Makro. Normale winkels niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:26 schreef Crack_ het volgende:
Moet iegenlijk van die dikke rietjes hebben.. weet iemand waar je die kan vinden dan?
hoeveel staat ajax?quote:
Philips, wel duur ding hoorquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Welke hebben jullie? Ben namelijk zelf ook voor eentje aan eht kijken maar kan geen keuze maken
1-1, Vermeer op goal hèquote:
Weet je ook welk artikelnummer ofzoiets?quote:
was gewoon een goed doelpunt. ajax had al 3-0 moeten staan eigenlijk. al was de penalty makkelijk gegeven.quote:
Nee, das duurquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor wat je er mee kunt is het eigenlijk super goedkoop. /crackmodus.
Weet niet maar we kunnen morgen wel naar de Ikea jaaaaaaaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dit dik genoeg?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00235980/
oh echt?quote:
Neequote:Op donderdag 6 februari 2014 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet maar we kunnen morgen wel naar de Ikea jaaaaaaa
Was maar om te jennenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
was gewoon een goed doelpunt. ajax had al 3-0 moeten staan eigenlijk. al was de penalty makkelijk gegeven.
Nee, was kadootje van vriendin van m'n paquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet je ook welk artikelnummer ofzoiets?
Ja, ik weet het. Ik heb gekeken naar keukenmachine's van bosch en dan zit je ook tussen de 200 - 300 euro
Oke maar misschien ga je vrijdag mee naar brabant want dan is mn mamsie jarigquote:
Wow, lekkerquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, was kadootje van vriendin van m'n pa
Ik dacht dat jij voor ADO was?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ahaha ja.
Wat heeft Vermeer met dit mooie doelpunt van Kostic te maken eigenlijk?
Waarom geen groene smoothies?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:33 schreef Crack_ het volgende:
Heb jij nog lekkere fruitsapjes-recepten voor mij Fokkie?
LEKKERSTE SMOOTHIE OOITquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:33 schreef Crack_ het volgende:
Heb jij nog lekkere fruitsapjes-recepten voor mij Fokkie?
Lekker cadeautje.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, was kadootje van vriendin van m'n pa
Met wat erin? Groente enzo? Dat eet ik al genoeg 's avonds en fruit vind ik moeilijker om twee stuks per dag te eten íédere dagquote:
Gooi Tchock in de blender HIHOA smullen maarquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
LEKKERSTE SMOOTHIE OOIT
Benodigdheden: anderhalve mango, 150 g. frambozen, twee appels, melk, big mac
Recept:
1. Gooi alles behalve de Big Mac weg
2. Big Mac.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
LEKKERSTE SMOOTHIE OOIT
Benodigdheden: anderhalve mango, 150 g. frambozen, twee appels, melk, big mac
Recept:
1. Gooi alles behalve de Big Mac weg
2. Big Mac.
Leugenaar, mijn bloed smaakt naar ijzer.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gooi Tchock in de blender HIHOA smullen maar
eensquote:
Ohja,quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leugenaar, mijn bloed smaakt naar ijzer.
Jamaar das duurquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:36 schreef essnhills het volgende:
Frambozen, kiwi, banaan en sinaasappelsap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |