Wat ouder...?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ziet ie er wat ouder en net wakker uit
Bonuspunten, duhquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een stoere zanger en gitarist, telt dat ook?
quote:
Waarheen? En ik mag wel op de bruiloft komen neem ik aan?quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, naam zal ik hier maar niet neerzetten.
Maar verder 27, italiaans, venetie. Broer woont in Eindhoven.
Dus zo af en toe hier.:9
En homo!
Dat is dan ook het probleem. Daar kan je je ogen voor sluiten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De babies van nu worden straks 135
Italiaan. Niet te vertrouwenquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, naam zal ik hier maar niet neerzetten.
Maar verder 27, italiaans, venetie. Broer woont in Eindhoven.
Dus zo af en toe hier.:9
En homo!
True that.quote:
Grote smurf is italiaan en Homo?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True that.
En dus ook maar 1.50 of zo.
Mama's kindje dus. Heeft niet genoeg schoppen onder zijn hol gehad.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:29 schreef Ang3l het volgende:
Grote Rock Smurf!
Nou oke, ik overdrijf. 1.65 / 1.70 of zo.
Dat heeft geen enkele italiaan volgens mijquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mama's kindje dus. Heeft niet genoeg schoppen onder zijn hol gehad.
Ondankbaar voor?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:27 schreef missbehavin het volgende:
En ik wilde je nét feliciteren, ondankbaar rotjoch!
Gefeliciteerd! PODBZS!quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:23 schreef Godtje het volgende:
Ik was jarig gisteren! Dus iedereen mag mijn feliciteren! Behalve Dickies die mag dood neervallen. En behalve MissB die mag dr tieten posten
Gefeliciteerd Godtje!quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:23 schreef Godtje het volgende:
Ik was jarig gisteren! Dus iedereen mag mijn feliciteren! Behalve Dickies die mag dood neervallen. En behalve MissB die mag dr tieten posten
Gister is oud nieuws..quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:23 schreef Godtje het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gister is oud nieuws..
Ik ben vandaag jarig
Morgen, dát is pas nieuws!quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gister is oud nieuws..
Ik ben vandaag jarig
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gister is oud nieuws..
Ik ben vandaag jarig
Waarom zou ik boos op je zijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:34 schreef missbehavin het volgende:
Oh dear, er is een gekkie boos op me!
Nee joh, een veel gekker gekkie.. Het gesloten penvriend-topicquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom zou ik boos op je zijn
Whut?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, een veel gekker gekkie.. Het gesloten penvriend-topic
R&P / Nieuwe penvriendquote:
Hij is leuk!quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, een veel gekker gekkie.. Het gesloten penvriend-topic
Die ik trouwens beter heb gedaan dan mevrouwquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Echt he. Het zal vast toeval zijn dat net een paar weken geleden weer die zéér wetenschappelijke BNN IQ-test op TV was
Ik geloof niet in IQ testen. Ik geloof op mijn eigen oordeel dat ik slim benquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Echt he. Het zal vast toeval zijn dat net een paar weken geleden weer die zéér wetenschappelijke BNN IQ-test op TV was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |