Wat ouder...?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ziet ie er wat ouder en net wakker uit
Bonuspunten, duhquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een stoere zanger en gitarist, telt dat ook?
quote:
Waarheen? En ik mag wel op de bruiloft komen neem ik aan?quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, naam zal ik hier maar niet neerzetten.
Maar verder 27, italiaans, venetie. Broer woont in Eindhoven.
Dus zo af en toe hier.:9
En homo!
Dat is dan ook het probleem. Daar kan je je ogen voor sluiten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De babies van nu worden straks 135
Italiaan. Niet te vertrouwenquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, naam zal ik hier maar niet neerzetten.
Maar verder 27, italiaans, venetie. Broer woont in Eindhoven.
Dus zo af en toe hier.:9
En homo!
True that.quote:
Grote smurf is italiaan en Homo?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True that.
En dus ook maar 1.50 of zo.
Mama's kindje dus. Heeft niet genoeg schoppen onder zijn hol gehad.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:29 schreef Ang3l het volgende:
Grote Rock Smurf!
Nou oke, ik overdrijf. 1.65 / 1.70 of zo.
Dat heeft geen enkele italiaan volgens mijquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mama's kindje dus. Heeft niet genoeg schoppen onder zijn hol gehad.
Ondankbaar voor?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:27 schreef missbehavin het volgende:
En ik wilde je nét feliciteren, ondankbaar rotjoch!
Gefeliciteerd! PODBZS!quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:23 schreef Godtje het volgende:
Ik was jarig gisteren! Dus iedereen mag mijn feliciteren! Behalve Dickies die mag dood neervallen. En behalve MissB die mag dr tieten posten
Gefeliciteerd Godtje!quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:23 schreef Godtje het volgende:
Ik was jarig gisteren! Dus iedereen mag mijn feliciteren! Behalve Dickies die mag dood neervallen. En behalve MissB die mag dr tieten posten
Gister is oud nieuws..quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:23 schreef Godtje het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gister is oud nieuws..
Ik ben vandaag jarig
Morgen, dát is pas nieuws!quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gister is oud nieuws..
Ik ben vandaag jarig
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gister is oud nieuws..
Ik ben vandaag jarig
Waarom zou ik boos op je zijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:34 schreef missbehavin het volgende:
Oh dear, er is een gekkie boos op me!
Nee joh, een veel gekker gekkie.. Het gesloten penvriend-topicquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom zou ik boos op je zijn
Whut?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, een veel gekker gekkie.. Het gesloten penvriend-topic
R&P / Nieuwe penvriendquote:
Hij is leuk!quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, een veel gekker gekkie.. Het gesloten penvriend-topic
Die ik trouwens beter heb gedaan dan mevrouwquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Echt he. Het zal vast toeval zijn dat net een paar weken geleden weer die zéér wetenschappelijke BNN IQ-test op TV was
Ik geloof niet in IQ testen. Ik geloof op mijn eigen oordeel dat ik slim benquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Echt he. Het zal vast toeval zijn dat net een paar weken geleden weer die zéér wetenschappelijke BNN IQ-test op TV was
Die test was dit keer echt niet moeilijk. Schrok gewoon van m'n scorequote:Op woensdag 12 februari 2014 14:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die ik trouwens beter heb gedaan dan mevrouw
Om eerlijk te zijn heb ik die van dit jaar niet gedaan, wel vorig jaar. Maar dat maakt vast niet uitquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die test was dit keer echt niet moeilijk. Schrok gewoon van m'n score
De IQ-test van Herman Finkers.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof niet in IQ testen. Ik geloof op mijn eigen oordeel dat ik slim ben
In theorie niet, in de praktijk wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik die van dit jaar niet gedaan, wel vorig jaar. Maar dat maakt vast niet uit
Die Ang3l toch!quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:05 schreef Seikcid het volgende:
Morgen worden mijn twee gaatjes gevuld.
quote:
Daar weet ik helemaal niets vanquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind t wel flauw/frappant dat nog niemand om mijn adres gevraagd heeft voor een valentijnskaartje. Of envelop met anthrax.
Je bent wel zo vol van jezelf dat je dat had verwacht?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind t wel flauw/frappant dat nog niemand om mijn adres gevraagd heeft voor een valentijnskaartje. Of envelop met anthrax.
Ik heb al een soort van kuil gegraven achter de deur waar al die bergen post dan invallen... zodat ik nog wel m'n huis in kan!quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent wel zo vol van jezelf dat je dat had verwacht?
Heb je gelijk de reden waarom je niks krijgt.
Zelf graven! Dat is zo gastarbeiderquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb al een soort van kuil gegraven achter de deur waar al die bergen post dan invallen... zodat ik nog wel m'n huis in kan!
Kan je beter een gastarbeider begraven.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb al een tijd niet gesport, dus ik denk ik doe eens iets fysieks
O de kuil dubbel zo diep laten graven door de gastarbeider... en hem er dan indoen, maar dat er dan daarnaast nog ruimte over is voor de post?quote:
Weer een hetero?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb trouwens wel een valentijns-idee, maar zijn adres niet, wwz dat ik t bij het restaurant waar ie werkt af moet geven
Heeft het restaurant geen postadres dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb trouwens wel een valentijns-idee, maar zijn adres niet, wwz dat ik t bij het restaurant waar ie werkt af moet geven
Nee. Een homoquote:
Tuurlijk wel, maar dat komt op hetzelfde neer natuurlijk als zelf doorde bus doen daarquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heeft het restaurant geen postadres dan?
Dat restaurant waar jij fungeerde als karige fooi aan een ober?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:54 schreef Ang3l het volgende:
In beide gevallen is een verrassingseffect niet onwenselijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Dat mag. Van mij.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:57 schreef missbehavin het volgende:
ik ben veel te lui vandaag, net pas gedoucht
quote:
Ga je mond spoelen. Geen kwaad woord over lieve kleine wondertjesquote:
Waarom neem jij draagzakken mee op reis?quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
Kids
Wondertjes
'Mijn kindje'
Draagzakken/doeken op reis
OUD / Draagdoeken op reis - deel 13quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom neem jij draagzakken mee op reis?![]()
Heeft je vent een rare fetish?
Ik ben niet de kleine spruit van Cue.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de kleine spruit!
Nee, jij hebt een kleine spuitquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben niet de kleine spruit van Cue.
Ik snap dat topic niet. Dat heb ik niet vaakquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
OUD / Draagdoeken op reis - deel 13
OUD hè?quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik snap dat topic niet. Dat heb ik niet vaak
Maar gaan ze op reis en moet dat kind dan in een draagdoek? Of gaat die draagdoek zelfstandig op reis?quote:
Ze wisselen elkaar's draagdoeken uit. Soort kettingbrief ofzo, maar dan anders. En voor kindjes, en wondertjes.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar gaan ze op reis en moet dat kind dan in een draagdoek? Of gaat die draagdoek zelfstandig op reis?
Oh dat is gek. Je koopt er toch gewoon eentje. Kan nooit duur zijnquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ze wisselen elkaar's draagdoeken uit. Soort kettingbrief ofzo, maar dan anders. En voor kindjes, en wondertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |