toch nog waarderen!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:26 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso, die hele spelen kunnen me gestolen worden.
Volgens mij kan je beter eerst de mensen ruimen die aan wedstrijd gamen doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarom hebben we alle idioten die alleen maar om sport geven ook naar een afgelegen dorpje gestuurd dat waarschijnlijk binnenkort platgebombardeerd wordt.
...dan moet je blijven ruimen tot alleen de slimste mens ter wereld nog over is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of gewoon iedereen met een IQ van 100 en lager
Tomaten..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:25 schreef Barbusse het volgende:
Oi, nu ruikt je tas naar gedroogde kip?
Zoute zeequote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:25 schreef Barbusse het volgende:
Oi, nu ruikt je tas naar gedroogde kip?
Gooi er wat mozarella en rucola bij!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tomaten..
Maar zit gewoon overal in/tussen/op. Zat in t vak met al m'n kabels en muis enzo. Dus dat zie ik weken later nog wel terug..
De vuige kakkerlakkenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan blijven de mensen uit Rotterdam leven
Thank you Captain! Now fly away!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |