En te veel verzadigde vetten ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:47 schreef Tchock het volgende:
Ik eet wel te weinig groente en vooral fruit.
Oké. Haal het morgen wel met mijn cidertjesquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe ik niet iig... Maar ik houd niet zo van melk en ik had zin in verfrissend sapje
Ik eet heel af en toe een appel of een banaan en verder niets qua fruit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:47 schreef Tchock het volgende:
Ik eet wel te weinig groente en vooral fruit.
Hmm.. soms.quote:
Oehh, lekkerquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké. Haal het morgen wel met mijn cidertjes
Ja, omdat je het niet wilt geloven ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n enorme onzin.
Je weet nu hoeveel suikerklontjes erin zittenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n enorme onzin.
Ik merk wel dat het een beetje verslavend is.quote:
Morgen verjaardag van iemand. Moet wel iets speciaal halen natuurlijkquote:
Is Cider dan jouw vaste drankje?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik merk wel dat het een beetje verslavend is.
Ik haal het maar soms, maar dan heb ik er echt nog dagen zin in.
[..]
Morgen verjaardag van iemand. Moet wel iets speciaal halen natuurlijk
Samen met frikandellenbroodjes?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik merk wel dat het een beetje verslavend is.
Ik haal het maar soms, maar dan heb ik er echt nog dagen zin in.
[..]
Morgen verjaardag van iemand. Moet wel iets speciaal halen natuurlijk
Nee, omdat het bullshit is. Er zit nauwelijks meer calorieën in dan in frisdrank (43 om 48 kcal met de Fanta in mijn koelkast), nauwelijks meer suiker (10,7 versus 11,4 gram) , geen vet, en minder cafeïne dan koffie. Dat is geen kwestie van geloven, ik zie gewoon dat het onzin is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, omdat je het niet wilt geloven ja.
Nee, meestal neem ik mede mee.quote:
Ow, die zijn ook zo lekkerquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Samen met frikandellenbroodjes?#bruggerstyle
quote:
Waarom zeg jij dat het "killing" is?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:53 schreef Fok-it het volgende:
Haha Crack en Tsjok krijgen zo weer ruzie
Als iemand ontbijt met een glas coca cola vind ik dat ook absurd hoorquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, omdat het bullshit is. Er zit nauwelijks meer calorieën in dan in frisdrank (43 om 48 kcal met de Fanta in mijn koelkast), nauwelijks meer suiker (10,7 versus 11,4 gan) , geen vet, en minder cafeïne dan koffie. Dat is geen kwestie van geloven, ik zie gewoon dat het onzin is.
Drink een glas cola en niemand boeit het een fuck. Drink energydrank en iedereen is in paniekZo hypcriet
quote:Ik wil jongeren natuurlijk niet aanzetten tot het drinken van alcohol, maar feitelijk is pure wodka minder slecht voor je dan energiedrank. In energiedrank zit suiker, taurine, cafeïne en fenylalanine. Het is een groot chemisch, synthetisch mengsel met nul voedingswaarde.”
Nou omdat mij altijd wijs is gemaakt inderdaad dat het qua suiker heel wat erger is dan frisdrank ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zeg jij dat het "killing" is?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:54 schreef Tchock het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)_energiedrank__.html
Dit soort berichten ook![]()
![]()
![]()
!
[..]
Daarom, wetenschappelijke artikelen. Maar zeggen dat koffie net zoals energydrank is is écht onzin.. en dat weet jij vast en zeker ook wel. En ontbijten met een blikje energydrank slaat écht nergens opquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:54 schreef Tchock het volgende:
![]()
![]()
!
[..]
Ik had in Schotland eens zo'n C-merk cider. In de supermarkt. Was een fles van 2,5 liter ofzo, had alleen een wit label met "cider"quote:
Morgen gelijk wodka kopen dusquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:54 schreef Tchock het volgende:
![]()
![]()
!
[..]
Hahahahaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had in Schotland eens zo'n C-merk cider. In de supermarkt. Was een fles van 2,5 liter ofzo, had alleen een wit label met "cider"
Die was me daar een partij matig.
Het gaat niet om het ontbijt, het gaat er om dat mensen denken dat het super megaslecht is terwijl het gewoon normale frisdrank isquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als iemand ontbijt met een glas coca cola vind ik dat ook absurd hoor
Wel. Energydrank 32mg per 100 ml, koffie zo'n 70 mg per 100 ml. Het is echt puur vooroordeel.quote:En het bevat níét minder cafeïne dan koffie.
Link?quote:Bekijk maar eens de onderzoeken die hebben onderzocht dat je bloed na één blikje energydrank gewoon al echt aanzienlijk mindere kwaliteit is.
snelle lezerquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:57 schreef supersof het volgende:
vanmiddag een boek gekocht van 400 bladzijdes
ben nu op 104
wow
had ik niet verwacht
Sof, ik ben trots op je.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:57 schreef supersof het volgende:
vanmiddag een boek gekocht van 400 bladzijdes
ben nu op 104
wow
had ik niet verwacht
Ik heb ook ADD, merk niks van energydrink. Waarom mag het niet?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:56 schreef Khazad-dum het volgende:
Ik ken iemand met ADD die geen energydrink mag drinken omdat dat niet goed voor hem zou zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |