Nee maar ik bedoel meer, geef je niet veel om gezond eten?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik ben echt een feitjesspons. Hoe meer hoe beter. Dus ja
EHHH, glen is schots!!!quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef Tchock het volgende:
Crack is ook mijn vraagbaak voor bewaren/kopen/bereiden van ongeveer allesHet enige waar ze niets over weet is bier en whisky.
Ik eet zelf niet heel gezond, maar ik zorg wel dat ik niet heel óngezond eet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel meer, geef je niet veel om gezond eten?
Voor die kennis kan je wel een bepaalde user uit de VBL SC DM'enquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef Tchock het volgende:
Crack is ook mijn vraagbaak voor bewaren/kopen/bereiden van ongeveer allesHet enige waar ze niets over weet is bier en whisky.
Is dat lekker, peer-mandarijn?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga nog zo'n peer-mandarijn dingetje maken want nu heb ik zin![]()
Eh, in mijn ogen eet jij héél ongezondquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik eet zelf niet heel gezond, maar ik zorg wel dat ik niet heel óngezond eet.
Jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat lekker, peer-mandarijn?
Heb nog wel mandarijnen. Kan morgen wat peer halen.
Zoals elke gemiddelde student dusquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik eet zelf niet heel gezond, maar ik zorg wel dat ik niet heel óngezond eet.
Vertelquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eh, in mijn ogen eet jij héél ongezond![]()
.
Nou ja, ik kom in elk geval niet aan en ik eet niet meer dan één keer per week pizza en kebabquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.
Enkel vanwege die Big Mac?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.
Doe ik niet iig..quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet er dan ook nog iets van melk in ofzo?
Gewoon.. amper groente, géén fruit en veel energydrank en chocola en dat soort dingenquote:
Je hebt het nu enkel over kcal en niet over gezondheidquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, ik kom in elk geval niet aan en ik eet niet meer dan één keer per week pizza en kebabGoed genoeg.
Oh dat heb ik dus andersomquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:47 schreef Tchock het volgende:
Ik eet wel te weinig groente en vooral fruit.
En te veel verzadigde vetten ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:47 schreef Tchock het volgende:
Oké. Haal het morgen wel met mijn cidertjesquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe ik niet iig... Maar ik houd niet zo van melk en ik had zin in verfrissend sapje
Ik eet heel af en toe een appel of een banaan en verder niets qua fruit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:47 schreef Tchock het volgende:
Hmm.. soms.quote:
Oehh, lekkerquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké. Haal het morgen wel met mijn cidertjes
Ja, omdat je het niet wilt geloven ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n enorme onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |