quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:23 schreef Crack_ het volgende:
Hahaha, fuck yes. Degene in de studio die de meeste vragen goed heeft, heeft ook voeding & dietetiek gestudeerd![]()
.
Hahah gelukkigquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:23 schreef Crack_ het volgende:
Hahaha, fuck yes. Degene in de studio die de meeste vragen goed heeft, heeft ook voeding & dietetiek gestudeerd![]()
.
doei typjequote:Op donderdag 6 februari 2014 19:23 schreef Typisch het volgende:
ik ga kijken of ik nog vrienden heb
tot later FOK!ertjes
fijne avond ditdat
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zij, 26 goed. Wtf![]()
[..]
Haha, straks was het een junkfoodfreakie
Jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kutje, een 9,5 in de herkansing.
Hoe kun je nou nog een 9,5 halen.. je hebt toch alle antwoorden nu?quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kutje, een 9,5 in de herkansing.
Eentje vergeten blijkbaarquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe kun je nou nog een 9,5 halen.. je hebt toch alle antwoorden nu?![]()
Ongetwijfeld.quote:
Had geloof ik de vraag van waar komt de haas vandaan fout.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe kun je nou nog een 9,5 halen.. je hebt toch alle antwoorden nu?![]()
Dat maakt het juist extra slecht.quote:
Ik vind een 7 goed hoorquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Ik wilde een 10 halen zodat Crack trots op me zou zijn, maar wist 1 of 2 vragen niet meer
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had geloof ik de vraag van waar komt de haas vandaan fout.
Doe maar.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:29 schreef Crack_ het volgende:
We hadden laatst een quizje van school.. Die was wel kut. Zal ik 'm posten?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat maakt het juist extra slecht.
[..]
Ik vind een 7 goed hoor.
Jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:29 schreef Crack_ het volgende:
We hadden laatst een quizje van school.. Die was wel kut. Zal ik 'm posten?
En het is dus ja of nee?quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:34 schreef Crack_ het volgende:
Deze zat in een hoorcollege ná de zomervakantie om het geheugen van voeding & diëtetiek studentjes weer wat op te krikken..
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:34 schreef Crack_ het volgende:
1. Het eiwitgehalte in magere kwark is per 100 gram hoger dan in magere yoghurt
Ja
2. “Geen suiker toegevoegd” geeft aan dat een product suikervrij is
Nee
3. 100 gram gekookte zilvervliesrijst bevat meer vezels dan gekookte aardappelen
Ja
4. Tofu en tempé bevatten net als de kant-en-klare vegetarische burgers vitamine B12
Ja
5. Een standaardglas bier bevat meer calorieën dan een standaardglas wijn
Nee
6. Koffie houdt vocht vast.
Nee
7. 1 portie krokante muesli (3 eetlepels) bevat net zo veel vezels als een wit broodje.
Nee
8.Een berlinerbol/puddingbroodje bevatten relatief gezien weinig verzadigd vet.
Nee
9. Rosbief is net als rookvlees een sterk gezouten vleeswaar.
Nee
10.Roomboter bevat meer calorieën dan margarine.
Ja
11.Iemand met overgewicht kan beter dieetmargarine gebruiken i.p.v. halvarine.
Ja
12.Achterham is een vette vleeswaar.
Nee
13.Melk bevat vitamine D.
Nee
14.Een lightproduct levert altijd 33% minder vet.
Nee
15.Verse groenten in de winkel leveren meer vitaminen dan diepvriesgroenten.
Nee
16.Champignons zijn een uitstekende vleesvervanger
Ja
17.Iemand met overgewicht kan beter voor fritessaus kiezen i.p.v. mayonaise.
Nee
18.Honing per boterham (15 gram) levert meer calorieën dan een plak 30+ kaas.
Ja
19.Je kunt als je wil afvallen i.v.m. de kcal beter een glas verse sinaasappelsap drinken dan een glas cola.
Nee
20. Olijfolie bevat meer m.o.v. dan zonnebloemolie
Ja
21. 2 boterhammen met kaas en 2 glazen melk leveren tezamen de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid calcium.
Ja
22. Diabetici kunnen beter honing in hun thee doen, in plaats van suiker.
Ja
23. Veel vezels eten? Kies dan voor rauwkost bij de warme maaltijd i.p.v. gare groenten.
Nee
24. ‘Fantomalt’ is een eiwitrijke drinkvoeding.
Nee
25. Voorbeelden van nitraatrijke groenten zijn: rode bieten, bleekselderij, paksoi.
Ja
26. Peulvruchten worden voedingswaarde-technisch gezien gerekend tot de groenten.
Nee
27. Producten met xylitol en aspartaam worden gerekend tot de functional foods.
Nee
28. Een opscheplepel gekookte rijst levert 2x zoveel koolhydraten als een opscheplepel gekookte aardappelen.
Nee
29.De aanbevolen hoeveelheid bak-en braadvet(of –olie) per persoon is 15 gram.
Ja
30. Donkerbruinbrood is altijd volkoren.
Nee
31.In dubbeldrank en vruchtennectar zit alleen vruchtensap.
Nee
32. Becel Pro-activ verhoogt het HDL cholesterol
Ja
33. Potjesvoeding voor baby’s is een volwaardig alternatief voor een zelfbereide maaltijd
Ha
34. Spinazie is de belangrijkste bron voor ijzer
Ja
35. Plantaardig vet is altijd onverzadigd vet.
Nee
36. Onverzadigde vetten zijn altijd vloeibaar of zacht
Nee
Ik zag in mn adresbalk eerst alleen 'de statistische' staan en ik adcht echt 'OMG!?'quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:39 schreef supersof het volgende:
dit lijkt me een leuk boek
http://www.bol.com/nl/p/s(...)6512%26itm_role%3din
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:34 schreef Crack_ het volgende:
1. Het eiwitgehalte in magere kwark is per 100 gram hoger dan in magere yoghurtnee
2. “Geen suiker toegevoegd” geeft aan dat een product suikervrij is nee
3. 100 gram gekookte zilvervliesrijst bevat meer vezels dan gekookte aardappelen Ja
4. Tofu en tempé bevatten net als de kant-en-klare vegetarische burgers vitamine B12 ja
5. Een standaardglas bier bevat meer calorieën dan een standaardglas wijn ja
6. Koffie houdt vocht vast.nee
7. 1 portie krokante muesli (3 eetlepels) bevat net zo veel vezels als een wit broodje. nee
8.Een berlinerbol/puddingbroodje bevatten relatief gezien weinig verzadigd vet. nee
9. Rosbief is net als rookvlees een sterk gezouten vleeswaar. nee
10.Roomboter bevat meer calorieën dan margarine. ja
11.Iemand met overgewicht kan beter dieetmargarine gebruiken i.p.v. halvarine. nee
12.Achterham is een vette vleeswaar. nee
13.Melk bevat vitamine D. ja
14.Een lightproduct levert altijd 33% minder vet. nee
15.Verse groenten in de winkel leveren meer vitaminen dan diepvriesgroenten. nee
16.Champignons zijn een uitstekende vleesvervanger nee
17.Iemand met overgewicht kan beter voor fritessaus kiezen i.p.v. mayonaise. nee
18.Honing per boterham (15 gram) levert meer calorieën dan een plak 30+ kaas. nee
19.Je kunt als je wil afvallen i.v.m. de kcal beter een glas verse sinaasappelsap drinken dan een glas cola. ja
20. Olijfolie bevat meer m.o.v. dan zonnebloemolie nee
21. 2 boterhammen met kaas en 2 glazen melk leveren tezamen de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid calcium. ja
22. Diabetici kunnen beter honing in hun thee doen, in plaats van suiker. nee
23. Veel vezels eten? Kies dan voor rauwkost bij de warme maaltijd i.p.v. gare groenten. nee
24. ‘Fantomalt’ is een eiwitrijke drinkvoeding. ja
25. Voorbeelden van nitraatrijke groenten zijn: rode bieten, bleekselderij, paksoi. ja
26. Peulvruchten worden voedingswaarde-technisch gezien gerekend tot de groenten. nee
27. Producten met xylitol en aspartaam worden gerekend tot de functional foods. nee
28. Een opscheplepel gekookte rijst levert 2x zoveel koolhydraten als een opscheplepel gekookte aardappelen. nee
29.De aanbevolen hoeveelheid bak-en braadvet(of –olie) per persoon is 15 gram. nee
30. Donkerbruinbrood is altijd volkoren. nee
31.In dubbeldrank en vruchtennectar zit alleen vruchtensap.nee
32. Becel Pro-activ verhoogt het HDL cholesterol nee
33. Potjesvoeding voor baby’s is een volwaardig alternatief voor een zelfbereide maaltijd nee
34. Spinazie is de belangrijkste bron voor ijzer nee
35. Plantaardig vet is altijd onverzadigd vet. nee
36. Onverzadigde vetten zijn altijd vloeibaar of zacht nee
Ook lekker veel gegokt?quote:
Ja, doe maar in pm ofzo, dan verpest je het voor niemand.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:36 schreef Crack_ het volgende:
Heb de antwoorden ook hoor.. dus als jullie die ook willen hebben?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zag in mn adresbalk eerst alleen 'de statistische' staan en ik adcht echt 'OMG!?'
Ja doe mij ook maar pm'enquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, doe maar in pm ofzo, dan verpest je het voor niemand.
Ik wist eigenlijk maar 1 vraag zeker
Leukquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:39 schreef supersof het volgende:
dit lijkt me een leuk boek
http://www.bol.com/nl/p/s(...)6512%26itm_role%3din
quote:
Okéquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:45 schreef LETMEIN het volgende:
http://theleanstartup.com
Beste boek ooit geschreven.
Van kaneel:quote:1. Het eiwitgehalte in magere kwark is per 100 gram hoger dan in magere yoghurt
Ja
2. “Geen suiker toegevoegd” geeft aan dat een product suikervrij is
Nee
3. 100 gram gekookte zilvervliesrijst bevat meer vezels dan gekookte aardappelen
Ja
4. Tofu en tempé bevatten net als de kant-en-klare vegetarische burgers vitamine B12
Ja
5. Een standaardglas bier bevat meer calorieën dan een standaardglas wijn
Nee
6. Koffie houdt vocht vast.
Nee
7. 1 portie krokante muesli (3 eetlepels) bevat net zo veel vezels als een wit broodje.
Nee
8.Een berlinerbol/puddingbroodje bevatten relatief gezien weinig verzadigd vet.
Nee
9. Rosbief is net als rookvlees een sterk gezouten vleeswaar.
Nee
10.Roomboter bevat meer calorieën dan margarine.
Ja
11.Iemand met overgewicht kan beter dieetmargarine gebruiken i.p.v. halvarine.
Ja
12.Achterham is een vette vleeswaar.
Nee
13.Melk bevat vitamine D.
Nee
14.Een lightproduct levert altijd 33% minder vet.
Nee
15.Verse groenten in de winkel leveren meer vitaminen dan diepvriesgroenten.
Nee
16.Champignons zijn een uitstekende vleesvervanger
Ja
17.Iemand met overgewicht kan beter voor fritessaus kiezen i.p.v. mayonaise.
Nee
18.Honing per boterham (15 gram) levert meer calorieën dan een plak 30+ kaas.
Ja
19.Je kunt als je wil afvallen i.v.m. de kcal beter een glas verse sinaasappelsap drinken dan een glas cola.
Nee
20. Olijfolie bevat meer m.o.v. dan zonnebloemolie
Ja
21. 2 boterhammen met kaas en 2 glazen melk leveren tezamen de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid calcium.
Ja
22. Diabetici kunnen beter honing in hun thee doen, in plaats van suiker.
Ja
23. Veel vezels eten? Kies dan voor rauwkost bij de warme maaltijd i.p.v. gare groenten.
Nee
24. ‘Fantomalt’ is een eiwitrijke drinkvoeding.
Nee
25. Voorbeelden van nitraatrijke groenten zijn: rode bieten, bleekselderij, paksoi.
Ja
26. Peulvruchten worden voedingswaarde-technisch gezien gerekend tot de groenten.
Nee
27. Producten met xylitol en aspartaam worden gerekend tot de functional foods.
Nee
28. Een opscheplepel gekookte rijst levert 2x zoveel koolhydraten als een opscheplepel gekookte aardappelen.
Nee
29.De aanbevolen hoeveelheid bak-en braadvet(of –olie) per persoon is 15 gram.
Ja
30. Donkerbruinbrood is altijd volkoren.
Nee
31.In dubbeldrank en vruchtennectar zit alleen vruchtensap.
Nee
32. Becel Pro-activ verhoogt het HDL cholesterol
Ja
33. Potjesvoeding voor baby’s is een volwaardig alternatief voor een zelfbereide maaltijd
Ha
34. Spinazie is de belangrijkste bron voor ijzer
Ja
35. Plantaardig vet is altijd onverzadigd vet.
Nee
36. Onverzadigde vetten zijn altijd vloeibaar of zacht
Nee
quote:1. Het eiwitgehalte in magere kwark is per 100 gram hoger dan in magere yoghurtnee
2. “Geen suiker toegevoegd” geeft aan dat een product suikervrij is nee
3. 100 gram gekookte zilvervliesrijst bevat meer vezels dan gekookte aardappelen Ja
4. Tofu en tempé bevatten net als de kant-en-klare vegetarische burgers vitamine B12 ja
5. Een standaardglas bier bevat meer calorieën dan een standaardglas wijn ja
6. Koffie houdt vocht vast.nee
7. 1 portie krokante muesli (3 eetlepels) bevat net zo veel vezels als een wit broodje. nee
8.Een berlinerbol/puddingbroodje bevatten relatief gezien weinig verzadigd vet. nee
9. Rosbief is net als rookvlees een sterk gezouten vleeswaar. nee
10.Roomboter bevat meer calorieën dan margarine. ja
11.Iemand met overgewicht kan beter dieetmargarine gebruiken i.p.v. halvarine. nee
12.Achterham is een vette vleeswaar. nee
13.Melk bevat vitamine D. ja
14.Een lightproduct levert altijd 33% minder vet. nee
15.Verse groenten in de winkel leveren meer vitaminen dan diepvriesgroenten. nee
16.Champignons zijn een uitstekende vleesvervanger nee
17.Iemand met overgewicht kan beter voor fritessaus kiezen i.p.v. mayonaise. nee
18.Honing per boterham (15 gram) levert meer calorieën dan een plak 30+ kaas. nee
19.Je kunt als je wil afvallen i.v.m. de kcal beter een glas verse sinaasappelsap drinken dan een glas cola. ja
20. Olijfolie bevat meer m.o.v. dan zonnebloemolie nee
21. 2 boterhammen met kaas en 2 glazen melk leveren tezamen de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid calcium. ja
22. Diabetici kunnen beter honing in hun thee doen, in plaats van suiker. nee
23. Veel vezels eten? Kies dan voor rauwkost bij de warme maaltijd i.p.v. gare groenten. nee
24. ‘Fantomalt’ is een eiwitrijke drinkvoeding. ja
25. Voorbeelden van nitraatrijke groenten zijn: rode bieten, bleekselderij, paksoi. ja
26. Peulvruchten worden voedingswaarde-technisch gezien gerekend tot de groenten. nee
27. Producten met xylitol en aspartaam worden gerekend tot de functional foods. nee
28. Een opscheplepel gekookte rijst levert 2x zoveel koolhydraten als een opscheplepel gekookte aardappelen. nee
29.De aanbevolen hoeveelheid bak-en braadvet(of –olie) per persoon is 15 gram. nee
30. Donkerbruinbrood is altijd volkoren. nee
31.In dubbeldrank en vruchtennectar zit alleen vruchtensap.nee
32. Becel Pro-activ verhoogt het HDL cholesterol nee
33. Potjesvoeding voor baby’s is een volwaardig alternatief voor een zelfbereide maaltijd nee
34. Spinazie is de belangrijkste bron voor ijzer nee
35. Plantaardig vet is altijd onverzadigd vet. nee
36. Onverzadigde vetten zijn altijd vloeibaar of zacht nee
Ik word oud Etsu. Al de hele dag gesloopt van gisternacht zonder brak te zijn.quote:
Wat heb je gisternacht gedaan, Littlerabbit?quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word oud Etsu. Al de hele dag gesloopt van gisternacht zonder brak te zijn.
Hopelijk kan je mij vergeven.
Gewoon. Wat gedronken dit dat. Niet zoveel spannends.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat heb je gisternacht gedaan, Littlerabbit?
Valt best mee dusquote:
Dat zijn dus geen dingen die jij hoeft te weten voor je opleiding?quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet veel vna die vragen niet hoor.. hou me daar gewoon niet (meer) mee bezig
.
Jawelquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zijn dus geen dingen die jij hoeft te weten voor je opleiding?
Oh, doe ik nu ook. Ik ben verdrietig.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon. Wat gedronken dit dat. Niet zoveel spannends.
Wat is er mijn zoon. Geen kaarten voor Ajax - Groningen kunnen binnenhalen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, doe ik nu ook. Ik ben verdrietig.
Dat hele voetbal boeit me niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is er mijn zoon. Geen kaarten voor Ajax - Groningen kunnen binnenhalen?
Nee, dat is waar.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel. Je moet alles weten.. maar er is geen enkel beroep waar je álles nodig hebt wat je hebt geleerd
.
Je moet écht alles weten tot het irritante aan toe. Iedere fucking vitamine, de hele citroenzuurcyclus en ja.. alles dusquote:
Pfffffffft. Ik durf niet meer met je mee te kayakken met orka's nuquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:58 schreef Crack_ het volgende:
https://www.facebook.com/(...)16151&type=2&theater
Omg!!
Klinkt verschrikkelijkquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je moet écht alles weten tot het irritante aan toe. Iedere fucking vitamine, de hele citroenzuurcyclus en ja.. alles dus... Gewoon werkelijk.. wat je je maar kan bedenken over voeding: hoe ziet het er uit, uiterlijk en biochemisch en wat doet het in het lichaam blabla
Dat zijn toch geen orka's en ze zijn ook niet aan het kayakkenquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfffffffft. Ik durf niet meer met je mee te kayakken met orka's nu
[..]
Klinkt verschrikkelijk
Maar van die grote beesten die zo van onder kunnen komen en je op kunnen eten. Engquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen orka's en ze zijn ook niet aan het kayakken.
Haha, nou ik vind het heel leuk hoor.. alleen sommige gedeeltes niet maarja, heb je bij iedere opleiding. En ik vind het niet leuk om een diëtist te zijn.. maar dit werk vind ik echt heerlijk
.
Orka's zijn sowieso geen beesten die het eten van onderen aanvallenquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar van die grote beesten die zo van onder kunnen komen en je op kunnen eten. Eng
Wel belangrijk dat je het werk heerlijk vindt.Veel plezier morgen.
Orka'squote:Op donderdag 6 februari 2014 20:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Orka's zijn sowieso geen beesten die het eten van onderen aanvallen.
I kneuwwwquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Orka's![]()
Die verdoven scholen vissen met luchtdruk welke ze uitspuwen met hun blaasgat.
Hm, hoop voor 'm dat het luktquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
O ja die is nu aan 't hosselen hè met ara
Okéquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Orka's zijn sowieso geen beesten die het eten van onderen aanvallen.
Zijn we daar eindelijk eens van afquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
I kneuwww. Echt super toffe beesten
.
[..]
Hm, hoop voor 'm dat het lukt.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zijn we daar eindelijk eens van af![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met Ara gaat het wel lukken.
Zij spot een jong onzeker meisje dat sletterig gekleed is.
Wijst haar aan en zegt VA welke 3 zinnen hij moet zeggen. Hoppa.
Maar VA is wel iemand die niet direct er over heen gaat. Volgende week spreken ze weer af en gebeurt het wel.
Een ding is zeker. De komende dagen krijg je een uitgebreide samenvatting hier en zal ik veel met eenquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met Ara gaat het wel lukken.
Zij spot een jong onzeker meisje dat sletterig gekleed is.
Wijst haar aan en zegt VA welke 3 zinnen hij moet zeggen. Hoppa.
Maar VA is wel iemand die niet direct er over heen gaat. Volgende week spreken ze weer af en gebeurt het wel.
Hallo JC, alles goed?quote:
Ja toch?quote:
Ach, VA is een lieve jongen en ik hoop dat hij een lief meisje vindt om mee samen te zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een ding is zeker. De komende dagen krijg je een uitgebreide samenvatting hier en zal ik veel met eengezicht zitten.
Ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:15 schreef Crack_ het volgende:
Wat bedoel je ks, met zo'n zuurstoffles?
Het is de hele dag al rustigquote:
Ah oke, heel de dag bezig geweestquote:
Prima. Net een borrel gehad, was iets te gezellig.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Goed, alleen jammer dat ik nu niet in de Arena zit.
En met jou?
Je maakt me natgierig. Borrel van wat?quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah oke, heel de dag bezig geweest
[..]
Prima. Net een borrel gehad, was iets te gezellig.
Van een universiteitsactiviteit. Hoe was jouw dag?quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je maakt me natgierig. Borrel van wat?
Oh oke, leuk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Van een universiteitsactiviteit. Hoe was jouw dag?
Ah netjes. Ik heb ook weekendquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oh oke, leuk.
Vandaag projectje van deze week afgerond dus heb al weekend.
Dankzij een jodenscheids ja.quote:
Alles goed?quote:
Hoe komt dat? Weer vieze pasta gemaakt?quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, ik ben chagrijnig.met jou?
geen idee. ooit.
ach, van alles wat tegenstaat.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Weer vieze pasta gemaakt?
Daarom vraag ik wat er tegenstaatquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ach, van alles wat tegenstaat.dan word je daar toch wel chagrijnig van?
als ik dat begin met typen, denk ik dat ik volgende week nog niet klaar benquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom vraag ik wat er tegenstaat
Rood voor Utrecht. Was echt hoogstens geelquote:
quote:
dieptepunt van de nederlandse hiphopquote:
jaquote:
ik vind het best leukquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
dieptepunt van de nederlandse hiphop
12-jarige sletjes hosselen, leukquote:
Oh. Maar daarna wel twee keer gescoordquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rood voor Utrecht. Was echt hoogstens geelZwolle had tot dan toe niks in te brengen
Ja zo goed is Utrecht nou ook Weer nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh. Maar daarna wel twee keer gescoord
Niet eens Eeyeeyo met Ryan Babel?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:04 schreef supersof het volgende:
dit is toch wel mijn favoriet van ali
ken ik nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet eens Eeyeeyo met Ryan Babel?
best leukquote:
Hij heeft ook een keer op mijn middelbare school opgetreden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Met school naar een optreden van Ali B, hoogtepunt uit mijn leven.
Ik ben ook al eens naar een optreden van Ali B geweest. Hartstikke leuk was dat.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Met school naar een optreden van Ali B, hoogtepunt uit mijn leven.
Wat lees je?quote:
I don't wanna knowquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zouden Aldo en Ezell nu bij elkaar zijn?
Melodie komt me bekend voor, maar ik vind 'm irritant.quote:
Wat erin?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een fruitdrankje gemaakt, lekkah.
Geniet ervan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een fruitdrankje gemaakt, lekkah.
Peer en mandarijn.. Gewoon het fruit wat op moet eigenlijkquote:
Thaaaaaaaanksiequote:
Peer vind ik ook alleen lekker in een sapjequote:Op donderdag 6 februari 2014 21:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Peer en mandarijn.. Gewoon het fruit wat op moet eigenlijk
[..]
Thaaaaaaaanksie.
Hahaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Peer vind ik ook alleen lekker in een sapje
Inderdaad, wij hebben nu zo'n super-de-luxe keuken machinequote:Op donderdag 6 februari 2014 21:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha.
Peren zijn vervelend.. ik koop ze vaak met de gedachte van 'OOH PEEER LEKKEEER!' en dan eet ik ze niet want ze zijn zo vervelend mee te nemen en thuis eet ik veel minder fruit dan wanneer ik onderweg ben oid. Dit is wel prima oplossing
.
Welke hebben jullie? Ben namelijk zelf ook voor eentje aan eht kijken maar kan geen keuze makenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad, wij hebben nu zo'n super-de-luxe keuken machineook handig voor sapjes
Makro. Normale winkels niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:26 schreef Crack_ het volgende:
Moet iegenlijk van die dikke rietjes hebben.. weet iemand waar je die kan vinden dan?
hoeveel staat ajax?quote:
Philips, wel duur ding hoorquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Welke hebben jullie? Ben namelijk zelf ook voor eentje aan eht kijken maar kan geen keuze maken
1-1, Vermeer op goal hèquote:
Weet je ook welk artikelnummer ofzoiets?quote:
was gewoon een goed doelpunt. ajax had al 3-0 moeten staan eigenlijk. al was de penalty makkelijk gegeven.quote:
Nee, das duurquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor wat je er mee kunt is het eigenlijk super goedkoop. /crackmodus.
Weet niet maar we kunnen morgen wel naar de Ikea jaaaaaaaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dit dik genoeg?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00235980/
oh echt?quote:
Neequote:Op donderdag 6 februari 2014 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet maar we kunnen morgen wel naar de Ikea jaaaaaaa
Was maar om te jennenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
was gewoon een goed doelpunt. ajax had al 3-0 moeten staan eigenlijk. al was de penalty makkelijk gegeven.
Nee, was kadootje van vriendin van m'n paquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet je ook welk artikelnummer ofzoiets?
Ja, ik weet het. Ik heb gekeken naar keukenmachine's van bosch en dan zit je ook tussen de 200 - 300 euro
Oke maar misschien ga je vrijdag mee naar brabant want dan is mn mamsie jarigquote:
Wow, lekkerquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, was kadootje van vriendin van m'n pa
Ik dacht dat jij voor ADO was?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ahaha ja.
Wat heeft Vermeer met dit mooie doelpunt van Kostic te maken eigenlijk?
Waarom geen groene smoothies?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:33 schreef Crack_ het volgende:
Heb jij nog lekkere fruitsapjes-recepten voor mij Fokkie?
LEKKERSTE SMOOTHIE OOITquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:33 schreef Crack_ het volgende:
Heb jij nog lekkere fruitsapjes-recepten voor mij Fokkie?
Lekker cadeautje.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, was kadootje van vriendin van m'n pa
Met wat erin? Groente enzo? Dat eet ik al genoeg 's avonds en fruit vind ik moeilijker om twee stuks per dag te eten íédere dagquote:
Gooi Tchock in de blender HIHOA smullen maarquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
LEKKERSTE SMOOTHIE OOIT
Benodigdheden: anderhalve mango, 150 g. frambozen, twee appels, melk, big mac
Recept:
1. Gooi alles behalve de Big Mac weg
2. Big Mac.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
LEKKERSTE SMOOTHIE OOIT
Benodigdheden: anderhalve mango, 150 g. frambozen, twee appels, melk, big mac
Recept:
1. Gooi alles behalve de Big Mac weg
2. Big Mac.
Leugenaar, mijn bloed smaakt naar ijzer.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gooi Tchock in de blender HIHOA smullen maar
eensquote:
Ohja,quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leugenaar, mijn bloed smaakt naar ijzer.
Jamaar das duurquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:36 schreef essnhills het volgende:
Frambozen, kiwi, banaan en sinaasappelsap
Haha, uhm. ananas vind ik ook wel lekker er altijd in. Of mangoquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met wat erin? Groente enzo? Dat eet ik al genoeg 's avonds en fruit vind ik moeilijker om twee stuks per dag te eten íédere dag.
Jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jamaar das duur. Al hoewel.. ze verkopen bij de lidl ook bevroren framboosjes toch?
Gewoon aardbei en banaan in de blender. Lekker genoeg lijkt me.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gooi Tchock in de blender HIHOA smullen maar
Wat is een slowjuicer?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:37 schreef Crack_ het volgende:
Of zal ik toch ook zo'n slowjuicer kopen want lekker?![]()
![]()
![]()
Die zijn prima toch voor een smoothie?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jamaar das duur. Al hoewel.. ze verkopen bij de lidl ook bevroren framboosjes toch?
Ohjaaaaaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaDie heb ik hier ook in de vriezer liggen voor smoothies
quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die zijn prima toch voor een smoothie?
Sapcentrifuge maar dan eentje die het langzaam doet zodat je meer sap hebt en meer vitamines bladiebla.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sapcentrifuge maar dan eentje die het langzaam doet zodat je meer sap hebt en meer vitamines bladiebla.
Oh.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kun je groente en shit in gooien en die haalt AL het sap eruit![]()
.
Krijg je lang niet zo veel sap uit..quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Oh.
Ik schil gewoon een stuk fruit en gooi die eventueel in grove stukken gesneden in de blender..
Handig wel zo`n health-vriendinquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sapcentrifuge maar dan eentje die het langzaam doet zodat je meer sap hebt en meer vitamines bladiebla.
Ik drink dan ook gewoon lekker een smoothiequote:Op donderdag 6 februari 2014 21:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Krijg je lang niet zo veel sap uit...
Oh hahaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit heb ik niet van haar, maar zij van mij(n moeder).
Truee trueequote:Op donderdag 6 februari 2014 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik drink dan ook gewoon lekker een smoothie
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh haha![]()
Maar jij zal ook wel wat van Krek hebben opgestoken toch? Of geef je er niet veel om?
Ik ben echt een feitjesspons. Hoe meer hoe beter. Dus jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:41 schreef Tchock het volgende:
Niet dat ik niet heel veel leer van Crack maar dit toevallig niet.
Nee maar ik bedoel meer, geef je niet veel om gezond eten?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik ben echt een feitjesspons. Hoe meer hoe beter. Dus ja
EHHH, glen is schots!!!quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef Tchock het volgende:
Crack is ook mijn vraagbaak voor bewaren/kopen/bereiden van ongeveer allesHet enige waar ze niets over weet is bier en whisky.
Ik eet zelf niet heel gezond, maar ik zorg wel dat ik niet heel óngezond eet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel meer, geef je niet veel om gezond eten?
Voor die kennis kan je wel een bepaalde user uit de VBL SC DM'enquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef Tchock het volgende:
Crack is ook mijn vraagbaak voor bewaren/kopen/bereiden van ongeveer allesHet enige waar ze niets over weet is bier en whisky.
Is dat lekker, peer-mandarijn?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga nog zo'n peer-mandarijn dingetje maken want nu heb ik zin![]()
Eh, in mijn ogen eet jij héél ongezondquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik eet zelf niet heel gezond, maar ik zorg wel dat ik niet heel óngezond eet.
Jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat lekker, peer-mandarijn?
Heb nog wel mandarijnen. Kan morgen wat peer halen.
Zoals elke gemiddelde student dusquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik eet zelf niet heel gezond, maar ik zorg wel dat ik niet heel óngezond eet.
Vertelquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eh, in mijn ogen eet jij héél ongezond![]()
.
Nou ja, ik kom in elk geval niet aan en ik eet niet meer dan één keer per week pizza en kebabquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.
Enkel vanwege die Big Mac?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.
Doe ik niet iig..quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet er dan ook nog iets van melk in ofzo?
Gewoon.. amper groente, géén fruit en veel energydrank en chocola en dat soort dingenquote:
Je hebt het nu enkel over kcal en niet over gezondheidquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, ik kom in elk geval niet aan en ik eet niet meer dan één keer per week pizza en kebabGoed genoeg.
Oh dat heb ik dus andersomquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:47 schreef Tchock het volgende:
Ik eet wel te weinig groente en vooral fruit.
En te veel verzadigde vetten ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:47 schreef Tchock het volgende:
Oké. Haal het morgen wel met mijn cidertjesquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe ik niet iig... Maar ik houd niet zo van melk en ik had zin in verfrissend sapje
Ik eet heel af en toe een appel of een banaan en verder niets qua fruit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:47 schreef Tchock het volgende:
Hmm.. soms.quote:
Oehh, lekkerquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké. Haal het morgen wel met mijn cidertjes
Ja, omdat je het niet wilt geloven ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n enorme onzin.
Je weet nu hoeveel suikerklontjes erin zittenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n enorme onzin.
Ik merk wel dat het een beetje verslavend is.quote:
Morgen verjaardag van iemand. Moet wel iets speciaal halen natuurlijkquote:
Is Cider dan jouw vaste drankje?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik merk wel dat het een beetje verslavend is.
Ik haal het maar soms, maar dan heb ik er echt nog dagen zin in.
[..]
Morgen verjaardag van iemand. Moet wel iets speciaal halen natuurlijk
Samen met frikandellenbroodjes?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik merk wel dat het een beetje verslavend is.
Ik haal het maar soms, maar dan heb ik er echt nog dagen zin in.
[..]
Morgen verjaardag van iemand. Moet wel iets speciaal halen natuurlijk
Nee, omdat het bullshit is. Er zit nauwelijks meer calorieën in dan in frisdrank (43 om 48 kcal met de Fanta in mijn koelkast), nauwelijks meer suiker (10,7 versus 11,4 gram) , geen vet, en minder cafeïne dan koffie. Dat is geen kwestie van geloven, ik zie gewoon dat het onzin is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, omdat je het niet wilt geloven ja.
Nee, meestal neem ik mede mee.quote:
Ow, die zijn ook zo lekkerquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Samen met frikandellenbroodjes?#bruggerstyle
quote:
Waarom zeg jij dat het "killing" is?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:53 schreef Fok-it het volgende:
Haha Crack en Tsjok krijgen zo weer ruzie
Als iemand ontbijt met een glas coca cola vind ik dat ook absurd hoorquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, omdat het bullshit is. Er zit nauwelijks meer calorieën in dan in frisdrank (43 om 48 kcal met de Fanta in mijn koelkast), nauwelijks meer suiker (10,7 versus 11,4 gan) , geen vet, en minder cafeïne dan koffie. Dat is geen kwestie van geloven, ik zie gewoon dat het onzin is.
Drink een glas cola en niemand boeit het een fuck. Drink energydrank en iedereen is in paniekZo hypcriet
quote:Ik wil jongeren natuurlijk niet aanzetten tot het drinken van alcohol, maar feitelijk is pure wodka minder slecht voor je dan energiedrank. In energiedrank zit suiker, taurine, cafeïne en fenylalanine. Het is een groot chemisch, synthetisch mengsel met nul voedingswaarde.”
Nou omdat mij altijd wijs is gemaakt inderdaad dat het qua suiker heel wat erger is dan frisdrank ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zeg jij dat het "killing" is?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:54 schreef Tchock het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)_energiedrank__.html
Dit soort berichten ook![]()
![]()
![]()
!
[..]
Daarom, wetenschappelijke artikelen. Maar zeggen dat koffie net zoals energydrank is is écht onzin.. en dat weet jij vast en zeker ook wel. En ontbijten met een blikje energydrank slaat écht nergens opquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:54 schreef Tchock het volgende:
![]()
![]()
!
[..]
Ik had in Schotland eens zo'n C-merk cider. In de supermarkt. Was een fles van 2,5 liter ofzo, had alleen een wit label met "cider"quote:
Morgen gelijk wodka kopen dusquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:54 schreef Tchock het volgende:
![]()
![]()
!
[..]
Hahahahaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had in Schotland eens zo'n C-merk cider. In de supermarkt. Was een fles van 2,5 liter ofzo, had alleen een wit label met "cider"
Die was me daar een partij matig.
Het gaat niet om het ontbijt, het gaat er om dat mensen denken dat het super megaslecht is terwijl het gewoon normale frisdrank isquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als iemand ontbijt met een glas coca cola vind ik dat ook absurd hoor
Wel. Energydrank 32mg per 100 ml, koffie zo'n 70 mg per 100 ml. Het is echt puur vooroordeel.quote:En het bevat níét minder cafeïne dan koffie.
Link?quote:Bekijk maar eens de onderzoeken die hebben onderzocht dat je bloed na één blikje energydrank gewoon al echt aanzienlijk mindere kwaliteit is.
snelle lezerquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:57 schreef supersof het volgende:
vanmiddag een boek gekocht van 400 bladzijdes
ben nu op 104
wow
had ik niet verwacht
Sof, ik ben trots op je.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:57 schreef supersof het volgende:
ben nu op 104
wow
had ik niet verwacht
Ik heb ook ADD, merk niks van energydrink. Waarom mag het niet?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:56 schreef Khazad-dum het volgende:
Ik ken iemand met ADD die geen energydrink mag drinken omdat dat niet goed voor hem zou zijn
Goed bezigquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:57 schreef supersof het volgende:
ben nu op 104
wow
had ik niet verwacht
Nee.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou omdat mij altijd wijs is gemaakt inderdaad dat het qua suiker heel wat erger is dan frisdrank ja.
Daarbij zit er ook taurine in enzo, is dat niet heel slecht dan?
Ik zeg niet dat het net zoals als koffiequote:Op donderdag 6 februari 2014 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Daarom, wetenschappelijke artikelen. Maar zeggen dat koffie net zoals energydrank is is écht onzin.. en dat weet jij vast en zeker ook wel. En ontbijten met een blikje energydrank slaat écht nergens op.
http://www.bol.com/nl/p/a(...)de/1001004011806589/quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sof, ik ben trots op je.
Wat voor boek is het?
Neequote:Op donderdag 6 februari 2014 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat niet om het ontbijt, het gaat er om dat mensen denken dat het super megaslecht is terwijl het gewoon normale frisdrank isWaarmee ik niet wil zeggen dat het gezond is of zo, maar die hypocriete paniekreactie vind ik kut.
[..]
Wel. Energydrank 32mg per 100 ml, koffie zo'n 70 mg per 100 ml. Het is echt puur vooroordeel.
[..]
Link?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/a(...)de/1001004011806589/
deze
Awww.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/a(...)de/1001004011806589/
deze
jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Awww.
Is dat het soort boek dat je graag leest?
Ik bedoel alleen te zeggen dat er niet meer suikers of kcal in zitten als een normale frisdrank. En dat de cafeïne niet absurd hoog is (immers, de helft van koffie). Dus dat het onzin is uit te roepen dat het zo gevaarlijk of ongezond zou zijn - tenzij je dat ook met cola en zo doet. Ik zeg niet dat energydrank hetzelfde is als koffie + colaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:57 schreef Crack_ het volgende:
En je vergelijkt één blikje energydrank met twee verschillende producten.. dat is raar he. Want cafeïne + die suikers.. daar gaat het om.. Niet dat koffie net zo veel cafeïne bevat en frisdrank net zo veel kcal.. Dat zijn twee verschillende producten die je vergelijkt met één ding
Ik ga ook niet zeggen dat een big mac wel oké is omdat je ook kaas eet wat net zo veel kcal bevat als het plakje kaas op een hamburger en 4 boterhammen per dag eet wat net zo veel is als het broodje wat op een big mac zit enz enz.
Ik vind fanta ook ongezond maar energydrank is dat nog meerquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ik zeg niet dat het net zoals als koffie
Dat laatste ontken ik ook geen moment. Maar het feit dat jij energydrank expliciet noemt als ongezond en Fanta niet (terwijl ik daar meer van drink) is onzin.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee. Want níémand drinkt 100 ml energydrank en mensen drinken wél 100 ml koffie
. Een cappuchino is bijv meer ml maar dat komt niet door de koffie maar door de melk
. Dus dat klopt niet wat je zegt
Zoals je in diezelfde link kunt zien is een kop koffie 125 ml oftewel 85 mg cafeïne, dat is dus méér dan een blikje energydrank van 250 mlquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:00 schreef Crack_ het volgende:
(minder maar dat is dus niet waar per portie)
nog 8 uur ofzoquote:
Nee, als je het energydrankje op zou delen is het niet bijzonder.. maar dat deel je niet opquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen te zeggen dat er niet meer suikers of kcal in zitten als een normale frisdrank. En dat de cafeïne niet absurd hoog is (immers, de helft van koffie). Dus dat het onzin is uit te roepen dat het zo gevaarlijk of ongezond zou zijn - tenzij je dat ook met cola en zo doet. Ik zeg niet dat energydrank hetzelfde is als koffie + cola
Lees je zo snel? 300 pagina's in 8 uurquote:
Dat is best snel jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lees je zo snel? 300 pagina's in 8 uur
heb die 100 pagina's ook gelezen in twee uur denk ikquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lees je zo snel? 300 pagina's in 8 uur
is het ookquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me zo'n typisch meisjesboek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |