Ew! Daarom hou ik dus zo van fantasy... de realiteit is KUT! Dan zal fantasie wel LUL zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:28 schreef Q. het volgende:
Dat is wel het beste wat je kan zijn nu.De realiteit is kut.
Kloten, bedoel je.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ew! Daarom hou ik dus zo van fantasy... de realiteit is KUT! Dan zal fantasie wel LUL zijn
HW op vakantie en Babs op de ski.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:50 schreef Seikcid het volgende:
Topics gaan wel hard de laatste tijd zie ik.
Cue into de SAPmannen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:45 schreef Cue_ het volgende:
Net netwerkborrel gehad incl workshops. Was leuker dan verwacht. en wat zijn er een leuke mannen opeens
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:45 schreef Cue_ het volgende:
Net netwerkborrel gehad incl workshops. Was leuker dan verwacht. en wat zijn er een leuke mannen opeens
Of je hebt je lat verlaagdquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:45 schreef Cue_ het volgende:
Of de sap van die mannen in Cue?quote:
bang voor diefstal op klaarlichte dag?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu nog banen en ik ben helemaal happy.Het grote aantal langdurig werklozen in mijn omgeving maakt me wel wat ongerust.
Die werklozen willen natuurlijk mijn bier hebben.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
bang voor diefstal op klaarlichte dag?
jke zou zeggen dat er werk genoeg is bij de bierbrouwerijen en supermarkten...quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Die werklozen willen natuurlijk mijn bier hebben.
Heineken 53% minder wist. En ik heb nog wel zo mijn best gedaan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
jke zou zeggen dat er werk genoeg is bij de bierbrouwerijen en supermarkten...
Mooi systeem. En dan blijft er een bedrijf over waar alleen maar managers zitten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:32 schreef Pheno het volgende:
maar het is een mooie boel:
"het bedrijf gaat even minder aandeelhouders"
"off with the CEO's head!"
"Oh, ik ontsla wel wat mensen, op korte termijn dus profit!"
Wat dus failliet gaatquote:Op woensdag 12 februari 2014 08:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooi systeem. En dan blijft er een bedrijf over waar alleen maar managers zitten.
Zat er bij de banken met de groei van internet bankieren natuurlijk al lang aan te komen. Alle filialen dicht. Vroeger 10 mensen per kantoor nu 30 IT geeks die wat servers onderhouden en nog 30 ontwikkelaars.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat dus failliet gaat
En ondertussen mensen op straat die minder uitgeven waardoor andere bedrijven er weer last van hebben. Waterdicht systeem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |