Haha, uhm. ananas vind ik ook wel lekker er altijd in. Of mangoquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met wat erin? Groente enzo? Dat eet ik al genoeg 's avonds en fruit vind ik moeilijker om twee stuks per dag te eten íédere dag.
Jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jamaar das duur. Al hoewel.. ze verkopen bij de lidl ook bevroren framboosjes toch?
Gewoon aardbei en banaan in de blender. Lekker genoeg lijkt me.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gooi Tchock in de blender HIHOA smullen maar
Wat is een slowjuicer?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:37 schreef Crack_ het volgende:
Of zal ik toch ook zo'n slowjuicer kopen want lekker?![]()
![]()
![]()
Die zijn prima toch voor een smoothie?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jamaar das duur. Al hoewel.. ze verkopen bij de lidl ook bevroren framboosjes toch?
Ohjaaaaaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaDie heb ik hier ook in de vriezer liggen voor smoothies
quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die zijn prima toch voor een smoothie?
Sapcentrifuge maar dan eentje die het langzaam doet zodat je meer sap hebt en meer vitamines bladiebla.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sapcentrifuge maar dan eentje die het langzaam doet zodat je meer sap hebt en meer vitamines bladiebla.
Oh.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kun je groente en shit in gooien en die haalt AL het sap eruit![]()
.
Krijg je lang niet zo veel sap uit..quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Oh.
Ik schil gewoon een stuk fruit en gooi die eventueel in grove stukken gesneden in de blender..
Handig wel zo`n health-vriendinquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sapcentrifuge maar dan eentje die het langzaam doet zodat je meer sap hebt en meer vitamines bladiebla.
Ik drink dan ook gewoon lekker een smoothiequote:Op donderdag 6 februari 2014 21:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Krijg je lang niet zo veel sap uit...
Oh hahaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit heb ik niet van haar, maar zij van mij(n moeder).
Truee trueequote:Op donderdag 6 februari 2014 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik drink dan ook gewoon lekker een smoothie
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh haha![]()
Maar jij zal ook wel wat van Krek hebben opgestoken toch? Of geef je er niet veel om?
Ik ben echt een feitjesspons. Hoe meer hoe beter. Dus jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:41 schreef Tchock het volgende:
Niet dat ik niet heel veel leer van Crack maar dit toevallig niet.
Nee maar ik bedoel meer, geef je niet veel om gezond eten?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik ben echt een feitjesspons. Hoe meer hoe beter. Dus ja
EHHH, glen is schots!!!quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef Tchock het volgende:
Crack is ook mijn vraagbaak voor bewaren/kopen/bereiden van ongeveer allesHet enige waar ze niets over weet is bier en whisky.
Ik eet zelf niet heel gezond, maar ik zorg wel dat ik niet heel óngezond eet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel meer, geef je niet veel om gezond eten?
Voor die kennis kan je wel een bepaalde user uit de VBL SC DM'enquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef Tchock het volgende:
Crack is ook mijn vraagbaak voor bewaren/kopen/bereiden van ongeveer allesHet enige waar ze niets over weet is bier en whisky.
Is dat lekker, peer-mandarijn?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga nog zo'n peer-mandarijn dingetje maken want nu heb ik zin![]()
Eh, in mijn ogen eet jij héél ongezondquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik eet zelf niet heel gezond, maar ik zorg wel dat ik niet heel óngezond eet.
Jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat lekker, peer-mandarijn?
Heb nog wel mandarijnen. Kan morgen wat peer halen.
Zoals elke gemiddelde student dusquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik eet zelf niet heel gezond, maar ik zorg wel dat ik niet heel óngezond eet.
Vertelquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eh, in mijn ogen eet jij héél ongezond![]()
.
Nou ja, ik kom in elk geval niet aan en ik eet niet meer dan één keer per week pizza en kebabquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.
Enkel vanwege die Big Mac?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.
Doe ik niet iig..quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet er dan ook nog iets van melk in ofzo?
Gewoon.. amper groente, géén fruit en veel energydrank en chocola en dat soort dingenquote:
Je hebt het nu enkel over kcal en niet over gezondheidquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, ik kom in elk geval niet aan en ik eet niet meer dan één keer per week pizza en kebabGoed genoeg.
Oh dat heb ik dus andersomquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:47 schreef Tchock het volgende:
Ik eet wel te weinig groente en vooral fruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |