Vrijwillig of ontvoerd door een boze vader van een minderjarige dame?quote:
Volgens Facebook zit ie in Thailand. Genoeg minderjarige dames daar.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrijwillig of ontvoert door een boze vader van een minderjarige dame?
quote:
Oww.. dat verklaard dan wel weer watquote:Op maandag 10 februari 2014 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens Facebook zit ie in Thailand. Genoeg minderjarige dames daar.
En jongetjes ook. Die HW toch.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:42 schreef Q. het volgende:
Volgens Facebook zit ie in Thailand. Genoeg minderjarige dames daar.
Vind 't dan weer niks voor HW om daar überhaupt melding van te maken. Ook niet op Facebook.quote:
Toch ontvoerd?quote:
Schand oude mannen is een nieuw iets?quote:Op maandag 10 februari 2014 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch ontvoerd?Naar Thailand?
Misschirn wordt hij wel te werk gesteld als schandknaapje aldaar.
In de handen van een lovergirl .. of mensenhandelquote:Op maandag 10 februari 2014 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch ontvoerd?Naar Thailand?
Misschirn wordt hij wel te werk gesteld als schandknaapje aldaar.
Ze gaan alle alcohol uit zijn lever persen?quote:Op maandag 10 februari 2014 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In de handen van een lovergirl .. of mensenhandel
Nog leuk, SRM?quote:Op maandag 10 februari 2014 10:47 schreef Cue_ het volgende:
Pff vandaag wordt een lastige trainingsdag. Zware stof (voor mij dan)
O, die sla ik altijd af. Zo BAM tegen de oren aan.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu bezig met Production Planning binnen Logistics.
Dolle pret.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu bezig met Production Planning binnen Logistics.
Met je piemel?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, die sla ik altijd af. Zo BAM tegen de oren aan.
Enorm jaquote:
Dat. En met het systeem, mijn kennis, de regels, liefde.quote:
Wat een waardeloze fooi om te krijgen zeg.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:25 schreef Ang3l het volgende:
Mijn vriendin heeft me zaterdag verkocht aan de ober van het restaurant was ze met haar date was
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een waardeloze fooi om te krijgen zeg.
Ik ook van jou.quote:
Moet ze niet gewoon bevallen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 07:32 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij zit ik voor een vrouw die de trein moet halen ofzo, want ze begon me te puffen en zuchten toen de tram stil stond...
Heeft Airwin moobs?!quote:Op maandag 10 februari 2014 17:40 schreef Seikcid het volgende:
Kusjekroel met twee dikke tieten in je smoel.
quote:
Zonder context leest dit, uh, apart.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Mooi is dat altijd, ook als ze achter je staan en een beetje beginnen te duwen. Ik ga daar altijd extra van treuzelen
You don't sayquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zonder context leest dit, uh, apart.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zonder context leest dit, uh, apart.
Je vindt het lekker hequote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Mooi is dat altijd, ook als ze achter je staan en een beetje beginnen te duwen. Ik ga daar altijd extra van treuzelen
Delay the orgasm!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |