HW op vakantie en Babs op de ski.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:50 schreef Seikcid het volgende:
Topics gaan wel hard de laatste tijd zie ik.
Cue into de SAPmannen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:45 schreef Cue_ het volgende:
Net netwerkborrel gehad incl workshops. Was leuker dan verwacht. en wat zijn er een leuke mannen opeens
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:45 schreef Cue_ het volgende:
Net netwerkborrel gehad incl workshops. Was leuker dan verwacht. en wat zijn er een leuke mannen opeens
Of je hebt je lat verlaagdquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:45 schreef Cue_ het volgende:
Of de sap van die mannen in Cue?quote:
bang voor diefstal op klaarlichte dag?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu nog banen en ik ben helemaal happy.Het grote aantal langdurig werklozen in mijn omgeving maakt me wel wat ongerust.
Die werklozen willen natuurlijk mijn bier hebben.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
bang voor diefstal op klaarlichte dag?
jke zou zeggen dat er werk genoeg is bij de bierbrouwerijen en supermarkten...quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Die werklozen willen natuurlijk mijn bier hebben.
Heineken 53% minder wist. En ik heb nog wel zo mijn best gedaan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
jke zou zeggen dat er werk genoeg is bij de bierbrouwerijen en supermarkten...
Mooi systeem. En dan blijft er een bedrijf over waar alleen maar managers zitten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:32 schreef Pheno het volgende:
maar het is een mooie boel:
"het bedrijf gaat even minder aandeelhouders"
"off with the CEO's head!"
"Oh, ik ontsla wel wat mensen, op korte termijn dus profit!"
Wat dus failliet gaatquote:Op woensdag 12 februari 2014 08:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooi systeem. En dan blijft er een bedrijf over waar alleen maar managers zitten.
Zat er bij de banken met de groei van internet bankieren natuurlijk al lang aan te komen. Alle filialen dicht. Vroeger 10 mensen per kantoor nu 30 IT geeks die wat servers onderhouden en nog 30 ontwikkelaars.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat dus failliet gaat
En ondertussen mensen op straat die minder uitgeven waardoor andere bedrijven er weer last van hebben. Waterdicht systeem!
Waar we vroeger bang waren dat mensen werden vervangen door robots... we zijn al lang zo ver. Het zijn alleen geen robots maar computers. Die hebben de banen overgenomen en we vinden het allemaal heerlijk. Tenzij het je eigen baan en inkomen is dan is het opeens kut.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:04 schreef Pheno het volgende:
In de toekomst wordt het alleen nog maar leuker. Nog minder banen (want we willen automatiseren). Hebben we dat eindelijk voor elkaar, dan heeft het merendeel geen baan meer omdat computers het hebben overgenomen. Iedereen in de thuiszorg, of zo
quote:De Verenigde Arabische Emiraten willen pakketjes gaan bezorgen met behulp van een drone, die uitgerust is met een irisscanner.
Dat meldt Reuters, zo valt te lezen op The National.
De overheid toonde het eerste prototype, een quadcopter van ongeveer 50 centimeter groot. Bovenop de drone zit een klein compartiment waar documenten in vervoerd kunnen worden. Het is de bedoeling om de drone ook uit te rusten met een vingerafdrukscanner of een irisscanner, voordat een pakketje wordt afgeleverd.
De drones worden de aankomende zes maanden getest in Dubai, voordat ze mogelijk in de rest van de Verenigde Arabische Emiraten in gebruik worden genomen.
Amazon
Het Amerikaanse bedrijf Amazon vatte eerder ook al het idee op om pakketjes te gaan bezorgen met behulp van drones, maar technische beperkingen, zoals de beperkte vluchtduur en de hoeveelheid gewicht dat drones mee kunnen dragen, maken het project weinig levensvatbaar.
In Dubai krijgen de drones te maken met hoge temperaturen en mogelijk ook zandstormen. "Binnen een jaar weten we de mogelijkheden van het platform en hoe ver we pakketjes kunnen versturen. Uiteindelijk zal er landelijk een product worden uitgerold", aldus Mohammed Abdullah Al Gergawi, Minister van Kabinetszaken.
Yup, daarom zeg ik, waterdicht systeem. Dit wilden we, dit krijgen we. ben benieuwd hoe het er over 100 jaar is. Al ga ik dat niet meemaken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar we vroeger bang waren dat mensen werden vervangen door robots... we zijn al lang zo ver. Het zijn alleen geen robots maar computers. Die hebben de banen overgenomen en we vinden het allemaal heerlijk. Tenzij het je eigen baan en inkomen is dan is het opeens kut.
Tja, we moeten volgens mij in elk geval wereldwijd een maximum leeftijd instellen om de kosten te drukken. Iets van 70% van de zorgkosten worden in de laatste 6 maanden van een leven gemaakt. Door het leven tijdig te eindigen ontloop je die kosten. Dat scheelt al een stuk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup, daarom zeg ik, waterdicht systeem. Dit wilden we, dit krijgen we. ben benieuwd hoe het er over 100 jaar is. Al ga ik dat niet meemaken.
Ohja gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:15 schreef Cue_ het volgende:
Denk ik.. ga eens lief trakteren bij de cursus.. Zijn er tig nieuwe mensen bij... Lets hope dat ik genoeg heb
Verplichte euthanasie voor 90+?quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tja, we moeten volgens mij in elk geval wereldwijd een maximum leeftijd instellen om de kosten te drukken. Iets van 70% van de zorgkosten worden in de laatste 6 maanden van een leven gemaakt. Door het leven tijdig te eindigen ontloop je die kosten. Dat scheelt al een stuk.
Is ie ruig, met baard?quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:23 schreef Ang3l het volgende:
Waar is MissB?! Ze moet een man voor me keuren!
Dan zit ik al zowat op de helftquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik 'm trouwen, ondanks dat ie met z'n handen in t haar zit?L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
De babies van nu worden straks 135quote:
Daar ziet ie er wat ouder en net wakker uitquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:09 schreef missbehavin het volgende:
Die een na laatste foto is wel kut zeg
Het is een stoere zanger en gitarist, telt dat ook?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:08 schreef missbehavin het volgende:
Hij lijkt een beetje op een ex-vriendje, zo'n stoere bassist. Dus doe maar
Wat ouder...?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ziet ie er wat ouder en net wakker uit
Bonuspunten, duhquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een stoere zanger en gitarist, telt dat ook?
quote:
Waarheen? En ik mag wel op de bruiloft komen neem ik aan?quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, naam zal ik hier maar niet neerzetten.
Maar verder 27, italiaans, venetie. Broer woont in Eindhoven.
Dus zo af en toe hier.:9
En homo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |