snelle lezerquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:57 schreef supersof het volgende:
vanmiddag een boek gekocht van 400 bladzijdes
ben nu op 104
wow
had ik niet verwacht
Sof, ik ben trots op je.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:57 schreef supersof het volgende:
ben nu op 104
wow
had ik niet verwacht
Ik heb ook ADD, merk niks van energydrink. Waarom mag het niet?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:56 schreef Khazad-dum het volgende:
Ik ken iemand met ADD die geen energydrink mag drinken omdat dat niet goed voor hem zou zijn
Goed bezigquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:57 schreef supersof het volgende:
ben nu op 104
wow
had ik niet verwacht
Nee.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou omdat mij altijd wijs is gemaakt inderdaad dat het qua suiker heel wat erger is dan frisdrank ja.
Daarbij zit er ook taurine in enzo, is dat niet heel slecht dan?
Ik zeg niet dat het net zoals als koffiequote:Op donderdag 6 februari 2014 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Daarom, wetenschappelijke artikelen. Maar zeggen dat koffie net zoals energydrank is is écht onzin.. en dat weet jij vast en zeker ook wel. En ontbijten met een blikje energydrank slaat écht nergens op.
http://www.bol.com/nl/p/a(...)de/1001004011806589/quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sof, ik ben trots op je.
Wat voor boek is het?
Neequote:Op donderdag 6 februari 2014 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat niet om het ontbijt, het gaat er om dat mensen denken dat het super megaslecht is terwijl het gewoon normale frisdrank isWaarmee ik niet wil zeggen dat het gezond is of zo, maar die hypocriete paniekreactie vind ik kut.
[..]
Wel. Energydrank 32mg per 100 ml, koffie zo'n 70 mg per 100 ml. Het is echt puur vooroordeel.
[..]
Link?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/a(...)de/1001004011806589/
deze
Awww.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/a(...)de/1001004011806589/
deze
jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Awww.
Is dat het soort boek dat je graag leest?
Ik bedoel alleen te zeggen dat er niet meer suikers of kcal in zitten als een normale frisdrank. En dat de cafeïne niet absurd hoog is (immers, de helft van koffie). Dus dat het onzin is uit te roepen dat het zo gevaarlijk of ongezond zou zijn - tenzij je dat ook met cola en zo doet. Ik zeg niet dat energydrank hetzelfde is als koffie + colaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:57 schreef Crack_ het volgende:
En je vergelijkt één blikje energydrank met twee verschillende producten.. dat is raar he. Want cafeïne + die suikers.. daar gaat het om.. Niet dat koffie net zo veel cafeïne bevat en frisdrank net zo veel kcal.. Dat zijn twee verschillende producten die je vergelijkt met één ding
Ik ga ook niet zeggen dat een big mac wel oké is omdat je ook kaas eet wat net zo veel kcal bevat als het plakje kaas op een hamburger en 4 boterhammen per dag eet wat net zo veel is als het broodje wat op een big mac zit enz enz.
Ik vind fanta ook ongezond maar energydrank is dat nog meerquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ik zeg niet dat het net zoals als koffie
Dat laatste ontken ik ook geen moment. Maar het feit dat jij energydrank expliciet noemt als ongezond en Fanta niet (terwijl ik daar meer van drink) is onzin.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee. Want níémand drinkt 100 ml energydrank en mensen drinken wél 100 ml koffie
. Een cappuchino is bijv meer ml maar dat komt niet door de koffie maar door de melk
. Dus dat klopt niet wat je zegt
Zoals je in diezelfde link kunt zien is een kop koffie 125 ml oftewel 85 mg cafeïne, dat is dus méér dan een blikje energydrank van 250 mlquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:00 schreef Crack_ het volgende:
(minder maar dat is dus niet waar per portie)
nog 8 uur ofzoquote:
Nee, als je het energydrankje op zou delen is het niet bijzonder.. maar dat deel je niet opquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen te zeggen dat er niet meer suikers of kcal in zitten als een normale frisdrank. En dat de cafeïne niet absurd hoog is (immers, de helft van koffie). Dus dat het onzin is uit te roepen dat het zo gevaarlijk of ongezond zou zijn - tenzij je dat ook met cola en zo doet. Ik zeg niet dat energydrank hetzelfde is als koffie + cola
Lees je zo snel? 300 pagina's in 8 uurquote:
Dat is best snel jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lees je zo snel? 300 pagina's in 8 uur
heb die 100 pagina's ook gelezen in twee uur denk ikquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lees je zo snel? 300 pagina's in 8 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |